Page 1 of 5 1234 ... LastLast
Results 1 to 15 of 71

Thread: Weird Ass Porno,lmfao!!!

  1. #1
    Banned OnlyBuilt4PuertoRicanLinx's Avatar
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    South Side,P-Town, Rhode Island
    Age
    33
    Posts
    651
    Rep Power
    0

    Default Weird Ass Porno,lmfao!!!

    yo, i just fuckin watched some porno dvd, and dis dudez fuckin sum bitch up da ass,and she startz moanin,and she goes IM GON BUST!!!, and she bustz out her ass,LMFAO!!!! dat shit was fuckin halarious,i wonda if it can really happen.... hmm......

  2. #2

    Default Re: Weird Ass Porno,lmfao!!!

    Thats some sick shit......................... The kinda shit I jerk it 2
    Walk In My Shoes, Hurt Ya Feet, Then Yall Gone Know Why I Do Dirt In The Street.

    "Shorty gimme more a u, ill take on 4 of u, plus 44 of the 48 laws for u"

    "The Future is a mystery, the past is history, today is a
    gift thats why its called the present"

    Um on 7 Mile Ridin fuckin Dirty

    Cass Corridor as well punk


    www.forgottenmichigan.com

  3. #3
    Banned OnlyBuilt4PuertoRicanLinx's Avatar
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    South Side,P-Town, Rhode Island
    Age
    33
    Posts
    651
    Rep Power
    0

    Default Re: Weird Ass Porno,lmfao!!!

    Quote Originally Posted by triggahappy187
    Thats some sick shit......................... The kinda shit I jerk it 2
    ??? u dunt b gettin pussy? my nig

  4. #4

    Default Re: Weird Ass Porno,lmfao!!!

    wdf

    "Reciting a biblical verse before I make your melon burst like that nigga Jules from Pulp Fiction...my salvation is salivation, and diction crucifixion" - Ras Kass


    http://www.myspace.com/theblacksunn1 http://theblacksunn.blogspot.com


  5. #5
    Banned OnlyBuilt4PuertoRicanLinx's Avatar
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    South Side,P-Town, Rhode Island
    Age
    33
    Posts
    651
    Rep Power
    0

    Default Re: Weird Ass Porno,lmfao!!!

    Quote Originally Posted by Sun_Tzu
    wdf
    im sayin yo,lmfao, i was like wtf? dat shit was so random,it was funny,i was fuckin dyin cuz i didnt expect dat,lmfao.

  6. #6

    Default Re: Weird Ass Porno,lmfao!!!

    what did it look like, color wise

    "Reciting a biblical verse before I make your melon burst like that nigga Jules from Pulp Fiction...my salvation is salivation, and diction crucifixion" - Ras Kass


    http://www.myspace.com/theblacksunn1 http://theblacksunn.blogspot.com


  7. #7

    Default Re: Weird Ass Porno,lmfao!!!

    ^^lol

  8. #8
    Banned OnlyBuilt4PuertoRicanLinx's Avatar
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    South Side,P-Town, Rhode Island
    Age
    33
    Posts
    651
    Rep Power
    0

    Default Re: Weird Ass Porno,lmfao!!!

    Quote Originally Posted by Sun_Tzu
    what did it look like, color wise
    like bergundy,shit was fuckin disgustin.

  9. #9
    +- mashqauck's Avatar
    Join Date
    Jul 2004
    Location
    seattle
    Age
    25
    Posts
    6,107
    Rep Power
    24

    Default Re: Weird Ass Porno,lmfao!!!

    ......

  10. #10

    Default Go

    wow, bergundy, what the mother fuck? did she have an ass orgasm or let out her lunch?
    ________
    MARIJUANA STRAIN STRAWBERRY COUGH
    Last edited by Koolish; 03-24-2011 at 11:32 AM.

  11. #11
    Making cream Bedlam's Avatar
    Join Date
    Jun 2005
    Location
    Gainesville, FL
    Age
    28
    Posts
    3,023
    Rep Power
    17

    Default Re: Weird Ass Porno,lmfao!!!

    lmao at this this thread. sounds like she orgasmed some shit mixed cum. holy shit thats gross.

  12. #12
    Cuban Swordsman Shaolin Warrior's Avatar
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    Miami, Florida
    Age
    29
    Posts
    311
    Rep Power
    12

    Default Re: Weird Ass Porno,lmfao!!!

    Are you sure she didn't just loose control of her bowels and shitted on the guy's dick? Cause nothing else comes out the ass except shit, right? Unless, of course this is some crazy ass CG we're talking about.

    LMAO

  13. #13

    Default Go

    i remember there's some anal orgasm you can have, watch the movie road trip, it's a fact.

    but man i wish i never find myself in that situation, if i'm doing a girl in the ass now and she says "i'm gonna bust!" i now know to duck and cover, instead of standing there with a what the fuck look and getting sprayed with who in the hell knows what.
    ________
    Swed
    Last edited by Koolish; 03-24-2011 at 11:33 AM.

  14. #14

    Default Re: Weird Ass Porno,lmfao!!!

    Why even fuck a girl in her ass?
    Walk In My Shoes, Hurt Ya Feet, Then Yall Gone Know Why I Do Dirt In The Street.

    "Shorty gimme more a u, ill take on 4 of u, plus 44 of the 48 laws for u"

    "The Future is a mystery, the past is history, today is a
    gift thats why its called the present"

    Um on 7 Mile Ridin fuckin Dirty

    Cass Corridor as well punk


    www.forgottenmichigan.com

  15. #15
    +- mashqauck's Avatar
    Join Date
    Jul 2004
    Location
    seattle
    Age
    25
    Posts
    6,107
    Rep Power
    24

    Default Re: Weird Ass Porno,lmfao!!!

    i often stimulate my ass insides with carrots and such, peace and respect!

Similar Threads

  1. Kanyes Lte Registration gets Classic Rating!!!
    By PolitiC in forum Hip-Hop Shop
    Replies: 26
    Last Post: 08-26-2005, 01:47 AM
  2. babygrande and wu
    By dojo_pros in forum Wu-Tang Chamber
    Replies: 0
    Last Post: 07-28-2005, 04:04 PM
  3. Official Free post thread
    By Mixtape Mutt in forum General Chat
    Replies: 14
    Last Post: 07-24-2005, 12:20 PM
  4. G L O - Kid is fire
    By Eerie Theories in forum Hip-Hop Shop
    Replies: 3
    Last Post: 07-13-2005, 08:38 PM
  5. Hip Hop Quotable
    By WUHEADSINCE93 in forum Hip-Hop Shop
    Replies: 17
    Last Post: 07-06-2005, 06:26 PM

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •