Page 3 of 7 FirstFirst 123456 ... LastLast
Results 31 to 45 of 95

Thread: Hey!

  1. #31
    The People's Champ 36chambers's Avatar
    Join Date
    Nov 2002
    Location
    London
    Age
    33
    Posts
    4,570
    Rep Power
    23

    Default Re: Hey!

    OK I wasn't on

    ill PM you soon.


    BIG L Rest In Peace

  2. #32
    arsenal f.c. O3EY's Avatar
    Join Date
    Jun 2005
    Location
    apt. 223
    Age
    31
    Posts
    512
    Rep Power
    12

    Default Re: Hey!

    Quote Originally Posted by |337W00Z|337
    jordi is now admin at eminems forum
    gotta work somewhere. Peace jordi.
    "white crane style"
    $UICIDEBOY$

  3. #33
    The People's Champ 36chambers's Avatar
    Join Date
    Nov 2002
    Location
    London
    Age
    33
    Posts
    4,570
    Rep Power
    23

    Default Re: Hey!

    fuck it ill just email u/


    BIG L Rest In Peace

  4. #34
    Jordi
    Guest

    Default Re: Hey!

    Quote Originally Posted by O3EY
    gotta work somewhere. Peace jordi.
    lol i dont!

  5. #35
    aka Hennessey on friday KidSha's Avatar
    Join Date
    Feb 2004
    Location
    Toronto, Canada
    Age
    26
    Posts
    1,425
    Rep Power
    19

    Default Re: Hey!

    peace jordi,

    this man has great knowledge of computer gra-fx, and he helped me out a lot with web design and all others.

    peace


  6. #36
    Jordi
    Guest

    Default Re: Hey!

    Quote Originally Posted by kid_sha36
    peace jordi,

    this man has great knowledge of computer gra-fx, and he helped me out a lot with web design and all others.

    peace
    i have? i can't remember.... mmm

  7. #37

    Default Re: Hey!

    You still hate me Jordi? ...LOL.

  8. #38
    Lyrical Toilet Paper Locust's Avatar
    Join Date
    Sep 2005
    Location
    now'here
    Age
    12
    Posts
    1,253
    Rep Power
    17

    Default Re: Hey!

    YAY ITS JORDI

  9. #39
    Jordi
    Guest

    Default Re: Hey!

    Quote Originally Posted by Cheech Da WildKard
    You still hate me Jordi? ...LOL.
    i dont know... who are you?

  10. #40
    "Old-timer" Reggie_Noble's Avatar
    Join Date
    Mar 2004
    Location
    Denmark
    Age
    27
    Posts
    812
    Rep Power
    15

    Default Re: Hey!

    By looking at his email, I'm guessing X-Calibur
    Shithouse who?

  11. #41

    Default Re: Hey!

    Quote Originally Posted by Reggie_Noble
    By looking at his email, I'm guessing X-Calibur
    Yeah, the one and only ...

  12. #42
    Jordi
    Guest

    Default Re: Hey!

    Quote Originally Posted by Cheech Da WildKard
    Yeah, the one and only ...
    nope! should i though? i never knew i hated you so maybe i should?

  13. #43

    Default Re: Hey!

    Yo Jordi how did that shit work out on MTV and TMF?
    "The only way to a woman's heart is along the path
    of torment. I know none other as sure..."

  14. #44

    Default Re: Hey!

    Quote Originally Posted by Jordi
    nope! should i though? i never knew i hated you so maybe i should?
    LOL, nah you shouldn't ...but I'm sure you blocked me on MSN or somethin' ...I dunno...

    What's up anyway? How you doin'?

  15. #45
    The People's Champ 36chambers's Avatar
    Join Date
    Nov 2002
    Location
    London
    Age
    33
    Posts
    4,570
    Rep Power
    23

    Default Re: Hey!

    Quote Originally Posted by Cheech Da WildKard
    but I'm sure you blocked me on MSN or somethin'
    Everyone does that to you!


    BIG L Rest In Peace

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •