once upon a time in shaolin - buy the book now!
Page 2 of 5 FirstFirst 12345 LastLast
Results 16 to 30 of 65

Thread: Student killed in Chicago because he wouldn't join a gang?

  1. #16

    Default Blackmanchu chicago

    Quote Originally Posted by Mic Tyson View Post
    fuck them pussy ass niggas. they will def. get theirs.
    MAN WHAT CHU ON..LOL..NOTHING IN CHICAGO IZ LIKE LOS ANGELES..WE ARE NOT PETTY GANGBANGERS...ITS ALL PERSONAL HERE AND ITS ABOUT MONEY THE SHY GREW OUT OF THAT A LONG TIME AGO..THE ONLY PEOPLE you see doing that is little kids...thats why i said if he wanted to be what ever he should've been schooled by an ol g...or a lord or something...what you gonna do? that shit is personal...everybody know each other...dey ain't on no colors shit...lololoo..u tripin..lolol
    Last edited by blackmanchu; 09-29-2009 at 08:36 PM.

  2. #17
    Irondan 2: Curly's Gold Wu-Tang Forum Internet Poster's Avatar
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    United Fucking States of America, Pussy
    Age
    35
    Posts
    7,947
    Rep Power
    66

    Default

    You don't speak for the city of Chcago, faggot.

    There is no legitimate excuse or reason for what happened to that kid.

    It doesn't matter. When 4 pussies beat a kid to the death, you can't justify it.
    --youreallfags.


    Quote Originally Posted by Tectrus Moa View Post
    I'm sorry? Negro English? I think you mean Ebonics.

  3. #18
    frieza saga oDoUoSoKo's Avatar
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    CCCGTEHQ
    Posts
    18,472
    Rep Power
    74

    Default

    Quote Originally Posted by blackmanchu View Post
    MAN WHAT CHU ON..LOL..NOTHING IN CHICAGO IZ LIKE LOS ANGELES..WE ARE NOT PETTY GANGBANGERS...ITS ALL PERSONAL HERE AND ITS ABOUT MONEY THE SHY GREW OUT OF THAT A LONG TIME AGO..THE ONLY PEOPLE you see doing that is little kids...thats why i said if he wanted to be what ever he should've been schooled by an ol g...or a lord or something...what you gonna do? that shit is personal...everybody know each other...dey ain't on no colors shit...lololoo..u tripin..lolol
    Quote Originally Posted by TheOriginalAsiaticBlackDan View Post
    You don't speak for the city of Chcago, faggot.

    There is no legitimate excuse or reason for what happened to that kid.

    It doesn't matter. When 4 pussies beat a kid to the death, you can't justify it.
    agreed

  4. #19
    Heisman Mic Tyson's Avatar
    Join Date
    Mar 2008
    Location
    East Columbus/Los Angeles
    Age
    27
    Posts
    3,223
    Rep Power
    20

    Default

    now i see how them chicago niggas get down

  5. #20

    Default blackmanchu

    Quote Originally Posted by TheOriginalAsiaticBlackDan View Post
    You don't speak for the city of Chcago, faggot.

    There is no legitimate excuse or reason for what happened to that kid.

    It doesn't matter. When 4 pussies beat a kid to the death, you can't justify it.
    I WOULD LIKE TO AGREE with you but unfortuantely i can speak for the entire shy and ani't shit you can do about it i have all the access to my city...maybe you were thinking my name is kanye west instead of black manchu..lol how did i make an excuse...or you just want to say some goofy shit...lol..

  6. #21
    Heisman Mic Tyson's Avatar
    Join Date
    Mar 2008
    Location
    East Columbus/Los Angeles
    Age
    27
    Posts
    3,223
    Rep Power
    20

    Default

    Quote Originally Posted by Dusk View Post
    if only he'da cross countered, huh? eloels.
    lol u stupid man hahaha. if only he wasn't around a bunch of bitch ass niggas

  7. #22
    Irondan 2: Curly's Gold Wu-Tang Forum Internet Poster's Avatar
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    United Fucking States of America, Pussy
    Age
    35
    Posts
    7,947
    Rep Power
    66

    Default

    You're trying to rationalize what happened by making up a background story to something you don't know anything about.

    Are you telling me there has NEVER been a random homicide in Chicago?

    Don't speculate til people know what's up. The truth will come out.

    And no matter what emerges, those 4 motherfuckers are pussy, and that kid didn't deserve to die.

    THere is a prevalent mentality amongst the poor. They don't want to see sombody from their neighborhood do better than them.

    Crabs in a barrel
    --youreallfags.


    Quote Originally Posted by Tectrus Moa View Post
    I'm sorry? Negro English? I think you mean Ebonics.

  8. #23

    Default blackmanchu chicago

    now ur soundin a little more righteous..u may be right about most of the things you said...you are steppin up ur game my boy..but your forgettin one thing..

    i lived in pullman park long enough to know whats going on..those were my days buddy...all the OL Gs use to bump dat..COLD WORLD..I GOT FIVE ON IT..AND CALIFORNIA..CALIFORNIA...KEPTS IT ROCKIN CAL-LI-FOR-NIAAA....SHAKE IT SHAKE IT BABY....and da BDS WERE GRIMEY ROSELAND NIGGAS..dey was selling dat shit all day LOL..YOU GOT TO REMEMBER..not all the time..but by the time the story get to the news..itS oh my baby was innocent and he wasn't in a gang...i didn't say all the time..everybody know how to survive out here...last and only a stupid nigga (i was one of them once but escaped alive) would go in a mexican neighborhood..knowing it dangerous..however itS bad..nowadays..we got highschools in poor mexican neighborhoods and black children have to go to them..IM NOT MAKING ANY EXcuse yes there have been purely innocent people caught in a homicide.

  9. #24
    Irondan 2: Curly's Gold Wu-Tang Forum Internet Poster's Avatar
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    United Fucking States of America, Pussy
    Age
    35
    Posts
    7,947
    Rep Power
    66

    Default

    I know what you're saying.

    I was talking to my buddy at work today, who happens to be a black dude from Chicago, and the first thing he said was "It had to be personal. He must've told on somebody or something".

    And it might be true. THere might be some connection we don't know about.

    Im just saying, regardless, what happened to him was wrong, in the worst sense.
    --youreallfags.


    Quote Originally Posted by Tectrus Moa View Post
    I'm sorry? Negro English? I think you mean Ebonics.

  10. #25

    Default blackmanchu chicago

    i know fengerhigh..now all of a sudden they want to bring the security in that they needed in the first place..they already had metal detecters when you first walk in..black people need the hookup and to know that we will be taking care of..we shouldn't have to live in certain conditions..if ur innocent you shouldn't have to worry about shit like that..but um.....um...u know what..you talking dat shit..maybe you would of been hatin on him too...hating iz a contagious disease nigga (from slavery)..you sound like a hater ur self....dats how the world did martin luther king and malcom x..dats how black people are treated..if buddha knock on your door tommrow you would call the police. peace

  11. #26
    Veteran Member
    Join Date
    Mar 2004
    Location
    O-Block
    Posts
    11,933
    Rep Power
    59

    Default

    Where did those kids get the boards from?

    The kid who was hit in the head approached someone and swung his fist at them before being struck (watch the vid carefully). That did not look like he was just walking home. He was participating in the fight.

    Unfortunately, the guy in a red shirt took the board from the guy who first had it (and was swinging it around) and struck the guy who died.

    Derrion is not as innocent as CNN portrayed him.

    I think the homicide was accidental.

  12. #27
    Fearless Vampire Killer UNCLE RUCKUS's Avatar
    Join Date
    Mar 2004
    Location
    The Smallest State
    Age
    74
    Posts
    4,554
    Rep Power
    48

    Default

    damn thats sick I couldnt even finish the video. this is unacceptable

  13. #28
    Irondan 2: Curly's Gold Wu-Tang Forum Internet Poster's Avatar
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    United Fucking States of America, Pussy
    Age
    35
    Posts
    7,947
    Rep Power
    66

    Default

    Quote Originally Posted by FMJ View Post
    Where did those kids get the boards from?

    The kid who was hit in the head approached someone and swung his fist at them before being struck (watch the vid carefully). That did not look like he was just walking home. He was participating in the fight.

    Unfortunately, the guy in a red shirt took the board from the guy who first had it (and was swinging it around) and struck the guy who died.

    Derrion is not as innocent as CNN portrayed him.

    I think the homicide was accidental.
    The kid stomping on his head when he was passed out told the police that the victim did NOT swing at them and that they did not know the victim.

    But it is cool of you to slander the recently deceased with speculation.
    --youreallfags.


    Quote Originally Posted by Tectrus Moa View Post
    I'm sorry? Negro English? I think you mean Ebonics.

  14. #29
    Non Ignorants Eckankar check two's Avatar
    Join Date
    Jan 2002
    Location
    Pennsylvania
    Posts
    42,456
    Rep Power
    10

    Default

    It was like 100 savages against one person. No excuses.



  15. #30
    Veteran Member
    Join Date
    Mar 2004
    Location
    O-Block
    Posts
    11,933
    Rep Power
    59

    Default

    Quote Originally Posted by TheOriginalAsiaticBlackDan View Post
    The kid stomping on his head when he was passed out told the police that the victim did NOT swing at them and that they did not know the victim.

    But it is cool of you to slander the recently deceased with speculation.

    Watch the video carefully. You did not do that did you?

    His arm swung towards someone.

    Don't speak to me about slander and speculation.

    You are the most sarcastic, lying person I have come across on this site. Don't act like you are a defender of the innocent now. It's in contradiction of your character.

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •