once upon a time in shaolin - buy the book now!
Page 1 of 4 1234 LastLast
Results 1 to 15 of 49

Thread: Bioshock Infinite

  1. #1
    Wu Vatican Rame's Avatar
    Join Date
    Apr 2004
    Location
    NL
    Posts
    9,424
    Rep Power
    46

    Default Bioshock Infinite

    Irrational Games is working on a new Bioshock game, here's a trailer:



    Set in 1912, BioShock Infinite is no longer set in Rapture the US City of Columbia floats on airships, buildings in the sky! It moves from country to country, a beacon of American endeavour, before something goes horribly wrong.

    It'll be available for PC, PS3 and Xbox 360.
    De mijne is 4x duurder!

  2. #2

    Default

    I'll have to check the trailer out when I get home but it's nice to hear that they are switching things up a bit. I loved the first Bioshock. The second was good but it just seemed like more of the same.

  3. #3
    Poet Of The Streets
    Join Date
    Sep 2005
    Location
    Bmore
    Age
    32
    Posts
    2,180
    Rep Power
    18

    Default

    Chek this link for more info. PS3 is the lead platform so I hope they make that shit SING.

    http://blog.us.playstation.com:80/20...qa/#more-34189

  4. #4

    Default

    damn , ima buy a PS3 for this !!!!

  5. #5
    Drunk Off Titty Milk!!!! BRONZBODY's Avatar
    Join Date
    Jun 2005
    Location
    ATX
    Age
    35
    Posts
    4,249
    Rep Power
    25

    Default

    man i guess. Bioshock 1 was so fucking great as it was. nothing else needed to be done imo....

  6. #6
    Veteran Member Buzk's Avatar
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    Norway
    Posts
    1,091
    Rep Power
    15

    Default

    wooah




  7. #7
    Veteran Member shaolinsword's Avatar
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Basildon, Essex
    Posts
    2,682
    Rep Power
    17

    Default

    ^Looked good until it went co op and the big daddys turned into monkeys

  8. #8
    Poet Of The Streets
    Join Date
    Sep 2005
    Location
    Bmore
    Age
    32
    Posts
    2,180
    Rep Power
    18

    Default

    Calm down buddy... this game takes place almost 50 years before Bioshock. Nothing specific has been said but Columbia will prolly serve as a huge link to Rapture. I'm predicting that Andrew Ryan was born in Columbia. The machine/men are called a "Handyman", an obvious prototype/predecessor to the Big Daddy. That bird monster looks ILLLLLL, same with the sky-line combat.

  9. #9
    Be Seeing You hashashin's Avatar
    Join Date
    Jan 2011
    Location
    uk
    Posts
    3,505
    Rep Power
    29

    Default



    new storyline interview and some new gameplay footage, looks so good! gonna be a long wait till 2012 lol

  10. #10
    Be Seeing You hashashin's Avatar
    Join Date
    Jan 2011
    Location
    uk
    Posts
    3,505
    Rep Power
    29

    Default

    15 minute demo from E3, this game just keeps looking better & better! -



  11. #11

    Default

    ^wow
    seems really good
    i only played bioshock when it was released, shit was so dope
    havent checked bioshock 2 though

  12. #12
    Be Seeing You hashashin's Avatar
    Join Date
    Jan 2011
    Location
    uk
    Posts
    3,505
    Rep Power
    29

    Default

    yeah the first bioshock is one of my favourite games I've ever played. If you like that one the second one is definatly worth playing too especially since you can get it cheap now, doesn't have the same wow factor of the first one but still a great game imo. The minerva's den dlc is definatly worth getting as well!

  13. #13

    Default

    Quote Originally Posted by hashashin View Post
    yeah the first bioshock is one of my favourite games I've ever played. If you like that one the second one is definatly worth playing too especially since you can get it cheap now, doesn't have the same wow factor of the first one but still a great game imo. The minerva's den dlc is definatly worth getting as well!
    ima check bioshock 2 when i get my pc

  14. #14
    aka Orion Zemo RADIOACTIVE MAN's Avatar
    Join Date
    Aug 2003
    Location
    Alpha Centauri B
    Posts
    17,507
    Rep Power
    105

    Default

    wordddddddddd, now we talking

  15. #15
    Be Seeing You hashashin's Avatar
    Join Date
    Jan 2011
    Location
    uk
    Posts
    3,505
    Rep Power
    29

    Default

    collectors edition announced. Big Bioshock fan but think I'll just stick with the game, wouldn't mind seeing the art book though!

    http://www.bioshockinfinite.com/collector

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •