once upon a time in shaolin - buy the book now!
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 15 of 24

Thread: Eradicate VS. BambinoTTT EgWest (winner)

Hybrid View

Previous Post Previous Post   Next Post Next Post
  1. #1

    Default Eradicate VS. BambinoTTT EgWest (winner)

    2 rounds.

    no feeding first round.

    16 lines a verse.

    ill get at it when i can.

  2. #2

    Default

    I'm against the tide here tonight.. on my own and have to manage
    cause im in virgin territory... and bam's got the home advantage
    u nice but I'm meaner you'd best believe this prick's a dreamer
    Coz they say life's a bitch.. and this guy ain't got neither
    dont test the illest style, cuz im the best at spittin, while
    your just a pedophile who tries to molest his inner child
    your soft 'n bland.. im out of your league, your the 'so so often brand'
    and ima leave bambino'cursed like long upset boston fans
    Trench Town Terrorist? please no, nah dude...
    George Bush'll dress up in fatigues and go to war before YALL do.
    keep duckin' me.. Bam's is hidin',i know he gots to be
    but I'll keep my eye on a glass of water, in case his fatass tries to sneak up on me
    fuck your life & your job, & I'm not down with seeing your trailer
    n' bam's good at what he does.. I doubt it's hard being a failure
    Leave the text scene a loser..and knowing he’ll place second
    And lives in the same box…we used for his going away present

  3. #3

    Default

    im in no hurry.. you should battle here more often and get this place happenin' again.
    im sure you don't mind that sid's vote will not count.

  4. #4
    Trench General BambinoTTT EgWest's Avatar
    Join Date
    Jan 2008
    Location
    Trench Town EgWest T.O., livest hood in the Mega
    Posts
    271
    Rep Power
    0

    Default

    my bad on the delay, more times im working in the lab but i will post something before this weekend's done forsho, 1

  5. #5
    Trench General BambinoTTT EgWest's Avatar
    Join Date
    Jan 2008
    Location
    Trench Town EgWest T.O., livest hood in the Mega
    Posts
    271
    Rep Power
    0

    Default

    ey yo, your whole style's generic, where d'you inherit the whackness?/
    you need to stop starin at faggots and using carrots for practice/
    homie i'll slap you in a figure four, Greg the Hammer Valentine/
    Ballentine's bottle to your nostrils tryin' to challenge mine/
    the nine wit infra beam'll flash, blast and let it lean ya fast/
    you'll see him dash, penis shaft and balls tucked between his ass/
    eradicate this phony, watch me truly diss him proper/
    i'll leave this stooley pissin' vodka through his Stewie Griffin boxers/
    for thinkin' shit is sweet, now I'm crashin' the party y'all/
    you still sit on Santa's lap,... and ask him for barbie dolls/
    so grab a razor, kill yourself, and do your dad a favour/
    think ya hard?, I bet you look like little Lucious from Gladiator/
    candy ass, your whole flow is edible thongs/
    your headable moms be blowin', givin' head to the don/
    for medical chron, you thinkin' the story's exaggerated?/
    backshots, I'll leave her pussyhole more than eradicated!

    ey yo my bad for the wait, really busy these past few weeks, but let's keep it going, feeding allowed as of now, and if anything i'm down to make this a 3 round battle, lemme know 1

  6. #6

    Default

    you know i always level head, drop him too fuck what this rebel said
    Bam's a hell of a guy, and watch me lay him out like Deviled eggs
    your whole text style is gay & its not the only thing you lack.
    cuz your shits SO far fetch'd...golden retrievers cant bring it back
    the E'll murk this guy wit ease, a chumps line, dropped in and chewed
    You aint a 'Gangsta', be real, all that sun shine got you confused
    often abused.. is certain, i bring enough shit to hurt
    and after i beat ur ass, i'll lay back and let SID put those lips to work*
    if its Bam's fancy ill shatter a bat over him because im long ancy
    leaving pieces of wood embedded so deep it'll Splinter Cells like Tom Clancy
    you must take alotta shit, that picture musta killed yer rep online
    the good news is you're built like a tank...the bad news? it's the septic kind.
    His spits remain underdeveloped, So you know he ain't that raw
    I seen both ya rhymes and ya sisters tits and they both need training, bra
    don't even read this next punch, bam... this knowledge might curse ya
    ya real world 'hood's' all you can brag about online....and vice versa!

    * Dusk cleaned up the thread, but before SID was dr'in all over Bam's knob & floodin' the shit out the thread.
    so ya you get the picture.
    Last edited by Eradicate; 11-04-2009 at 10:50 PM.

  7. #7
    Trench General BambinoTTT EgWest's Avatar
    Join Date
    Jan 2008
    Location
    Trench Town EgWest T.O., livest hood in the Mega
    Posts
    271
    Rep Power
    0

    Default

    wanna battle? I'm shittin' on you then I'll box ya fast/
    you got...fragile written on you like a box of glass/
    I'll send your soul flyin' into space, the infinite void/
    you think you 'may weather' the storm?, these punches injurin' Floyd/
    your fat sister, she be crazy for the meat like it's Madcow/
    pussy can soak the cock, she let me skeet in her ShamWow/
    faggot, you'll catch an upper-cut so hard that you'll fly up her kunt/
    and then I'll make you eat her out, that's what I call a sucker-punch/
    see, I might just slash your neck 'cause I'm a psycho-pathic wreck/
    and I heard this trifle faggot wept and cried for Michael Jackson's death/
    eradicate your solar system tossin' the astroid/
    homie you couldn't 'shyne' if you were rostered wit Badboy/
    the Lama wit da ammo, bring the drama to your fammo/
    or I can beat your bitch ass like Rihanna in the Lambo/
    kid I'm a eat your food 'til there's no butter and toast left/
    so you better 'let it go' like Little Brother and Mos Def!
    Last edited by BambinoTTT EgWest; 11-03-2009 at 11:01 PM.

  8. #8
    bill romanowski
    Join Date
    Aug 2007
    Location
    LINCOLN,NE
    Age
    26
    Posts
    389
    Rep Power
    0

    Default

    bambino ate his food in every category- that second verse is what it did it for me. shit had me crackin up at the shamwow bar-

    VOTE:BEENZ
    gas masked up kerosene cocktails/
    cough syrup warm 40 and my lost spirit../
    pray for me holy gohhhhst iss all bad ohh baby oh noo/
    an so slow the world spinnin.../
    DL THE MISADVENTURES OF CASEY JONES EP
    http://www.mediafire.com/?swdc2a2nvpae6dn
    http://www.reverbnation.com/Battlefieldbully
    or facebook search Slurch YUNG or holla at me on here PEACE

  9. #9

    Default

    Quote Originally Posted by BambinoTTT EgWest View Post
    yeah fam track is dope for real, you speakin that real shit son, keep em comin, Slang Mobb/TTT all fuckin day mothafuckas!!!!!!!!!!
    Quote Originally Posted by Slurch Yung View Post
    respect beenz
    ttt slang mobb kno the deal
    M-O-D you already kno
    good looks on the feedback 7.

    BLESS


    ya, sure just vote for your boys... lol
    i know bambino is a great emcee, but there is no way this is one sided, and im not taking anything away from him. good verse bam.

    ill count it but please can we get people to vote that can write better than this:

    Quote Originally Posted by Slurch Yung View Post
    shizz you a bitch get stomped wit ya own tims
    beat you to shit yu fresh to be stepped in
    shizz get more dick the butter in pens
    do you have friends??? tht aint old men-
    tht aint been registered faggit for sex offense
    yur rap game garbage pass me the trash can
    fill it wit more shizz then toilets in skamps crib
    its a dam shame how i be conquerin lames
    wrap him up in carpet start diggin his grave
    i kno he's hurt by life you see the look in his eyes
    traumatized by the way his dad touch him at night
    in therapy he said he's ashamed of his mom
    cuz slang mobb is runnin trains all over the broad
    yur ugly cant get no play from fat whores
    ya mom wishes she woulda aborted your birth
    i smear yu like booger god wiped on the earth

  10. #10
    I see you dawg SID's Avatar
    Join Date
    Mar 2007
    Location
    Planning some trill shit
    Posts
    7,074
    Rep Power
    28

    Default

    haha bambino ripped it , my vote goes to bambino lol
    Bank heist in Kathmandu, it was a slaughter
    The day Buddha was born it rained tea instead of water

  11. #11

    Default

    ok fuck this place, seriously.. people like this^.. that don't know how to battle at all.
    even after i told you you couldn't vote.

    fuck this, bambino you win.. im seriously done battling here.

  12. #12
    Trench General BambinoTTT EgWest's Avatar
    Join Date
    Jan 2008
    Location
    Trench Town EgWest T.O., livest hood in the Mega
    Posts
    271
    Rep Power
    0

    Default

    what up with that 3rd verse? i'm down for a next one, you gon quit like that? it's not like i told anybody to vote for me, I ain't Dusk! my dick aint as big.
    Last edited by oDoUoSoKo; 11-07-2009 at 10:17 PM.

  13. #13
    frieza saga oDoUoSoKo's Avatar
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    CCCGTEHQ
    Posts
    18,472
    Rep Power
    74

    Default

    Quote Originally Posted by BambinoTTT EgWest View Post
    what up with that 3rd verse? i'm down for a next one, you gon quit like that? it's not like i told anybody to vote for me, I ain't Dusk! my dick aint as big.
    and also u dont have the powers to fuck with peoples posts...

  14. #14
    Trench General BambinoTTT EgWest's Avatar
    Join Date
    Jan 2008
    Location
    Trench Town EgWest T.O., livest hood in the Mega
    Posts
    271
    Rep Power
    0

    Default

    Quote Originally Posted by BambinoTTT EgWest View Post
    what up with that 3rd verse? i'm down for a next one, you gon quit like that? it's not like i told anybody to vote for me, I ain't Dusk! my dick aint as big.
    Dusk you a fool man lol, seriously though....re-editing my post? you must take pride in what you do

  15. #15
    bill romanowski
    Join Date
    Aug 2007
    Location
    LINCOLN,NE
    Age
    26
    Posts
    389
    Rep Power
    0

    Default

    quit gettin butthurt an go another round
    gas masked up kerosene cocktails/
    cough syrup warm 40 and my lost spirit../
    pray for me holy gohhhhst iss all bad ohh baby oh noo/
    an so slow the world spinnin.../
    DL THE MISADVENTURES OF CASEY JONES EP
    http://www.mediafire.com/?swdc2a2nvpae6dn
    http://www.reverbnation.com/Battlefieldbully
    or facebook search Slurch YUNG or holla at me on here PEACE

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •