once upon a time in shaolin - buy the book now!
Page 5 of 5 FirstFirst ... 2345
Results 61 to 75 of 75

Thread: RycTheGenius ALL Wu-Tang Logos

  1. #61

    Default

    Ryc,
    What font is that ghost uses to write out "ghostface killah" on apollo kids???

  2. #62
    PRODIGAL SUN soob's Avatar
    Join Date
    Dec 2009
    Location
    Końskie, Poland
    Age
    23
    Posts
    1,347
    Rep Power
    0

    Default

    You can make Cilvaringz logo?

  3. #63
    liquid swordsman RycTheGenius's Avatar
    Join Date
    Feb 2010
    Location
    East Shaolin
    Posts
    69
    Rep Power
    0

    Default

    Quote Originally Posted by BigShawnEnt View Post
    Ryc,
    What font is that ghost uses to write out "ghostface killah" on apollo kids???
    idk if it is a font i made tht shit from scratch dont know bout a font tho

    Ask Beavis I Get Nuthin Butt-Head
    "Keep In Mind That I'm An Artist And i'm Sensitive About My Shit!" - Erykah Badu
    RycTheGenius WuTang Logos Bastard Swordmen Mixtape Nas: The Break Up Mixtape
    @RycThaGenius
    ghost and rae are like peanut butter and jelly, and meth is the bread.

  4. #64
    liquid swordsman RycTheGenius's Avatar
    Join Date
    Feb 2010
    Location
    East Shaolin
    Posts
    69
    Rep Power
    0

    Default

    Quote Originally Posted by soob View Post
    You can make Cilvaringz logo?
    i have one already but i have to make it perfect tho...it aint ready

    Ask Beavis I Get Nuthin Butt-Head
    "Keep In Mind That I'm An Artist And i'm Sensitive About My Shit!" - Erykah Badu
    RycTheGenius WuTang Logos Bastard Swordmen Mixtape Nas: The Break Up Mixtape
    @RycThaGenius
    ghost and rae are like peanut butter and jelly, and meth is the bread.

  5. #65
    liquid swordsman RycTheGenius's Avatar
    Join Date
    Feb 2010
    Location
    East Shaolin
    Posts
    69
    Rep Power
    0

    Default

    o and im probably not going to upload the wu-alphabet that i have just cuz i need it for my college portfolio and for senior project

    Ask Beavis I Get Nuthin Butt-Head
    "Keep In Mind That I'm An Artist And i'm Sensitive About My Shit!" - Erykah Badu
    RycTheGenius WuTang Logos Bastard Swordmen Mixtape Nas: The Break Up Mixtape
    @RycThaGenius
    ghost and rae are like peanut butter and jelly, and meth is the bread.

  6. #66

    Default

    yo Ryc please can you make me the cypress hill logo (up and left)

    i wanna do it a tattoo...

  7. #67
    liquid swordsman RycTheGenius's Avatar
    Join Date
    Feb 2010
    Location
    East Shaolin
    Posts
    69
    Rep Power
    0

    Default

    aight u gunnna have to wait bout a week tho tht kool?
    thts gunna b hard to so no gaurentees i can do tht one the skull right?

    Ask Beavis I Get Nuthin Butt-Head
    "Keep In Mind That I'm An Artist And i'm Sensitive About My Shit!" - Erykah Badu
    RycTheGenius WuTang Logos Bastard Swordmen Mixtape Nas: The Break Up Mixtape
    @RycThaGenius
    ghost and rae are like peanut butter and jelly, and meth is the bread.

  8. #68

    Default

    i can wait a week or two...

  9. #69

    Default

    if it's easier for u use this image

  10. #70

  11. #71
    SHAOLIN STUDENT wutangclan97chamber's Avatar
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    new york
    Posts
    458
    Rep Power
    0

    Default

    so sick keep uploading! but take your time homie

  12. #72

    Default

    fresh logos man!
    How do you make 'em? illustrator and pen tool?

  13. #73

    Default

    great work!

  14. #74
    liquid swordsman RycTheGenius's Avatar
    Join Date
    Feb 2010
    Location
    East Shaolin
    Posts
    69
    Rep Power
    0

    Default

    yea son illustator

    Ask Beavis I Get Nuthin Butt-Head
    "Keep In Mind That I'm An Artist And i'm Sensitive About My Shit!" - Erykah Badu
    RycTheGenius WuTang Logos Bastard Swordmen Mixtape Nas: The Break Up Mixtape
    @RycThaGenius
    ghost and rae are like peanut butter and jelly, and meth is the bread.

  15. #75
    SupaSelekta tekunique's Avatar
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    TransFixedST8
    Posts
    6,538
    Rep Power
    53

    Default

    just stumbled upon this thread. props to the starter ~ not sure if he still posts but repped anyway.

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •