once upon a time in shaolin - buy the book now!
Page 321 of 966 FirstFirst ... 221271311318319320321322323324331371421821 ... LastLast
Results 4,801 to 4,815 of 14484

Thread: NBA basketball thread

  1. #4801
    Non Ignorants Eckankar check two's Avatar
    Join Date
    Jan 2002
    Location
    Pennsylvania
    Posts
    42,442
    Rep Power
    10

    Default

    Morrison was good until the injuries. Hopefully he can recover.



  2. #4802

    Default

    yeah morrison was ballen at summer league hes getting his game back
    WE ARE DISCUSSING THE END OF THE WORLD-OR HOW TO DELAY IT.

  3. #4803
    NOBLE SCITY IronFingaz7's Avatar
    Join Date
    Feb 2006
    Location
    Queens, New York
    Age
    32
    Posts
    1,722
    Rep Power
    16

    Default

    The Magic roster this year

    PG - Jameer Nelson, C.J. Watson [possibly], Anthony Johnson
    SG - Vince Carter, Mickael Pietrus, JJ Redick
    SF - Rashard Lewis, Matt Barnes
    PF - Brandon Bass, Ryan Anderson
    C - Dwight Howard, Marcin Gortat

    P.E.A.C.E.
    -Noble Scity-
    -Crucial the Guillotine-Gripz-Illy Vas-Iron Fingaz-Kaotny-

  4. #4804
    Make it brief Son Rode Block's Avatar
    Join Date
    Jul 2007
    Location
    Oxnard,CA
    Age
    27
    Posts
    749
    Rep Power
    12

    Default

    How is Morrison balling it up in the Summer League? He just shot 5-17! He ain't doing shit right now.

  5. #4805
    Non Ignorants Eckankar check two's Avatar
    Join Date
    Jan 2002
    Location
    Pennsylvania
    Posts
    42,442
    Rep Power
    10

    Default

    I heard before he came down with the stomach flu, he was putting up like 20 plus points a game.



  6. #4806

    Default

    wht yo umean bro fu was averagng 20 points 40 percent from the 3 point line, he shot like 40 for 70 ,i was there i saw the shit see thts wht i mean LA fans is always critical just relax we winning the ship!!!
    WE ARE DISCUSSING THE END OF THE WORLD-OR HOW TO DELAY IT.

  7. #4807
    Make it brief Son Rode Block's Avatar
    Join Date
    Jul 2007
    Location
    Oxnard,CA
    Age
    27
    Posts
    749
    Rep Power
    12

    Default

    LA fans gotta stay critical! We need Odom and you can't replace Odom with Morrison, lol.

    I don't think Morrison is ever gonna be anything special.

  8. #4808

    Default

    i think he can be tht 3 point specialist and be dangerous, he was real good in college just got hurt but yeah odom is a fool if he leave i dont get it but hell be back just throw in extra cases of gummy bears and we good
    WE ARE DISCUSSING THE END OF THE WORLD-OR HOW TO DELAY IT.

  9. #4809
    Non Ignorants Eckankar check two's Avatar
    Join Date
    Jan 2002
    Location
    Pennsylvania
    Posts
    42,442
    Rep Power
    10

    Default

    Q. Richardson traded 3 times so far this summer? lol



  10. #4810

    Default

    pretty coo tht the clippers got telfair
    WE ARE DISCUSSING THE END OF THE WORLD-OR HOW TO DELAY IT.

  11. #4811
    Non Ignorants Eckankar check two's Avatar
    Join Date
    Jan 2002
    Location
    Pennsylvania
    Posts
    42,442
    Rep Power
    10

    Default

    Telfair is good? lol



  12. #4812

    Default

    yep he got potential
    WE ARE DISCUSSING THE END OF THE WORLD-OR HOW TO DELAY IT.

  13. #4813
    Anglophile Dooch's Avatar
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    The Big Plum
    Posts
    23,685
    Rep Power
    67

    Default

    adam morrison???

    i dunno man
    Look eye, always look eye.

  14. #4814

    Default

    yeah! hell be a great fit for the triangle!
    WE ARE DISCUSSING THE END OF THE WORLD-OR HOW TO DELAY IT.

  15. #4815

    Default

    Quote Originally Posted by NickyTooch View Post
    adam morrison???

    i dunno man

    he is best kept on the bench

Similar Threads

  1. Ronin Exposed
    By PROPHETYAHWEH in forum General Chat
    Replies: 18
    Last Post: 04-08-2006, 04:22 AM
  2. Who here is gonna Order the Tyson fight?
    By Hayabusa in forum The Sports Zone
    Replies: 45
    Last Post: 06-14-2005, 04:45 AM
  3. hey Born an Shrap.....check it out!
    By Sicka than aidZ in forum Graphics Corner
    Replies: 1
    Last Post: 06-14-2005, 03:17 AM
  4. Any people willing to help me out....
    By The Last Clansman in forum Graphics Corner
    Replies: 1
    Last Post: 06-14-2005, 03:16 AM
  5. Replies: 3
    Last Post: 06-11-2005, 07:30 PM

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •