once upon a time in shaolin - buy the book now!
Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 15 of 43

Thread: Fast And The Furious Part 4 Thread

  1. #1
    -
    Join Date
    Jan 2004
    Location
    Cleveland, Ohio
    Age
    40
    Posts
    17,736
    Rep Power
    60

    Default Fast And The Furious Part 4 Thread

    I saw the previews during the super bowl and i can't wait to see this. Vin Diesel, Paul Walker, Michelle Rodriguez, Jordana Brewster are returning. What ya'll think of this?
    Last edited by TAURO; 04-06-2009 at 12:01 PM.

  2. #2

    Default

    it looks good, the original cast is where its at.

    tokyo drift was a shit movie, but good entertainment.

  3. #3
    You are not your job Tyler Durden's Avatar
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Paper Street Soap Company.
    Age
    33
    Posts
    1,445
    Rep Power
    0

    Default

    These films are just there for the cars and the girls, the storys are pretty damn shit.
    I've got the first three on DVD and I'll probably buy the fourth and enjoy it as well.
    I only buy DVD's when they are bargain bucketed.



  4. #4
    超黒人 hide1998's Avatar
    Join Date
    Apr 2004
    Location
    Japan
    Posts
    1,458
    Rep Power
    18

    Default

    Quote Originally Posted by Tyler Durden View Post
    These films are just there for the cars and the girls
    Agreed, except in truth the first one had a good story. The other 2 were really disappointing in terms of story, but at least they were entertaining. In fact, in terms of racing I would say Tokyo Drift was the best overall.

    As long as the 4th installment comes correct in terms of cars,racing,women then I'd say mission accomplished.

    "The day Buddha was born it rained tea instead of water" - Warcloud

  5. #5
    Veteran Member shaolinsword's Avatar
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Basildon, Essex
    Posts
    2,682
    Rep Power
    17

    Default

    Any news on the cars?

  6. #6
    Non Ignorants Eckankar check two's Avatar
    Join Date
    Jan 2002
    Location
    Pennsylvania
    Posts
    42,442
    Rep Power
    10

    Default

    lmao

  7. #7
    Wu Fan NY_Mami's Avatar
    Join Date
    Nov 2006
    Location
    Brooklyn, NY
    Age
    28
    Posts
    2,210
    Rep Power
    16

    Default

    Why???.......
    image.php?type=sigpic&userid=55925&dateline=119951  8518

    THE CHEF LOVES MY MASTERPIECE


  8. #8
    Veteran Member shaolinsword's Avatar
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Basildon, Essex
    Posts
    2,682
    Rep Power
    17

    Default

    Quote Originally Posted by NY_Mami View Post
    Why???.......
    Because the cars and the girls are the only reason these movies do well

  9. #9
    DrunkenMasta303
    Guest

    Default

    popcorn blockbusters iz WACK!

  10. #10
    -
    Join Date
    Jan 2004
    Location
    Cleveland, Ohio
    Age
    40
    Posts
    17,736
    Rep Power
    60

    Default

    There's already talk of a 5th Fast And The Furious and Paul Walker and Vin Diesel said they're gonna be in it. I saw the news at a tv shows website.

  11. #11
    Banned
    Join Date
    May 2004
    Location
    \_(ツ)_/
    Age
    13
    Posts
    15,764
    Rep Power
    78

    Default

    LOL

    These movie suck massively.
    Bushido is realised in the presence of death.
    This means choosing death whenever there is a choice between life and death.
    There is no other reasoning.

  12. #12
    -
    Join Date
    Jan 2004
    Location
    Cleveland, Ohio
    Age
    40
    Posts
    17,736
    Rep Power
    60

    Default

    I liked the first 2 but i think they should quit making them if they decide to do a 5th one. Vin Diesel's movie career has been shitty since after XXX and A Man Apart movies. Maybe this new Fast And The Furious will help revive his career and he'll decide to do more action flicks.

  13. #13
    John W. Henry
    Join Date
    Jun 2005
    Location
    U.K.
    Age
    29
    Posts
    6,519
    Rep Power
    36

    Default

    i dont understand why people hate on these films...

    theyre not there for their oscar winning capabilities... there for cheap thrills etc and entertainment.


    ill watch it. ill probably like it. loved the first two.

  14. #14
    Non Ignorant Jeru's Avatar
    Join Date
    Nov 2003
    Location
    Urban's, Gigy's, Queen's, Roze's wildest dreams
    Age
    32
    Posts
    7,493
    Rep Power
    33

    Default

    I liked the first one, the second one wasn't bad, the third one was complete bullshit IMO. I will watch the 4th one cuz it stars the cast that made the first one so good.

    Winner of The Masta Killa Award 2007
    New and Improved Cool List : Everybody
    The Cool List name and product is protected under the laws of I used it first.All rights reserved

  15. #15
    Deadly Venom 100pr00f's Avatar
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Baltimore
    Age
    33
    Posts
    12,630
    Rep Power
    58

    Default

    Quote Originally Posted by Jeru View Post
    I liked the first one, the second one wasn't bad, the third one was complete bullshit IMO. I will watch the 4th one cuz it stars the cast that made the first one so good.

    i agree....

    ima check it out with my cuz this weekend...he really wants to see it..so ill use that to go...and say i watched it...just in case it bombs

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •