once upon a time in shaolin - buy the book now!
Page 3 of 3 FirstFirst 123
Results 31 to 41 of 41

Thread: Has anyone here listened to madlibs Quasimoto's albums?

  1. #31
    DEVIL BASTARD!!! PuNcH_iN_PuNcH_OuT's Avatar
    Join Date
    Jul 2005
    Location
    fuck fuck fuck
    Age
    33
    Posts
    5,166
    Rep Power
    24

    Default

    Quote Originally Posted by Pat Bateman View Post
    Yeah both albums are annoying as fuck.

    Don't pick them up, no matter what the faggit Madlib dick riders have to say.

    Never hearing that homo shit again would be a blessing.
    co-sign

  2. #32

    Default

    Quasimoto is cool. The voice is too gimmicky and annoying for me these days. I prefer the instrumental version. Lyrics are on the weak side, but "Bad Character" is one of my old favorites.

  3. #33
    The ABBOTT noel411's Avatar
    Join Date
    Jun 2003
    Location
    Australia
    Age
    35
    Posts
    5,567
    Rep Power
    54

    Default

    These albums are fucken awesome. Love 'em.

    I wonder if Madlib will ever drop a full solo album where he raps over his beats in his normal voice?


    THE LORD noel411 HAS A NEW ALBUM OUT!!! Czech it out here...

    http://www.wutang-corp.com/forum/sho...80#post2575080

    Suck this drunk alcohol dick.

  4. #34
    El Don of this shit TAURO's Avatar
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    In the minds of women everywhere
    Age
    36
    Posts
    16,382
    Rep Power
    65

    Default

    Yeah I own both albums. I enjoy them but I can't really play them straight through, only bit by bit.



    "I pledge allegiance to the hip hop"
    Method Man

  5. #35

    Default

    Quote Originally Posted by Pat Bateman View Post
    Life Is...
    Lol yeah, I love that song. But that's alllllllll that life issssssss. chippin

    I'm listening to both albums again as im posting this. madlib is genius.

    Top 5 from Unseen(it was hard):

    Basic Instinct
    Low Class conspiracy
    Come on feet(i find this song funny as hell, the clanking feet sound is awesome)
    Axe puzzles
    Return of the loop digga

    The whole Unseen album is 10/10, I mean wow madlib

    Top 5 from Further adventures:

    the clown
    Dont blink
    Closer(Madvillain)
    Bartender say
    life is

    Again great album, but imo this album is just all over the place. 9/10

  6. #36
    DEVIL BASTARD!!! PuNcH_iN_PuNcH_OuT's Avatar
    Join Date
    Jul 2005
    Location
    fuck fuck fuck
    Age
    33
    Posts
    5,166
    Rep Power
    24

    Default

    Quote Originally Posted by noel411 View Post
    These albums are fucken awesome. Love 'em.

    I wonder if Madlib will ever drop a full solo album where he raps over his beats in his normal voice?
    I don't think so

    he said he use's quas as an alterego to hide behind when he is doing stuff by himself

  7. #37
    No artificial sleazy
    Join Date
    Feb 2006
    Posts
    46,686
    Rep Power
    10

    Default

    Quote Originally Posted by Emperor LES View Post
    The Further Adventures Of Lord Quas is good too but Madlib highly over-did it with all the little annoying sketches. Half of the album is just TV and Movie skit soundbites. Gets annoying when i wanna hear Hip-Hop.
    HAHA you should hear his The 1980's Saturday Morning Remixes album.




    For the most part I only fuck with his instrumental albums. His 'Shades of Blue' album is also incredible.


    I listen to this when I'm working on stuff late at night:



  8. #38
    Veteran Member BIG D O's Avatar
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    Somewhwere between concern and not givin a shit....
    Posts
    1,623
    Rep Power
    15

    Default

    yeah, I've gone threw em'.....really creative and of course, the production is top notch....

    I won't lie though, when it comes to bumpin' some Madlib they aren't the first things I reach for.....

    I love the Lord Quas character though......still tryin to find some T-shirts with him on em'.....

  9. #39

  10. #40

    Default

    Don't like the voice but good productions.. Madlib was raw on Madvillainy.

  11. #41
    Veteran Member p-rok73's Avatar
    Join Date
    Nov 2008
    Location
    Chicago
    Posts
    874
    Rep Power
    12

    Default

    Quote Originally Posted by noel411 View Post
    These albums are fucken awesome. Love 'em.

    I wonder if Madlib will ever drop a full solo album where he raps over his beats in his normal voice?
    I would bet that he will, just a matter of time. Does anybody here like his Mind Fusion series?

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •