once upon a time in shaolin - buy the book now!

View Poll Results: Rate Radioactive (Four Assassins)

Voters
10. You may not vote on this poll
  • 5 Star Classic

    2 20.00%
  • 4 Star Banger

    5 50.00%
  • 3 Star Decent

    3 30.00%
  • 2 Star Boring

    0 0%
  • 1 Star Wack

    0 0%
Results 1 to 11 of 11

Thread: Radioactive (Four Assassins) - Track Review

  1. #1

    Default Radioactive (Four Assassins) - Track Review

    Radioactive (Four Assassins)

    Iron Flag
    2001


    GZA
    Raekwon
    Method man
    Masta Killa


    RZA

    Quote Originally Posted by IrOnMaN View Post
    If your posts are not relevant to the thread or if there's a strong indication of trolling/rudeness/slander, the post will be deleted. As a moderator, it's my job to moderate to the best of my ability.

  2. #2

    Default

    dope track

    edit: btw brock u are doing a great work at this section

  3. #3
    * Mighty Healthy * pmack215's Avatar
    Join Date
    Mar 2008
    Location
    ILLadelph (but just moved to Ft.Lauderdale)
    Age
    39
    Posts
    1,167
    Rep Power
    0

    Default

    awesome & underrated track w/ stellar lyrics. unfortunately, its on that head-scratcher of an album thats way more like a mixtape than an actual album.
    i give it a 4.

  4. #4

    Default

    LOL stop calling everything a mixtape. Mixtapes have shoutouts, sirens, and half songs.
    Quote Originally Posted by IrOnMaN View Post
    If your posts are not relevant to the thread or if there's a strong indication of trolling/rudeness/slander, the post will be deleted. As a moderator, it's my job to moderate to the best of my ability.

  5. #5

    Default

    It is a funny album that though. Each song - mostly ok - but no cohension to me. Less than the sum of it's parts. But every time I play it I always thing it is better than I remembered.

    I agree with Drunken Monk (is this a first - haha only joking) - you are doing a great job hereB-Rock.
    Last edited by New Hills 36; 12-22-2009 at 04:05 PM.

  6. #6
    aka The Chaotica SHEEPISH LORD OF CHAOS's Avatar
    Join Date
    Feb 2003
    Location
    Cuse Town, Usa
    Posts
    10,350
    Rep Power
    68

    Default

    Quote Originally Posted by beautifulrock View Post
    lol stop calling everything a mixtape. Mixtapes have shoutouts, sirens, and half songs.
    Quote Originally Posted by new hills 36 View Post
    it is a funny album that though. Each song - mostly ok - but no cohension to me. Less than the sum of it's parts. But every time i play it i always thing it is better than i remembered.

    I agree with drunken monk (is this a first - haha only joking) - you are doing a great job hereb-rock.
    iron flag was super dope to me it was pretty coheisive niggaz need to see the w brought them back like a comet

  7. #7
    frieza saga oDoUoSoKo's Avatar
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    CCCGTEHQ
    Posts
    18,472
    Rep Power
    74

    Default

    best track on the album perhaps? atleast beatwise..shit is bananas.

  8. #8

    Default

    he hem....Iron Flag,Y'all Been Warned
    Quote Originally Posted by IrOnMaN View Post
    If your posts are not relevant to the thread or if there's a strong indication of trolling/rudeness/slander, the post will be deleted. As a moderator, it's my job to moderate to the best of my ability.

  9. #9
    frieza saga oDoUoSoKo's Avatar
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    CCCGTEHQ
    Posts
    18,472
    Rep Power
    74

    Default

    tru...those songs are sick...but...still one of..eloels. and Uzi of course.

  10. #10

    Default

    LOL..I forgot dat one too
    Quote Originally Posted by IrOnMaN View Post
    If your posts are not relevant to the thread or if there's a strong indication of trolling/rudeness/slander, the post will be deleted. As a moderator, it's my job to moderate to the best of my ability.

  11. #11
    * Mighty Healthy * pmack215's Avatar
    Join Date
    Mar 2008
    Location
    ILLadelph (but just moved to Ft.Lauderdale)
    Age
    39
    Posts
    1,167
    Rep Power
    0

    Default

    Quote Originally Posted by New Hills 36 View Post
    It is a funny album that though. Each song - mostly ok - but no cohension to me. Less than the sum of it's parts. But every time I play it I always thing it is better than I remembered.

    I agree with Drunken Monk (is this a first - haha only joking) - you are doing a great job hereB-Rock.
    ^^ exactly!

    its dope. i do like it a lot, but......
    LOL.... by "mixtape", i mean a bunch of random joints haphazardly thrown together w/ no cohesion. even if its dope, it still doesnt meet the rza standard of album-making (w/ the clan), to me. the first 3 albums were virtually flawless. "iron flag" was a significant dropoff.

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •