once upon a time in shaolin - buy the book now!
Page 28 of 40 FirstFirst ... 182526272829303138 ... LastLast
Results 406 to 420 of 600

Thread: NCAA College Basketball Thread

  1. #406
    Importer/Exporter/Prophet Artsdradamus's Avatar
    Join Date
    Jul 2005
    Location
    1344 Queens Blvd. (with my parents)
    Posts
    16,686
    Rep Power
    97

    Default

    A couple people bought him a drink. I just shook his hand and told him I hat wvu

  2. #407
    Non Ignorants Eckankar check two's Avatar
    Join Date
    Jan 2002
    Location
    Pennsylvania
    Posts
    42,436
    Rep Power
    10

    Default

    lol @ Villanova making the tournament.

    Harvard got robbed.



  3. #408
    I Already Won Dirty Knowledge's Avatar
    Join Date
    Feb 2004
    Location
    Shaolin South
    Age
    32
    Posts
    7,208
    Rep Power
    32

    Default

    O.D. bout to make a run on Butler here with 4 minutes left.

  4. #409
    I Already Won Dirty Knowledge's Avatar
    Join Date
    Feb 2004
    Location
    Shaolin South
    Age
    32
    Posts
    7,208
    Rep Power
    32

    Default

    Atleast VCU put the whoopass on USC.

    The big game this week is tomorrow night [other than the Noles vs TX AnM].. when my Strong Island Blackbirds stun the North Carolina Tarheels IN Charlotte.

  5. #410
    Importer/Exporter/Prophet Artsdradamus's Avatar
    Join Date
    Jul 2005
    Location
    1344 Queens Blvd. (with my parents)
    Posts
    16,686
    Rep Power
    97

    Default

    LMAO at espn.com

    you can watch every game online. and there's a "boss" button. you click on it and the game shuts off and a screen pops up like you are doing work. haha

    not that any of you fags have a job.

  6. #411
    Non Ignorants Eckankar check two's Avatar
    Join Date
    Jan 2002
    Location
    Pennsylvania
    Posts
    42,436
    Rep Power
    10

    Default

    lol @ Georgetown



  7. #412

    Default

    my rebels looked like shit! Let's go San Diego St.

  8. #413
    Heisman Mic Tyson's Avatar
    Join Date
    Mar 2008
    Location
    East Columbus/Los Angeles
    Age
    27
    Posts
    3,223
    Rep Power
    20

    Default

    HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHA!!! Good shit Pittsburgh

  9. #414

    Default

    Pittsburgh have to be crushed right now!

  10. #415
    Importer/Exporter/Prophet Artsdradamus's Avatar
    Join Date
    Jul 2005
    Location
    1344 Queens Blvd. (with my parents)
    Posts
    16,686
    Rep Power
    97

    Default

    i thought i saw the worst foul in my life when butler fouled with less than 2 seconds left in the game....

    until pitt fouled with less than a second left after a missed foul shot

  11. #416
    I Already Won Dirty Knowledge's Avatar
    Join Date
    Feb 2004
    Location
    Shaolin South
    Age
    32
    Posts
    7,208
    Rep Power
    32

    Default



    Been a real good tourny so far..
    Hope FSU can continue the run and take down Notre Dame tonight. ND got some real good shooters and Tyler Hansborough's lil bro [Ben] don't play no games..should be a great game either way.

    LOL @ Shelvin Mack gettin in Gilbert Brown's face for a good minute before those 2 FT's.
    Last edited by Dirty Knowledge; 03-20-2011 at 11:17 AM.

  12. #417
    I Already Won Dirty Knowledge's Avatar
    Join Date
    Feb 2004
    Location
    Shaolin South
    Age
    32
    Posts
    7,208
    Rep Power
    32

    Default

    Crashin the party bitches

  13. #418
    Heisman Mic Tyson's Avatar
    Join Date
    Mar 2008
    Location
    East Columbus/Los Angeles
    Age
    27
    Posts
    3,223
    Rep Power
    20

    Default

    God damn Ohio State is shittin on niggas. I heard news that they gonna be the newest NBA expansion team

  14. #419
    Non Ignorants Eckankar check two's Avatar
    Join Date
    Jan 2002
    Location
    Pennsylvania
    Posts
    42,436
    Rep Power
    10

    Default

    A lot of people were saying that this is the weakest class of college teams in a while.



  15. #420
    PRODIGAL SUN Sizzy Up's Avatar
    Join Date
    Feb 2006
    Location
    Los Angeles, ca
    Age
    32
    Posts
    1,811
    Rep Power
    16

    Default

    W t f ? Is that check , check , w t f?

    Nah , whats up check , i made it . March madness is all in me , big time . I love the way u c l a lost, they got worked . Damn , that must be why im sporting my u c l a beanie . Fuck , i need to see the brackets to see who is left .
    Trip

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •