Page 1 of 6 1234 ... LastLast
Results 1 to 15 of 79

Thread: interwebz is officialy SERIOUS BUSINESS

  1. #1
    Banned
    Join Date
    May 2004
    Location
    \_(ツ)_/
    Age
    12
    Posts
    15,612
    Rep Power
    76

    Default interwebz is officialy SERIOUS BUSINESS

    SKAMPOE says:
    yousa faggit as nigga

    Rory Dunrumple says:
    lol

    SKAMPOE says:
    bitch ass

    Rory Dunrumple says:
    aha
    Rory Dunrumple says:
    interwebz is serious dealings

    SKAMPOE says:
    for u queer, u mad corny sun, its funny cuz all ya australians are the same , sum punk ass mu fuckaz

    Rory Dunrumple says:
    LOL

    SKAMPOE says:
    snake ass niggaz

    Rory Dunrumple says:
    haha you call me snake?
    SKAMPOE says:
    niggaz aint
    SKAMPOE says:
    punk hite boy

    Rory Dunrumple says:
    you the one who went off at me

    SKAMPOE says:
    en bitch
    SKAMPOE says:
    ?
    SKAMPOE says:
    ?
    SKAMPOE says:
    ?
    SKAMPOE says:
    ?
    SKAMPOE says:
    ?
    SKAMPOE says:
    ?
    SKAMPOE says:
    ?
    SKAMPOE says:
    ?
    SKAMPOE says:
    ?
    SKAMPOE says:
    ?

    Rory Dunrumple says:
    you call me all types of this and that
    Rory Dunrumple says:
    then i say one thing to you and you mad
    Rory Dunrumple says:
    you can dish it but cant take it
    Rory Dunrumple says:
    you like nearly 30 and cant read or write spending all day on the internet and shit taking it serious

    SKAMPOE says:
    please fool, i take mad n dish it, but u go behind niggaz backs on sum bitchmade
    SKAMPOE says:
    fag

    Rory Dunrumple says:
    i live 15 hours into the future and you're acting like i'm ya homeboy from 20 years ago back stabbing you
    Rory Dunrumple says:
    haha you mad because i neg vouched you for vatican

    SKAMPOE says:
    lmao

    Rory Dunrumple says:
    lol you never met me and you never will acting like i back stabbed you
    Rory Dunrumple says:
    you need to log off

    SKAMPOE says:
    itch

    Rory Dunrumple says:
    interwebz warped your mind and shit

    SKAMPOE says:
    i as doin u a favor
    SKAMPOE says:
    being ur only american friend u hoe ass nigga

    Rory Dunrumple says:
    LOL
    Rory Dunrumple says:
    oh shit

    SKAMPOE says:
    lmao

    Rory Dunrumple says:
    you really mean that too!!

    SKAMPOE says:
    bitch hahah ha

    Rory Dunrumple says:
    yeah, because i need internet friends
    Rory Dunrumple says:
    PLEASE STILL BE MY FRIEND SKAMP
    Rory Dunrumple says:
    PLEEEEEEASEW
    Rory Dunrumple says:
    WE CAN WORK THIS OUT

    SKAMPOE says:
    u aint gottem in real life so

    Rory Dunrumple says:

    Rory Dunrumple says:
    nah man i got nada friends
    Rory Dunrumple says:
    i need your friendship and shit
    Rory Dunrumple says:
    fully gonna committ suicide if you close me down

    SKAMPOE says:
    its over pal u ruined our e lationship lmao
    SKAMPOE says:
    aussie fags

    Rory Dunrumple says:
    damn
    Rory Dunrumple says:
    aw shit

    SKAMPOE says:
    lmao

    Rory Dunrumple says:
    please stop staying aussie fags
    Rory Dunrumple says:
    you are like, REALLY HURTING MY FEELINGS

    SKAMPOE says:
    i havent laughed so hard
    SKAMPOE says:
    lamo

    Rory Dunrumple says:
    stop laughing
    Rory Dunrumple says:
    this is cruel
    Rory Dunrumple says:
    and not friendly

    SKAMPOE says:
    oh ell, so atcha doin?
    SKAMPOE says:
    co in koalas
    SKAMPOE says:
    ?

    Rory Dunrumple says:
    na
    Rory Dunrumple says:
    kangaroo
    Rory Dunrumple says:
    kangaroo eating season

    SKAMPOE says:
    queer bags, bet u cornhole them fuckers

    Rory Dunrumple says:
    would you take a trip down under if we do?
    Rory Dunrumple says:
    haha get it
    Rory Dunrumple says:
    down under

    SKAMPOE says:

    SKAMPOE says:
    tards
    SKAMPOE says:
    http://www.youtube.com/watch?v=Fh1gh...eature=related
    SKAMPOE says:
    nicky
    SKAMPOE says:
    http://www.wutang-corp.com/forum/sho...79#post1442479

    Rory Dunrumple says:
    did you do the supreme mathematics on skampoe 4 vatican?
    Rory Dunrumple says:
    did you really do the ABC = 123?

    SKAMPOE says:

    Rory Dunrumple says:
    not my fault you're mad
    Rory Dunrumple says:
    you called me terrible words
    Rory Dunrumple says:
    real life upsetting words

    SKAMPOE says:
    ho am i mad u freak
    SKAMPOE says:
    i dont get mad
    SKAMPOE says:
    ever

    Rory Dunrumple says:
    i got 5 new private messages
    Rory Dunrumple says:
    one of them from you

    SKAMPOE says:
    from ho
    SKAMPOE says:
    so
    SKAMPOE says:
    ?
    SKAMPOE says:
    ?
    SKAMPOE says:
    ?
    SKAMPOE says:
    ?
    SKAMPOE says:
    ?
    SKAMPOE says:
    ?
    SKAMPOE says:
    ?

    Rory Dunrumple says:
    what sent you over the top?

    SKAMPOE says:
    over the top?

    Rory Dunrumple says:
    was it when i said you needed the prank explained to you?

    SKAMPOE says:
    never dat

    Rory Dunrumple says:
    something did
    Rory Dunrumple says:
    was it the asking for the photoshop?
    Rory Dunrumple says:
    i was laughing WITH you
    Rory Dunrumple says:
    we wuz cannibalz fuh lyfe remember?

    SKAMPOE says:
    i have no idea at ur talkin about, if that happened i cant remember

    Rory Dunrumple says:
    this is like when the NWO split into the hollywood and wolfpac

    SKAMPOE says:
    ha
    SKAMPOE says:
    lmao
    SKAMPOE says:
    aint no one split

    Rory Dunrumple says:
    lol you have no idea
    Rory Dunrumple says:
    you do have every idea you just don't let up you care

    SKAMPOE says:
    hmmmm
    SKAMPOE says:
    ionno at ever
    SKAMPOE says:
    america rules, aussies drool, fuck u...
































    LOL "I WAS DOIN YOU A FAVOUR BY BEING YOUR ONLY AMERICAN FRIEND"

    AAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHA

    ALL THIS BECAUSE I NEG VOUCHED HIM FOR VATICAN
    Last edited by The Hound; 01-07-2009 at 01:44 AM.
    Quote Originally Posted by CharlesJones View Post
    I didn't like the first Only Built 4 Cuban Linx and i don't know why Wu Tang fans call it a classic because it's not.
    Quote Originally Posted by GHOSTLACED View Post
    I say nigga and i'm white
    Quote Originally Posted by IrOnMaN View Post
    I've heard that straight men date transsexuals. That doesn't make men gay.

  2. #2
    Banned
    Join Date
    May 2004
    Location
    \_(ツ)_/
    Age
    12
    Posts
    15,612
    Rep Power
    76

    Default






































    incase even you are having troubles skamp ... the italic indicate my vote

    NO

    NO

    NO

    NO

    NO
    Quote Originally Posted by CharlesJones View Post
    I didn't like the first Only Built 4 Cuban Linx and i don't know why Wu Tang fans call it a classic because it's not.
    Quote Originally Posted by GHOSTLACED View Post
    I say nigga and i'm white
    Quote Originally Posted by IrOnMaN View Post
    I've heard that straight men date transsexuals. That doesn't make men gay.

  3. #3
    Banned
    Join Date
    May 2004
    Location
    \_(ツ)_/
    Age
    12
    Posts
    15,612
    Rep Power
    76

    Default

    LOL @ going on mothertime's account and asking vaticans if they will accept you and getting shot down to shit

    that is beyond epic seriousness
    Quote Originally Posted by CharlesJones View Post
    I didn't like the first Only Built 4 Cuban Linx and i don't know why Wu Tang fans call it a classic because it's not.
    Quote Originally Posted by GHOSTLACED View Post
    I say nigga and i'm white
    Quote Originally Posted by IrOnMaN View Post
    I've heard that straight men date transsexuals. That doesn't make men gay.

  4. #4
    Hello, everybody! DR. NICK RIVIERA's Avatar
    Join Date
    Mar 2007
    Location
    yes, I has it
    Age
    28
    Posts
    13,723
    Rep Power
    59

    Default

    EPIC THREAD is EPIC.
    bring back begongo!!

  5. #5
    Are U Watching Closely? 11th Chamber's Avatar
    Join Date
    Jul 2006
    Location
    In Hell..
    Posts
    11,139
    Rep Power
    38

    Default

    You only got one american friend?

  6. #6
    Hello, everybody! DR. NICK RIVIERA's Avatar
    Join Date
    Mar 2007
    Location
    yes, I has it
    Age
    28
    Posts
    13,723
    Rep Power
    59

    Default

    that comment even hurt me
    bring back begongo!!

  7. #7
    Veteran Member maestro wooz's Avatar
    Join Date
    Apr 2004
    Location
    Maryland
    Age
    29
    Posts
    4,782
    Rep Power
    0

    Default

    you could always tell benny only had 1 american friend cause hes obviously not in tune with the streets and needs our influence in his life

  8. #8
    Banned
    Join Date
    May 2004
    Location
    \_(ツ)_/
    Age
    12
    Posts
    15,612
    Rep Power
    76

    Default

    Quote Originally Posted by 11th Chamber View Post
    You only got one american friend?
    i have zero now
    Quote Originally Posted by CharlesJones View Post
    I didn't like the first Only Built 4 Cuban Linx and i don't know why Wu Tang fans call it a classic because it's not.
    Quote Originally Posted by GHOSTLACED View Post
    I say nigga and i'm white
    Quote Originally Posted by IrOnMaN View Post
    I've heard that straight men date transsexuals. That doesn't make men gay.

  9. #9
    No artificial sleazy
    Join Date
    Feb 2006
    Posts
    46,470
    Rep Power
    10

    Default

    this is too much for my nigestive system to take in at the moment. i took a klonopin a while ago and some tynelol pm for my cold. i also cooked a delicious delmonico-cut steak on the grill earlier tonight.

    Its a recession but I eat and drink better than 99% of you motherfuckers

  10. #10
    ☀☀☀☀☀☀☀☀☀☀ KERZO's Avatar
    Join Date
    Nov 2007
    Location
    Posts
    8,472
    Rep Power
    50

    Default

    ^nah analjam, I'll be panfrying big ass beef ribeye steaks with pepper sauce, my shits be coming out like posh chocolate logs fo real...

    ...and skampoe has always been this unrealistic. looking at the msn convo, you can see skampoe is trying to show his true negative side and tonearm is just takin the piss.

    lets all have a big hug -




    YAY!!







  11. #11
    BIG OPINION, BIGGER LOAD TSA's Avatar
    Join Date
    Jun 2005
    Location
    LITville, USA
    Age
    29
    Posts
    37,542
    Rep Power
    144

    Default

    LMAO! HOLY SHIT! ahahahahahhahahaHAHAHAHAHAAHAHAHAHahah!

    Skampoe's pain radiates through the text of this one, and LMAO at his 'W', this is a wu as it gets.

  12. #12
    Banned
    Join Date
    May 2004
    Location
    \_(ツ)_/
    Age
    12
    Posts
    15,612
    Rep Power
    76

    Default




    Quote Originally Posted by CharlesJones View Post
    I didn't like the first Only Built 4 Cuban Linx and i don't know why Wu Tang fans call it a classic because it's not.
    Quote Originally Posted by GHOSTLACED View Post
    I say nigga and i'm white
    Quote Originally Posted by IrOnMaN View Post
    I've heard that straight men date transsexuals. That doesn't make men gay.

  13. #13
    Banned
    Join Date
    May 2004
    Location
    \_(ツ)_/
    Age
    12
    Posts
    15,612
    Rep Power
    76

    Default

    Quote Originally Posted by CharlesJones View Post
    I didn't like the first Only Built 4 Cuban Linx and i don't know why Wu Tang fans call it a classic because it's not.
    Quote Originally Posted by GHOSTLACED View Post
    I say nigga and i'm white
    Quote Originally Posted by IrOnMaN View Post
    I've heard that straight men date transsexuals. That doesn't make men gay.

  14. #14
    BIG OPINION, BIGGER LOAD TSA's Avatar
    Join Date
    Jun 2005
    Location
    LITville, USA
    Age
    29
    Posts
    37,542
    Rep Power
    144

    Default


  15. #15
    Banned
    Join Date
    May 2004
    Location
    \_(ツ)_/
    Age
    12
    Posts
    15,612
    Rep Power
    76

    Default

    Quote Originally Posted by SKAMPOE View Post
    tsa
    im gon rape u, even if u galloped as far as ya leg could take u!! ahahahaha
    LOL

    "i'm not gay i'm just going to forcefully fuck a man in the dookie cave"
    Quote Originally Posted by CharlesJones View Post
    I didn't like the first Only Built 4 Cuban Linx and i don't know why Wu Tang fans call it a classic because it's not.
    Quote Originally Posted by GHOSTLACED View Post
    I say nigga and i'm white
    Quote Originally Posted by IrOnMaN View Post
    I've heard that straight men date transsexuals. That doesn't make men gay.

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •