Results 1 to 12 of 12

Thread: any one seen THE BOOK OF ELI?

  1. #1
    big wooly mammoth SKAMPOE's Avatar
    Join Date
    Mar 2007
    Location
    I BE WHERE IM @
    Posts
    45,655
    Rep Power
    228

    Default any one seen THE BOOK OF ELI?

    i saw it last week end, movie is real dope and has alot of ktl worthy topics of discussion!

    but denzel, hes a great actor, altho every time i see him on the screen i cant help to always wait/want him to yell KING KONG AINT GOT SHIIIT ON MEEEHHH!!!!!!!! ahahahha

    and how fuckin fine is jackie berkheart from the 70's show...i wanna put my p in her vuhgee

    THE REAL PCP

  2. #2
    Don't grab my jacket dunn Hollow Dartz's Avatar
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Cabin at Crystal Lake
    Age
    27
    Posts
    14,347
    Rep Power
    0

    Default

    Ppl slept on this jawn

  3. #3
    meet me in the lobby TommySuits's Avatar
    Join Date
    Jun 2005
    Location
    Boston
    Age
    29
    Posts
    1,942
    Rep Power
    19

    Default

    i heard from a few people that it wasnt that good....but ima go see it now

  4. #4
    Veteran Member
    Join Date
    Jun 2005
    Location
    Buffalo,NY
    Posts
    593
    Rep Power
    13

    Default

    it was good, a nice little twist at the end. i never seen it comin (pun intended?).

  5. #5
    DEVIL BASTARD!!! PuNcH_iN_PuNcH_OuT's Avatar
    Join Date
    Jul 2005
    Location
    fuck fuck fuck
    Age
    33
    Posts
    5,166
    Rep Power
    23

    Default

    its very simple but good anyway

  6. #6

    Default

    i just saw it and really liked it. my friends didnt really like it, one didnt understand the twist haha

  7. #7
    big wooly mammoth SKAMPOE's Avatar
    Join Date
    Mar 2007
    Location
    I BE WHERE IM @
    Posts
    45,655
    Rep Power
    228

    Default

    Shits dope and it has mad sublimial messages about the werld and their owners n shit.

    THE REAL PCP

  8. #8
    it's all gonna break JamSix's Avatar
    Join Date
    Jul 2007
    Location
    ottawa, on
    Age
    25
    Posts
    663
    Rep Power
    11

    Default

    How could Denzel not stick it to Mila Kunis atleast once?

  9. #9
    big wooly mammoth SKAMPOE's Avatar
    Join Date
    Mar 2007
    Location
    I BE WHERE IM @
    Posts
    45,655
    Rep Power
    228

    Default

    right!!! she was lookin mad fly too, even with the dirt on her face n shit , i would have gang raped her that night she came into the room lmaohahahahahahah

    THE REAL PCP

  10. #10

    Default

    Fucking whack movie, waste of money

  11. #11
    PUTYOMONEYWHEREYOMOUTHIZ Tecknowledgist's Avatar
    Join Date
    Sep 2006
    Location
    705
    Age
    28
    Posts
    3,861
    Rep Power
    28

    Default

    saw this shit last night

    Goddamn it Denzel, you really are the man.


    i need to re-watch the movie though, knowing what i know from the ending haha. there's probably so many subtle hints about it that i didn't catch

    lol i just remember when the blind chick came in the room. i was like haha! too bad you can't SEE with your EYES like my man DENZEL OVER HERE!!!

    i got owned on that one.

  12. #12
    big wooly mammoth SKAMPOE's Avatar
    Join Date
    Mar 2007
    Location
    I BE WHERE IM @
    Posts
    45,655
    Rep Power
    228

    Default

    buahahahahaha werd up ^^ i need to re watch it too, as soon as seen the bible was in brail <or how ever u spell dat<


    this movie was nasty, how bout that whore bag with the shopping cart hahahahahahah

    THE REAL PCP

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •