Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 16 to 30 of 30

Thread: how would you rank the textcees on HOFD ?

  1. #16

    Default

    i was going to leave it be, untill you had to make a remark about it.
    please.. that duke voted for you before you even dropped, shit was pointless to even do.
    i don't know why you feel the need to tell me about what it is you do. I quit that battle because their was mad swaying going on, never had a problem with you before and i still don't. but now that you want to be cocky about it... i say why not let some respected people vote on the battle that actually know what punchlines and wordplay are, if your so hard now. get off your dick man, your not that good.

  2. #17

  3. #18
    Trench General BambinoTTT EgWest's Avatar
    Join Date
    Jan 2008
    Location
    Trench Town EgWest T.O., livest hood in the Mega
    Posts
    271
    Rep Power
    0

    Default

    regardless if you think I'm good or not...I don't give a fuck, I come out here when I have spare time and this text battle shit is just something I fuck with once in a while, I know in every aspect I'll eat you up so don't git all upset, you wanna battle again? let's do it, I ain't gonna back down, get all your "respectable" voters ready and I'll still beat you, I ain't tryin' to git cocky on a cheesy forum but dude you the one who started this by replying to me when I didn't even referrence you, set it up dude and we'll see the results....

  4. #19
    The Tin Man food for thought's Avatar
    Join Date
    Jan 2008
    Location
    SHAKA ZULU BOBO SHANTI NYABINGHI MAN A MAU MAU WARRIOR
    Posts
    18,201
    Rep Power
    116

    Default

    if you guys stop typing in paragraphs, maybe people will start reading your posts.
    We do it for the people.


    "In the abundance of water, the fool is thirsty"


  5. #20
    Non-Ignorants Poetic Wun's Avatar
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    Lamest City, Earth
    Posts
    2,222
    Rep Power
    21

    Default

    they're not really saying anything.

    my first post here was the only thing relevant.



  6. #21
    frieza saga oDoUoSoKo's Avatar
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    CCCGTEHQ
    Posts
    18,472
    Rep Power
    74

    Default

    the most battling weve had in this forum in a while..eloels...ill allow it.

  7. #22
    Winter is Coming THE MASON's Avatar
    Join Date
    Jul 2008
    Location
    Temple of the King
    Posts
    12,470
    Rep Power
    133

    Default

    i know Bambino would be down, so jump on the mics and off his dick Eradicate and battle the dude.

    text battle is one thing but emcee that shit. Peace

    ps, Dusk, Po and Bambino are the illest in the House

  8. #23
    Trench General BambinoTTT EgWest's Avatar
    Join Date
    Jan 2008
    Location
    Trench Town EgWest T.O., livest hood in the Mega
    Posts
    271
    Rep Power
    0

    Default

    it's all in good fun, I don't have no animousity towards E, it's all love in the longrun, I don't know homie personally to hate on him but I will break his balls just to irritate him out here, whenever he's ready I'll post PEACE!

  9. #24

    Default

    First off Bronze who the fuck is you?? go write a poem, tree-hugger.
    I have no beef with no body in here, i was done with this place and bambino took a shot at me, so i responded. voting here seems to consist that of a popularity contest. and the legit voters are no where around, if this place ever picks back up maybe ill swing on by. this is just shit i do when i'm bored, this is not serious to me and i do not care who the dopest rapper here is.

  10. #25

  11. #26

  12. #27
    underground Slide's Avatar
    Join Date
    May 2007
    Location
    Ukraine Kiev
    Posts
    588
    Rep Power
    12

    Default

    lol

  13. #28
    Gen Chat Bully Uncle Steezo's Avatar
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    5th Dimension
    Posts
    14,743
    Rep Power
    122

    Default

    i blazed bambino back in the day.
    made him who he is today
    if he's jordan than i'm the detroit pistons

  14. #29
    Trench General BambinoTTT EgWest's Avatar
    Join Date
    Jan 2008
    Location
    Trench Town EgWest T.O., livest hood in the Mega
    Posts
    271
    Rep Power
    0

    Default

    Quote Originally Posted by WUnded Fox View Post
    i blazed bambino back in the day.
    made him who he is today
    if he's jordan than i'm the detroit pistons
    lol wtf?

  15. #30

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •