Page 197 of 965 FirstFirst ... 97147187194195196197198199200207247297697 ... LastLast
Results 2,941 to 2,955 of 14464

Thread: NBA basketball thread

  1. #2941
    Hanovallah HANZO's Avatar
    Join Date
    Jul 2005
    Location
    London
    Age
    28
    Posts
    10,099
    Rep Power
    53

    Default

    lol big baby crying. KG jus grabbed his arm and told him to get into the huddle.

    i guess big baby was more dissapointed with his performance then KG grilling him.

  2. #2942

    Default

    Raptors gonna upset the Cavs tonight,

    watch

    lol
    ONGH!!!! SHIT STINK BIG GATORZ , MY DETROIT PLAYAZ ONGH!!!


  3. #2943
    Hanovallah HANZO's Avatar
    Join Date
    Jul 2005
    Location
    London
    Age
    28
    Posts
    10,099
    Rep Power
    53

    Default

    i dunno the raptors are getting beat down pretty badly so far.

  4. #2944
    Anglophile Dooch's Avatar
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    The Big Plum
    Posts
    23,621
    Rep Power
    66

    Default

    Hahaha....i dont think so TonyB.

    Those LeBron dunks look even better in HDMI...ah yes, and that 3 pointer to close the half.

    He is already the all time franchise leader in steals
    Look eye, always look eye.

  5. #2945
    I Already Won Dirty Knowledge's Avatar
    Join Date
    Feb 2004
    Location
    Shaolin South
    Age
    31
    Posts
    7,208
    Rep Power
    32

    Default

    Washington is only down 3 at home to Detroit...damn..Wiz gonna come back and win.

    And yeah LeBron is having a solid game so far.. he may hit 35 tonight. 7-12 from the field. Had some sick ass dunks. Raptors could come back in the 2nd half..watch Bosh go off..he's been off in the 1st half.

    Orlando / Portland should be a good game later on tonight.

  6. #2946
    I Already Won Dirty Knowledge's Avatar
    Join Date
    Feb 2004
    Location
    Shaolin South
    Age
    31
    Posts
    7,208
    Rep Power
    32

    Default

    Quote Originally Posted by HAN View Post
    it would have been better if Dwight actually made that shot. would have been like his superman dunk.
    LOL @ Iron Fingaz posting pics of botched-dunks.
    You don't get a poster for going up strong..you get one for FINISHING STRONG.
    It did have that Superman dunk look to it..only on someone.
    ..and plus he botched that Superman one too.

  7. #2947
    I Already Won Dirty Knowledge's Avatar
    Join Date
    Feb 2004
    Location
    Shaolin South
    Age
    31
    Posts
    7,208
    Rep Power
    32

    Default

    Okay fuck that..Raps are done.

  8. #2948
    NOBLE SCITY IronFingaz7's Avatar
    Join Date
    Feb 2006
    Location
    Queens, New York
    Age
    31
    Posts
    1,722
    Rep Power
    16

    Default

    Quote Originally Posted by HAN View Post
    the magic have yet to beat a team with a winning record. they been shooting pretty badly this season. they still got a pretty healthy record though.
    Hate to say it, but you can make the case against Cleveland too, cuz they haven't beating anyone with a winning record either outside of the Nuggets and Mavs. Orlando also beat the Mavs.

    P.E.A.C.E.

  9. #2949
    NOBLE SCITY IronFingaz7's Avatar
    Join Date
    Feb 2006
    Location
    Queens, New York
    Age
    31
    Posts
    1,722
    Rep Power
    16

    Default

    After 3, the Wizards beating the Pistons. WOW!

    P.E.A.C.E.

  10. #2950
    NOBLE SCITY IronFingaz7's Avatar
    Join Date
    Feb 2006
    Location
    Queens, New York
    Age
    31
    Posts
    1,722
    Rep Power
    16

    Default

    Quote Originally Posted by Dirty Knowledge View Post
    LOL @ Iron Fingaz posting pics of botched-dunks.
    You don't get a poster for going up strong..you get one for FINISHING STRONG.
    It did have that Superman dunk look to it..only on someone.
    ..and plus he botched that Superman one too.
    LMAO...yeah, it would have been crazy if he made it, but still looked crazy before the foul by Randolph so it didn't happen, lmao.

    P.E.A.C.E.

  11. #2951
    I Already Won Dirty Knowledge's Avatar
    Join Date
    Feb 2004
    Location
    Shaolin South
    Age
    31
    Posts
    7,208
    Rep Power
    32

    Default

    Quote Originally Posted by IronFingaz7 View Post
    After 3, the Wizards beating the Pistons. WOW!

    P.E.A.C.E.
    Man, that's just typical

    DEEEETRRRROOIIIITT
    BASKETBALLLLL

    Is Rip still rocking that faggit ass Beard?

  12. #2952
    NOBLE SCITY IronFingaz7's Avatar
    Join Date
    Feb 2006
    Location
    Queens, New York
    Age
    31
    Posts
    1,722
    Rep Power
    16

    Default

    Quote Originally Posted by Dirty Knowledge View Post
    Man, that's just typical

    DEEEETRRRROOIIIITT
    BASKETBALLLLL

    Is Rip still rocking that faggit ass Beard?
    LMFAO...Dont know, I'm just looking at the updated scores on www.sportsline.com/nba/scoreboard but its pretty damn sad, I think that trade was awful, Billups was the reason why they were so tough to beat. Their last 3 games have been against the 76ers, Knicks, and Wizards, and all are loses [Wizards game hasn't finished, but still 2 minutes left and their down by 6]

    P.E.A.C.E.

  13. #2953
    Non Ignorants Eckankar check two's Avatar
    Join Date
    Jan 2002
    Location
    Pennsylvania
    Posts
    42,354
    Rep Power
    10

    Default

    Well the Pistons got McDyess back, so that should help.
    Quote Originally Posted by CharlesJones View Post
    I like the fat black man on House Of Payne and he's very funny.





  14. #2954
    NOBLE SCITY IronFingaz7's Avatar
    Join Date
    Feb 2006
    Location
    Queens, New York
    Age
    31
    Posts
    1,722
    Rep Power
    16

    Default

    Anyone want to take a bet that one of the Knicks players collapse on the court one of these days? They've only played 7 guys for like the past 2 weeks, Duhon's been playing like the whole game and shit.

    P.E.A.C.E.

  15. #2955
    NOBLE SCITY IronFingaz7's Avatar
    Join Date
    Feb 2006
    Location
    Queens, New York
    Age
    31
    Posts
    1,722
    Rep Power
    16

    Default

    Pistons lose 3 in a row, 76ers, Knicks, & Wizard. SMDH.

    P.E.A.C.E.

Similar Threads

  1. Ronin Exposed
    By PROPHETYAHWEH in forum General Chat
    Replies: 18
    Last Post: 04-08-2006, 04:22 AM
  2. Who here is gonna Order the Tyson fight?
    By Hayabusa in forum The Sports Zone
    Replies: 45
    Last Post: 06-14-2005, 04:45 AM
  3. hey Born an Shrap.....check it out!
    By Sicka than aidZ in forum Graphics Corner
    Replies: 1
    Last Post: 06-14-2005, 03:17 AM
  4. Any people willing to help me out....
    By The Last Clansman in forum Graphics Corner
    Replies: 1
    Last Post: 06-14-2005, 03:16 AM
  5. Replies: 3
    Last Post: 06-11-2005, 07:30 PM

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •