Page 102 of 691 FirstFirst ... 2529299100101102103104105112152202602 ... LastLast
Results 1,516 to 1,530 of 10365

Thread: Post ya pictures Thread ( Family Friends Faces Places )

  1. #1516
    i think i'm high
    Join Date
    Jun 2005
    Location
    on da wave~
    Posts
    6,227
    Rep Power
    25

    Default

    hah flippin nicks and 20s certanly wont get you new kicks, but i'm in the same situation. ive had the same pair of af1s for too long, they look pretty busted....i just got a new job today though 1 of the first things i needa pickup once i get some paychecks...what kinda bud do/can you get tek?

    Realness

  2. #1517
    I'll Fuck You Up TeknicelStylez's Avatar
    Join Date
    Sep 2005
    Location
    New Jeruz
    Age
    31
    Posts
    9,972
    Rep Power
    36

    Default

    Quote Originally Posted by snapple
    hah flippin nicks and 20s certanly wont get you new kicks, but i'm in the same situation. ive had the same pair of af1s for too long, they look pretty busted....i just got a new job today though 1 of the first things i needa pickup once i get some paychecks...what kinda bud do/can you get tek?
    I can get anything, I just came off a hard dry spot right now so I'm starting low


    Big Pimpin Power Ranger Slappin Hoes Since 1986

  3. #1518
    Dr. Rosenpenis JASPER's Avatar
    Join Date
    Jun 2005
    Location
    white culture
    Age
    32
    Posts
    12,586
    Rep Power
    61

    Default

    No pretty girls in here, nope.

    *continues browsing random livejournal images*
    "I hate them and I wish death among them!" - Mahatma Gandhi

  4. #1519

    Default



    it a man and a woman - he is pulling her.

    who sees it?

    CONservative goverMENt

  5. #1520
    Dr. Rosenpenis JASPER's Avatar
    Join Date
    Jun 2005
    Location
    white culture
    Age
    32
    Posts
    12,586
    Rep Power
    61

    Default

    It looks more like a #55 Peking Duck
    "I hate them and I wish death among them!" - Mahatma Gandhi

  6. #1521
    I'll Fuck You Up TeknicelStylez's Avatar
    Join Date
    Sep 2005
    Location
    New Jeruz
    Age
    31
    Posts
    9,972
    Rep Power
    36

    Default

    lol thats fuckin bugged out, you say im crazy lol


    Big Pimpin Power Ranger Slappin Hoes Since 1986

  7. #1522
    black girls think im sexy stak84's Avatar
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    yay area
    Age
    33
    Posts
    2,747
    Rep Power
    16

    Default

    that bitch is GANGSTA

    chinese writing means youve killed people
    congrats, he probly had a family


    "Ford, Chev, whateva you got//
    don't mean shit if the shit ain't hot"

  8. #1523

    Default

    yo mammey and yo pappey

    cretin. im a lady.

    and lol@ jasper, not everybody can be as cool as you.

    CONservative goverMENt

  9. #1524

    Default



    and I designed both... top is a wand and bottom is jasmins.

    CONservative goverMENt

  10. #1525
    Dr. Rosenpenis JASPER's Avatar
    Join Date
    Jun 2005
    Location
    white culture
    Age
    32
    Posts
    12,586
    Rep Power
    61

    Default

    Quote Originally Posted by ilzPotent
    yo mammey and yo pappey

    cretin. im a lady.

    and lol@ jasper, not everybody can be as cool as you.
    I get my tattoos at the acupunturist. I tell him that my back hurts. I say, "Hey Sir, my back is killing me. Stick a bunch of needles in that son of a bitch." And then I accidentally trip and kick all the needles into a pot of tattoo ink. Then I tell him my pain is on my back in the exact shape of a dragon.

    Sadly enough, the tattoo turned out wrong and now I'm branded with something that slightly resembles a snail with a party hat on.
    "I hate them and I wish death among them!" - Mahatma Gandhi

  11. #1526

    Default

    some how I an believe that. and when you dance, does it look like it's sliding along?

    CONservative goverMENt

  12. #1527
    Dr. Rosenpenis JASPER's Avatar
    Join Date
    Jun 2005
    Location
    white culture
    Age
    32
    Posts
    12,586
    Rep Power
    61

    Default

    Only when I do the truffle shuffle.
    "I hate them and I wish death among them!" - Mahatma Gandhi

  13. #1528

    Default

    truffles ehhh- high quality snack.

    CONservative goverMENt

  14. #1529
    Walk Like a Warrior blackwisdom's Avatar
    Join Date
    May 2003
    Location
    Norfolk, VA
    Age
    36
    Posts
    1,266
    Rep Power
    16

    Default

    You have to have Micromedia Flash Player in order to play this. You should be able to view it upload it from the site.

    http://vids.myspace.com/index.cfm?fuseaction=vids.individual&videoID=68698 3214&n=2&Mytoken=13F759F7-1193-154D-A795507A4B02799A2372979

    Peace

    "Read everything, listen to everybody, don't trust anything unless you can prove it with your research." - William "Bill" Cooper
    Myspace Libradio Prison Radio/Mumia Fourty-Two/Seven

  15. #1530
    I'll Fuck You Up TeknicelStylez's Avatar
    Join Date
    Sep 2005
    Location
    New Jeruz
    Age
    31
    Posts
    9,972
    Rep Power
    36

    Default

    dook came out with the video picture lol


    Big Pimpin Power Ranger Slappin Hoes Since 1986

Similar Threads

  1. "Real Nillaz" Link...
    By Gully in forum Wu-Tang Chamber
    Replies: 34
    Last Post: 07-31-2007, 08:33 AM
  2. Halo 2 Wu Tang Corp Clan
    By MaShPG in forum Digital Underground
    Replies: 9
    Last Post: 04-21-2006, 07:27 PM
  3. The Bitchen Signeture Kitchen
    By Le Iron he in forum Graphics Corner
    Replies: 38
    Last Post: 08-25-2005, 11:22 AM

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •