once upon a time in shaolin - buy the book now!
Page 3 of 4 FirstFirst 1234 LastLast
Results 31 to 45 of 53

Thread: Some bad shit went down today at my place

  1. #31
    No artificial sleazy
    Join Date
    Feb 2006
    Posts
    46,690
    Rep Power
    10

    Default

    nah, remember that "no sex in the champagne room video"?



    I wanna rename the vatican "the champagne room"

  2. #32
    BIG OPINION, BIGGER LOAD TSA's Avatar
    Join Date
    Jun 2005
    Location
    LITville, USA
    Age
    29
    Posts
    37,659
    Rep Power
    145

    Default

    man that sucks. Now Robby Wobbie isn't gonna have shoes to wear for the pilgrims day pot luck.

    I dont fuck with big dogs cause its more trouble then its worth. Its like a grown man crawling on you and they're usually dumber then shit. then when they start acting up it's gay.

    all i gotta do is throw my dog in the laundry room

  3. #33
    Importer/Exporter/Prophet Artsdradamus's Avatar
    Join Date
    Jul 2005
    Location
    1344 Queens Blvd. (with my parents)
    Posts
    16,687
    Rep Power
    98

    Default

    no way. i couldn't put up with a little gay dog. pit bull all the way

  4. #34
    No artificial sleazy
    Join Date
    Feb 2006
    Posts
    46,690
    Rep Power
    10

    Default

    LOL pilgrims day pot roast!!!


    HAHA looks like I better go whittle some shoes out of wood.



    Tissa's dog is small as fuck and you know what they say bout dudes with small dogs and sweaters

  5. #35
    big wooly mammoth SKAMPOE's Avatar
    Join Date
    Mar 2007
    Location
    I BE WHERE IM @
    Posts
    45,669
    Rep Power
    228

    Default

    Quote Originally Posted by Slang Gargoyle View Post
    I had the day off but still figured I'd get a couple things done for work. No one else was home. I had a decent breakfast, watched the weather forecast and decided to start cleaning the bathroom since it looked like hell. I was all pissed cuz I ran out of Pinesol.

    So I decided I was gonna go to the store and buy some cleaning products. I go take a shit.





    5 minutes into the shit...













    I hear our dogs knock something over. Sounded like a broom falling over and smacking the floor. Thats all that triggered it. Next I heard a blood curdling yelping. Like some horror movie shit. I got off the pot in under 30 seconds, exploded out the door and went into a fucking rage trying to break up a fight between our massive rotweiler and the largest pitbull.








    They've gotten into it before, but never this bad. Chunks of flesh are missing from the each of their face. I tried beating them with a wooden cane, wooden bar stool, my fists, and feet but nothing fazed them or STOPPED them. Can't even put into text the crazy cowboy-hogtie manuver I used to get the pit out the door onto the deck. Not only did my finger get slashed wide open but one of the dogs locked onto my ankle for a second and sunk his fangs in. Now Ive got a swollen left hand and blood all over my pumas.


    Blood on my Pumas




    This is the last fucking straw. These two dickhead dogs are going to the refuge or 6 ft deep. I dont own the ones that fought so I hope the people I live with make the right choice. Let me remind u all this is the second time this has happened. They've been raised by good people and havent had any issues up until last July.


    Am I sane for getting between these two animals?
    DAMN YO I FELL U, I WOULD OF DONE THE SAME THING! BUT ITS STUFF THAT HAPPENS WHEN WE HAVE DECENDANTS OF WOLVES IN OUR HOMES LOL

    THE REAL PCP

  6. #36
    BIG OPINION, BIGGER LOAD TSA's Avatar
    Join Date
    Jun 2005
    Location
    LITville, USA
    Age
    29
    Posts
    37,659
    Rep Power
    145

    Default

    Quote Originally Posted by Slang Gargoyle View Post
    LOL pilgrims day pot roast!!!


    HAHA looks like I better go whittle some shoes out of wood.



    Tissa's dog is small as fuck and you know what they say bout dudes with small dogs and sweaters
    yeah they get CUNT for walking down the street with a cute dog.

    raw CUNT.

    like when raekwon goes "im in the lobby hittin raw autumn" level CUNT.

  7. #37
    No artificial sleazy
    Join Date
    Feb 2006
    Posts
    46,690
    Rep Power
    10

    Default

    Quote Originally Posted by SKAMPOE View Post
    DAMN YO I FELL U, I WOULD OF DONE THE SAME THING! BUT ITS STUFF THAT HAPPENS WHEN WE HAVE DECENDANTS OF WOLVES IN OUR HOMES LOL
    I dont think anyone on this msg board understands the hell I went threw.

  8. #38
    No artificial sleazy
    Join Date
    Feb 2006
    Posts
    46,690
    Rep Power
    10

    Default

    Quote Originally Posted by ThaShaolinAssassin View Post
    yeah they get CUNT for walking down the street with a cute dog.

    raw CUNT.

    like when raekwon goes "im in the lobby hittin raw autumn" level CUNT.

    Noooooooooooope. They think your full blown gay if u own a lap dog. Chill with feedback hoe we dont need that.

  9. #39
    Gen Chat Bully Uncle Steezo's Avatar
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    5th Dimension
    Posts
    14,743
    Rep Power
    122

    Default

    Quote Originally Posted by Slang Gargoyle View Post
    I dont think anyone on this msg board understands the hell I went threw.

    but there are people who do.


  10. #40
    No artificial sleazy
    Join Date
    Feb 2006
    Posts
    46,690
    Rep Power
    10

    Default


  11. #41
    2000 B.C. Huggasaurus Sex's Avatar
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    on a website's forum, seriously
    Posts
    3,071
    Rep Power
    24

    Default

    if it were me, those dogs would already be at the animal shelter to be euthanized and i'd bring back 2 puppies of breeds which weren't bred to viciously attack things with its mouth and my friends would thank me for it in less than 3 days.



    PS. i ate dog before i'd ever eaten eggs benedict but i recently had eggs benedict and now i must say i'd have to go with eggs benedict over dog unless it was a special occasion.



    more akbar

  12. #42
    Importer/Exporter/Prophet Artsdradamus's Avatar
    Join Date
    Jul 2005
    Location
    1344 Queens Blvd. (with my parents)
    Posts
    16,687
    Rep Power
    98

    Default

    there is no such thing as a bad breed of dogs. unless of course it's that gay thing that tsa has.

  13. #43
    2000 B.C. Huggasaurus Sex's Avatar
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    on a website's forum, seriously
    Posts
    3,071
    Rep Power
    24

    Default

    pitts rotts and akitas are statistically more likely to cause you to get blood on your pumas than other breeds.



    more akbar

  14. #44

    Default

    I hate dogs! Dogs stink.

  15. #45
    Gen Chat Bully Uncle Steezo's Avatar
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    5th Dimension
    Posts
    14,743
    Rep Power
    122

    Default

    how much is a 1/2 slab labrador ribs hittin for in nam?

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •