Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 16 to 23 of 23

Thread: any of my wu corp cats wanna make me a cover?

  1. #16
    big wooly mammoth SKAMPOE's Avatar
    Join Date
    Mar 2007
    Location
    I BE WHERE IM @
    Posts
    45,631
    Rep Power
    227

    Default

    wats cmyk, and can i change it on my own from jpg tocmyk at the time of printing?


    both of our pcp albums have been on hard copys and distributed every where other cds are sold lmao, and both times at the time of printing there were ''from both parties'' arguments and even gunz drawn at the printing place in ma city.... i had just brung the file on a disk for them and thought all they had o do was crop it n print it lmao
    New Music alert:

  2. #17

    Default

    Quote Originally Posted by ERN-DAWGY View Post
    sure man, i keen for dark graveyards with a army of skeletons da moon, weed, then a muh fucka strikin from the sky in front of it all with some burtal force LOL
    PM me a photo of you. I am thinking of drawing you as a violent cyborg with multiple heads, one rhymin to a mike, one smokin a fatty and one makin a "gangsta" face.

  3. #18
    No artificial sleazy
    Join Date
    Feb 2006
    Posts
    46,462
    Rep Power
    10

    Default

    Quote Originally Posted by SKAM-POPE View Post
    wats cmyk, and can i change it on my own from jpg tocmyk at the time of printing?


    both of our pcp albums have been on hard copys and distributed every where other cds are sold lmao, and both times at the time of printing there were ''from both parties'' arguments and even gunz drawn at the printing place in ma city.... i had just brung the file on a disk for them and thought all they had o do was crop it n print it lmao

    I'm not really sure how to explain it in terms you might understand, but I assume most of your covers were created in photoshop with sRGB mode which is a color profile or working space intended for web graphics. You can convert to CMYK (a four ink printing process) but the final result will not be an exact duplicate since different gamuts will be used.

    There is more information on the wiki page:

    http://en.wikipedia.org/wiki/CMYK



    Best option if your serious about high quality album liners is to find a local graphic design firm who has experience in print production.

  4. #19
    big wooly mammoth SKAMPOE's Avatar
    Join Date
    Mar 2007
    Location
    I BE WHERE IM @
    Posts
    45,631
    Rep Power
    227

    Default

    werd werd we got this ghetto print shop werkin with us
    New Music alert:

  5. #20
    Dirty Clanzmen ERN-DAWGY's Avatar
    Join Date
    Feb 2003
    Location
    CANADA
    Age
    33
    Posts
    2,290
    Rep Power
    27

    Default

    Quote Originally Posted by Living-jism View Post
    PM me a photo of you. I am thinking of drawing you as a violent cyborg with multiple heads, one rhymin to a mike, one smokin a fatty and one makin a "gangsta" face.
    u get that shit lol lace it mad people gonna see it too nah mean

  6. #21
    narc was a crack baby narc's Avatar
    Join Date
    Feb 2009
    Location
    London, UK
    Posts
    1,004
    Rep Power
    0

    Default

    Ill make one in a sec.
    PM Me any picture of you that youd want in the cover.
    Last edited by narc; 03-28-2010 at 11:02 AM.

  7. #22
    narc was a crack baby narc's Avatar
    Join Date
    Feb 2009
    Location
    London, UK
    Posts
    1,004
    Rep Power
    0

    Default

    Yo i got this in .PSD format for both RGB and CMYK (if your gonna go print it), and also a .PNG, PM me if you like it and want them :P


  8. #23

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •