once upon a time in shaolin - buy the book now!
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 15 of 18

Thread: Kurious feat MC Serch & MF DOOM Video - Benneton

  1. #1
    El Don of this shit TAURO's Avatar
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    In the minds of women everywhere
    Age
    36
    Posts
    16,382
    Rep Power
    65

    Default Kurious feat MC Serch & MF DOOM Video - Benneton



    This song is nice, im looking forward to Kurious's new album.



    "I pledge allegiance to the hip hop"
    Method Man

  2. #2
    Winter is Coming THE MASON's Avatar
    Join Date
    Jul 2008
    Location
    Temple of the King
    Posts
    12,470
    Rep Power
    134

    Default

    Pretty dope

    i thought the beat was lacking, but the rhymes were dope

  3. #3
    FRESH FISH Stikee Fingerz's Avatar
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Detroit, MI
    Age
    25
    Posts
    133
    Rep Power
    0

    Default

    Serch= ill
    METAL FACE DOOM
    YOUR CONCURRENCE IN THE ABOVE IS ASSUMED


  4. #4

    Default

    Quote Originally Posted by Stikee Fingerz View Post
    Serch= ill
    I just can't take him so seriously after The (White) Rapper Show lol


    But yeah, it's a good song.

  5. #5

    Default

    damn mc serch in 2009, didnt think id ever hear that

  6. #6

    Default

    fuck what you heard and think. serchs verse is fire on this. not to mention (white rapper show or not) the cats NEVER been wack. always spits dope lyrics.

    this songs tight. especially for the older heads.

  7. #7
    Veteran Member p-rok73's Avatar
    Join Date
    Nov 2008
    Location
    Chicago
    Posts
    874
    Rep Power
    12

    Default

    Quote Originally Posted by Bronze Feet View Post
    Pretty dope

    i thought the beat was lacking, but the rhymes were dope
    Yeah, I agree. I like DOOM's verse about his Nike Dunks.

  8. #8

    Default

    link:

    Kurious Ft. MC Serch & MF DOOM - Bennaton
    http://www.zshare.net/audio/590859939bf07b07/

  9. #9
    Digital @fterLife INF's Avatar
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    a better place
    Age
    37
    Posts
    20,713
    Rep Power
    117

    Default

    ill, the whole thing.ill.

  10. #10
    El Don of this shit TAURO's Avatar
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    In the minds of women everywhere
    Age
    36
    Posts
    16,382
    Rep Power
    65

    Default

    Quote Originally Posted by main_man View Post

    this songs tight. especially for the older heads.
    I agree, it's definately one the older heads can appreciate.



    "I pledge allegiance to the hip hop"
    Method Man

  11. #11

    Default

    yo i cant stop bumpin this since you made this thread.

    whats the sample? that shit is hot, sounds like Journey or somehting. What album is this from?

  12. #12
    PRODIGAL SUN crds's Avatar
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Wellington, NZ
    Posts
    1,181
    Rep Power
    0

    Default

    Quote Originally Posted by Tonystarks420 View Post
    yo i cant stop bumpin this since you made this thread.

    whats the sample? that shit is hot, sounds like Journey or somehting. What album is this from?
    Journey "Who's Crying Now."

  13. #13

    Default

    i knew it was journey haha thanks man

  14. #14

  15. #15
    PRODIGAL SUN crds's Avatar
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Wellington, NZ
    Posts
    1,181
    Rep Power
    0

    Default

    Thanks, I liked the track, but the video looked mad cheap, good to see that Serch is still rhyming, I wonder if Pete Nice will ever come out of retirement and 3rd Bass will get back together?...wishful thinking?, I can't believe it has been 20 years since the Cactus album.

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •