Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 15 of 27

Thread: graveyard shifter-Record High the ep (download now)

  1. #1
    aka Orion Zemo RADIOACTIVE MAN's Avatar
    Join Date
    Aug 2003
    Location
    Alpha Centauri B
    Posts
    17,411
    Rep Power
    104
    Last edited by 12weLvE; 10-09-2009 at 08:48 AM.

  2. #2
    7 Golden Vampirez Poison Flowerz!'s Avatar
    Join Date
    Jul 2009
    Location
    Japan
    Posts
    1,617
    Rep Power
    0

    Default

    1011011001
    Last edited by Poison Flowerz!; 09-30-2010 at 10:09 AM.

    https://poisonflowerz.bandcamp.com/
    http://www.youtube.com/user/PoiSoNFLoWeRZ
    ☰ ☲ ☱ ☴ ☵ ☶ ☳ ☷ ☰ ☲ ☱ ☴ ☵ ☶ ☳ ☷ ☰ ☲ ☱ ☴ ☵ ☶ ☳ ☷

  3. #3

  4. #4

  5. #5
    Veteran Member 12weLvE's Avatar
    Join Date
    Jun 2005
    Location
    BronX,NY
    Age
    30
    Posts
    7,580
    Rep Power
    49

    Default

    In techical terms... this is actually and LP, not an EP lol. 11 tracks...

    Made some edits on your post... hope you dont mind.

    Downloading right now...

    Peace
    Last edited by 12weLvE; 10-09-2009 at 09:30 AM.

  6. #6
    Veteran Member 12weLvE's Avatar
    Join Date
    Jun 2005
    Location
    BronX,NY
    Age
    30
    Posts
    7,580
    Rep Power
    49

    Default

    Sounds like you produced most of these tracks.

    Big ups.

    The project was very ill overall.

    The way you say certain words is ill ahaha. Thats that mid western shit.

    I peeped the whole thing, the whole project is quite diverse, diff tracks for diff people.

    My fav joints:

    -Prince Grave
    -Gunz and Extortions (Sickest joint on here) ... The ending was fresh with the beat riding out. "I am rhyming killin machine triple beam"... the way you set that off was sick... The hook is catchy too. (I played this joint like 3 times in a row lol).
    -Just Like You... Another joint with a dope ass hook. This joint has a new school swag, with some of that mid 90's feel. Beat is dope on this, but I enjoyed the emcceing the most.
    -Evil Conscience
    -Big City - Your visuals on this were on point.

    You dropped an ill project gravy. Thanks for this yo...

    REp Added.

    PEace!

  7. #7
    TIME PASSES.. MENES's Avatar
    Join Date
    Apr 2008
    Location
    Cold North
    Posts
    1,286
    Rep Power
    38

    Default

    peace to graveyard !!

    and also Poison Flowerz for doing tha zip thing haha

    1
    DOWNLOADALBUMZ!




  8. #8
    aka Orion Zemo RADIOACTIVE MAN's Avatar
    Join Date
    Aug 2003
    Location
    Alpha Centauri B
    Posts
    17,411
    Rep Power
    104

    Default

    thanks my dudes...apreciated haha

  9. #9
    Fuck The Law. H.Notik's Avatar
    Join Date
    Jul 2008
    Location
    Boston
    Age
    34
    Posts
    1,469
    Rep Power
    25

    Default

    bout to check this out now...

    yo pro be sure to check out the ep 12welve and I dropped.

    Caught up with the sky
    Shot at God.


  10. #10
    aka Orion Zemo RADIOACTIVE MAN's Avatar
    Join Date
    Aug 2003
    Location
    Alpha Centauri B
    Posts
    17,411
    Rep Power
    104

    Default

    imma def do that thanx g

  11. #11
    Dirty Clanzmen ERN-DAWGY's Avatar
    Join Date
    Feb 2003
    Location
    CANADA
    Age
    33
    Posts
    2,290
    Rep Power
    27

    Default

    yo peace fam Imma grab this and peep it tomorrow on my way to work nah mean I be back with a review and shit soon god peace

  12. #12
    Veteran Member 12weLvE's Avatar
    Join Date
    Jun 2005
    Location
    BronX,NY
    Age
    30
    Posts
    7,580
    Rep Power
    49

    Default

    This joint is the bomb man. Dont sleep yall!

    Industry in the Making is wooo!!

  13. #13
    aka Orion Zemo RADIOACTIVE MAN's Avatar
    Join Date
    Aug 2003
    Location
    Alpha Centauri B
    Posts
    17,411
    Rep Power
    104

    Default

    haha thanks family..i really apreciate it

  14. #14
    THE SHADOW DRAGON LORD ZERO's Avatar
    Join Date
    Jul 2005
    Location
    HIDDEN SOUND VILLAGE
    Age
    35
    Posts
    6,488
    Rep Power
    39

    Default

    Peace grave!, gonna peep this soon as i get back home fam!

  15. #15
    aka Orion Zemo RADIOACTIVE MAN's Avatar
    Join Date
    Aug 2003
    Location
    Alpha Centauri B
    Posts
    17,411
    Rep Power
    104

    Default

    I'd apreciate it my peeps!!!

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •