once upon a time in shaolin - buy the book now!
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 15 of 21

Thread: What is Killarmy Talking about?

  1. #1
    Don't grab my jacket dunn Hollow Dartz's Avatar
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Cabin at Crystal Lake
    Age
    27
    Posts
    14,353
    Rep Power
    0

    Default What is Killarmy Talking about?

    Love Hell or Right. Silent Weapons For quiet wars. Track 7.

    Word (Yo three joints youknowI'msayin?)
    The God existed way before that (Word)
    Not tonight man
    Number one niggas put a lot of energy into this shit man (Yup)
    Niggas put a lot of time into this shit man (Yeah)
    And it's like, it's like when you put, when you invest time into somethin God
    Then it pays off man, bottom line
    (It's like you get, you get out of it what you put into it)
    What you put into it youknowI'msayin
    So you give a hundred and ten you gonna get a hundred and twenty back
    RZA's only right
    It's like we had to go though hell to come out right

    That cipher, they got to make their own choice
    We can't make they choice for em they made their own choice
    It was up to us they probably would've been with us, knowI'msayin
    But they made their own choice and they went their own way
    And they fell off

    That's why I'm glad it's like yo
    I glad of this shit, because niggas gotta come up now

    But see everything happen for a reason son, knahmean
    And that's why them niggas got cut
    The way they got cut when they got cut off, youknowI'mmean
    It's like it happened for a reason God
    It was meant to be, y'all can't see it no other way
    (Niggas had to go) You know?
    You can't see it no other way son
    It's like we either gonna do with or without God

    It seems like when niggas got cut our shit came stronger together
    It's for the better...

    Anyone know?

  2. #2
    Don't grab my jacket dunn Hollow Dartz's Avatar
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Cabin at Crystal Lake
    Age
    27
    Posts
    14,353
    Rep Power
    0

    Default Re: What is Killarmy Talking about?

    sorry but i have to bump this.

  3. #3

    Default Re: What is Killarmy Talking about?

    i think they were talking about rappers falling off so
    killarmy could get put on


    or

    things happen for a reason

  4. #4
    Veteran Member
    Join Date
    Jun 2005
    Location
    Buffalo,NY
    Posts
    593
    Rep Power
    14

    Default Re: What is Killarmy Talking about?

    some of that is them talkin about the dude who was supposed to be in the group but got kicked out...i wish i could remember his name...shit im tryin hopefully it'll come to me

  5. #5
    Mauling Panda's Rampage Dominus Santorini's Avatar
    Join Date
    Mar 2003
    Location
    Parasio
    Posts
    1,416
    Rep Power
    17

    Default Re: What is Killarmy Talking about?

    Does it have anything to do with United Kingdom, the crew I mean?

  6. #6
    Don't grab my jacket dunn Hollow Dartz's Avatar
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Cabin at Crystal Lake
    Age
    27
    Posts
    14,353
    Rep Power
    0

    Default Re: What is Killarmy Talking about?

    what dude?

  7. #7

    Default Re: What is Killarmy Talking about?

    What was his name?

  8. #8
    Veteran Member
    Join Date
    Jun 2005
    Location
    Buffalo,NY
    Posts
    593
    Rep Power
    14

    Default Re: What is Killarmy Talking about?

    man im still thinkin....and because of that we could be here forever. i know people on here know but just aint sayin since it was talked about before, and u know what hes gotta verse on silent weapons too and guess what i dont know what song...shit...all i got is the tape so it'll take me a few to get back

  9. #9
    Veteran Member
    Join Date
    Jun 2005
    Location
    Buffalo,NY
    Posts
    593
    Rep Power
    14

    Default Re: What is Killarmy Talking about?

    GOT IT!! cloud 9....hes after 9th prince on war face.....voice wise sounds similiar to shogun, a little bit


    and u guys thought i was crazy

  10. #10
    Don't grab my jacket dunn Hollow Dartz's Avatar
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Cabin at Crystal Lake
    Age
    27
    Posts
    14,353
    Rep Power
    0

    Default Re: What is Killarmy Talking about?

    so.... sum it up again...

  11. #11
    Veteran Member
    Join Date
    Jun 2005
    Location
    Buffalo,NY
    Posts
    593
    Rep Power
    14

    Default Re: What is Killarmy Talking about?

    sum what up? just read my first post, thats all the info i got...cloud 9 was suppossed to be in killarmy but got kicked the fuck out or like they said "ni**as got cut"...listen to warface, thats the only time i ever heard him...that i know of

  12. #12
    Don't grab my jacket dunn Hollow Dartz's Avatar
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Cabin at Crystal Lake
    Age
    27
    Posts
    14,353
    Rep Power
    0

    Default Re: What is Killarmy Talking about?

    oh do u know y? whats the rest all about?

  13. #13
    king disguised as beggar. the silencer's Avatar
    Join Date
    Jul 2005
    Location
    i roam the earth's surface
    Age
    32
    Posts
    6,796
    Rep Power
    39

    Default Re: What is Killarmy Talking about?

    i was always wonderin what they wer talkin bout on that 2...

    its gota hav SOME kinda meaning if they put it on the album as a skit...

  14. #14
    Don't grab my jacket dunn Hollow Dartz's Avatar
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Cabin at Crystal Lake
    Age
    27
    Posts
    14,353
    Rep Power
    0

    Default Re: What is Killarmy Talking about?

    yea

  15. #15
    Banned pablobaluba's Avatar
    Join Date
    Sep 2003
    Location
    ROMANIA
    Age
    32
    Posts
    2,427
    Rep Power
    0

    Default Re: What is Killarmy Talking about?

    pop corn

Similar Threads

  1. Happy Birthday AK Spray
    By mashqauck in forum General Chat
    Replies: 21
    Last Post: 07-24-2006, 11:49 AM
  2. Ghost In The Shell/Ghost In The Shell 2
    By tekunique in forum Box Office Hideout
    Replies: 3
    Last Post: 08-10-2005, 06:41 PM
  3. New Beat - Athenian Godfist
    By LORD ZERO in forum Audio Booth
    Replies: 9
    Last Post: 07-26-2005, 06:15 PM
  4. LET'S ALL LAUGH @ my first ever graphic ;)
    By Skellington in forum Graphics Corner
    Replies: 27
    Last Post: 07-26-2005, 02:00 PM
  5. Best flow?
    By Funk_Dock in forum Hip-Hop Shop
    Replies: 55
    Last Post: 06-15-2005, 06:12 AM

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •