Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 15 of 17

Thread: THE DeATH INSTINCT (dailyINF snacks pt5)

  1. #1
    Digital @fterLife INF's Avatar
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    a better place
    Age
    37
    Posts
    20,713
    Rep Power
    117

    Default THE DeATH INSTINCT (dailyINF snacks pt5)


  2. #2
    BuddaHazeMysteryDeepSpace pro.Graveface's Avatar
    Join Date
    Feb 2006
    Location
    Groningen-Netherlandz
    Posts
    1,916
    Rep Power
    28

    Default

    Sic joint Man
    keep it comin

    PEACE
    Art of Graveyardpoetry
    http://www.reverbnation.com/c./a4/21...86/Artist/link
    http://www.myspace.com/mc-gravespace
    Mother Yin Father Yang are my GrandParents!
    Graveface is now Gravespace

  3. #3
    Digital @fterLife INF's Avatar
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    a better place
    Age
    37
    Posts
    20,713
    Rep Power
    117

    Default

    good lookin out!!!!!!!

    I got new stuff everyday except for sundays.

    1

  4. #4
    Winter is Coming THE MASON's Avatar
    Join Date
    Jul 2008
    Location
    Temple of the King
    Posts
    12,470
    Rep Power
    133

    Default

    what you think you god or something? restin on the 7th day? lol

    you posted this beat before right? dope rhymes, much more energetic and aggressive. not the usual INF. still sound like Jeru tho ahhahahahahahaha

    PEace infinity, big ups for the quantity of work

  5. #5
    Digital @fterLife INF's Avatar
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    a better place
    Age
    37
    Posts
    20,713
    Rep Power
    117

    Default

    peace B!!!

    wow @ the jeru thing,thats dope tho I dont see it. IF I had to say I sound like anybody I would have to say I sound like a nasally version of Zack de la rocha from Rage.but more laid back or something.idk I hear that dude when I listen to the pay back sometimes.





    as for the sunday thing - LMAO ...right???? who the fuck am i hahahah

    naw for real though SUNDAY is strictly for the family.I still rap and touch pads on sun but I want to stay away from trying to rip something on sundays.the time it takes for upload and all that jazz , I could be on the porch blowing bubbles with the kids.



    thank you very much for listening and HELL YEAH AND WORD UP to the WORK OUTPUT or QUANTITY ....



    every day with this shit



    ALL DAY!!!!



    1

  6. #6
    Digital @fterLife INF's Avatar
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    a better place
    Age
    37
    Posts
    20,713
    Rep Power
    117

    Default

    here are the lyrics to what you are hearing
























    Now ,Bottom Line
    I bust real rhymes and you don't.
    For all those that oppose
    this is how I slay foes.
    I know you won't.
    Come close to walking next to this.
    I spit in dark catacombs and follow dreams
    accurate.
    Last year I was locked up for going crazy.
    This year it's your turn for tryin' to play me.
    Never try to ever mentally enslave me.
    I will awake one day and let your whole plans bleed.
    While I
    Sit back puffin up on the green leaves.
    Watching your energy spill out
    With great speed and ease.
    I ain't ya Boss. I ain't ya Son.
    Sorry son of a bitch
    which
    Fathers many styles all under
    1


  7. #7
    big wooly mammoth SKAMPOE's Avatar
    Join Date
    Mar 2007
    Location
    I BE WHERE IM @
    Posts
    45,634
    Rep Power
    227

    Default

    i like this here mang, dope lil verse, dope beat, too much on the reverb efkt imo but shits dope....

    lmAO @ BF SAYIN QUANTITY OVER QUALITY

    PEACE

    THE REAL PCP

  8. #8
    Digital @fterLife INF's Avatar
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    a better place
    Age
    37
    Posts
    20,713
    Rep Power
    117

    Default

    but think about it.If I am crankin out fresh everyday then my quality will only go up as well with it as long as I go hard.

    yeah I hear you on the reverb.I'm learning how to fuck with diff FX on my voice cuz I dont punch in or double my vocals.I one take it.

    When I go to record an album out of all this I am gonna do all kinds of tricks with my vox.double vox.fx vox.punch in vox.adlib vox.

    allll that shit nigga.




    PEACE

  9. #9
    big wooly mammoth SKAMPOE's Avatar
    Join Date
    Mar 2007
    Location
    I BE WHERE IM @
    Posts
    45,634
    Rep Power
    227

    Default

    Quote Originally Posted by Infinity View Post
    but think about it.If I am crankin out fresh everyday then my quality will only go up as well with it as long as I go hard.



    PEACE
    THATS A DOUBLE EDGE SWORD U PLAYIN WIT MA G

    IT CAN GO BOTH WAYS

    SPECIALLY FOR A PRODUCER/emcee

    but so far so good, nuffin but elevation and that has to be applauded

    THE REAL PCP

  10. #10
    Digital @fterLife INF's Avatar
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    a better place
    Age
    37
    Posts
    20,713
    Rep Power
    117

    Default

    much appreciated.1


    You have given out too much Reputation in the last 24 hours, try again later.

  11. #11

  12. #12

    Default

    Nice dart fam, keep it comin fam. Agree with Skam on the reverb ting but keep fuckin with them and find that right mix.

    Peace fam.

  13. #13
    Digital @fterLife INF's Avatar
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    a better place
    Age
    37
    Posts
    20,713
    Rep Power
    117

    Default

    Quote Originally Posted by DEVAMPS View Post
    bout to check this later when im outa work inf

    already fam.1
    Quote Originally Posted by SupremeTruth View Post
    Nice dart fam, keep it comin fam. Agree with Skam on the reverb ting but keep fuckin with them and find that right mix.

    Peace fam.

    no doubt!!!1 good lookin out.PEACE

  14. #14

    Default

    aiight that beat was hard i remember hearin that 1 - - i dont like critiquin heads spittin that much but the verse was straight jus keep writin u know

  15. #15
    Digital @fterLife INF's Avatar
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    a better place
    Age
    37
    Posts
    20,713
    Rep Power
    117

    Default

    yeah , I'm gon keep writing everyday.sharpening it up. What I am dropping right now (lately) has been audio clips of when I have the first verse done or I have an idea of a verse. I record all day and then I hit y'all with the one that I liked the most out of the day.

    I'm shying away from dropping full songs till I have a whole album of them. Once I have an album's woth ,I'm gonna hit my city everywhere there is open mic night or a place that will let me perform these songs.

    I got a whole show planned out with props and everything.

    FUCK THE INDUSTRY


    I do this out of love and natural instinct.


    not for the promise of dollars.







    BUT YO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! peace Vamps for peepin and keep a LOOKOUT brotha.

    1

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •