0
 

home
news
wu-tang clan
bio's
media
store
blogs
forum
contact

Go Back   Wu-Tang Corp. - Official Site of the Wu-Tang Clan > The Elements > General Chat

Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 08-19-2005, 06:34 PM   #1
INF
Digital @fterLife
 
INF's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Location: a better place
Age: 34
Posts: 20,694
Rep Power: 113
INF Iron Lungs (Fists of Legend)INF Iron Lungs (Fists of Legend)INF Iron Lungs (Fists of Legend)INF Iron Lungs (Fists of Legend)INF Iron Lungs (Fists of Legend)INF Iron Lungs (Fists of Legend)INF Iron Lungs (Fists of Legend)INF Iron Lungs (Fists of Legend)INF Iron Lungs (Fists of Legend)INF Iron Lungs (Fists of Legend)INF Iron Lungs (Fists of Legend)
Send a message via AIM to INF
Question The Doc iz in.

Say ya'll. This iz a lil' thing I call -A$k Infinity. We gonna call it -The Doc iz in, now though. Anyway, it goes like this-You got a problem,Question,or just wondering about anything that has to do with Life and(or) Music and all the mysteries that we go through, then hit me up and I'll try my best to be there 4 ya or help ya out or whatever. This is serious biz so I'm askin 4 ppl to keep it fonzi up in here cuz we all need somebody to come to with shit and I'm takin that burden on myself so try to take it serious(real) and I'll keep it real with ya'll. Remember, u can hit me up about whatever. One.
INF is offline   Reply With Quote
Old 08-19-2005, 06:47 PM   #2
36chambers
The People's Champ
 
36chambers's Avatar
 
Join Date: Nov 2002
Location: London
Age: 30
Posts: 4,676
Rep Power: 21
36chambers drunken masta36chambers drunken masta36chambers drunken masta
Default Re: The Doc iz in.

yeh i got one for u...

Who the fuck are you?
__________________


BIG L Rest In Peace
36chambers is offline   Reply With Quote
Old 08-19-2005, 07:35 PM   #3
INF
Digital @fterLife
 
INF's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Location: a better place
Age: 34
Posts: 20,694
Rep Power: 113
INF Iron Lungs (Fists of Legend)INF Iron Lungs (Fists of Legend)INF Iron Lungs (Fists of Legend)INF Iron Lungs (Fists of Legend)INF Iron Lungs (Fists of Legend)INF Iron Lungs (Fists of Legend)INF Iron Lungs (Fists of Legend)INF Iron Lungs (Fists of Legend)INF Iron Lungs (Fists of Legend)INF Iron Lungs (Fists of Legend)INF Iron Lungs (Fists of Legend)
Send a message via AIM to INF
Default Re: The Doc iz in.

Quote:
Originally Posted by 36chambers
yeh i got one for u...

Who the fuck are you?
First off, you can check the link in my sig. Second, asking somebody "who the fuck are you" iz coming off kinda rude,kid. Itz tha net so you can do whatever, but I aint here to be fuckin around. I'm all about my biz. I help ppl out from time to time cuz ppl be goin through things and shit. This "Doc iz in" biz iz jus some stuff I do from time to time cause I'm in tha net so much and I see so much crazy ass shit that I started askin ppl what they problem was. "A$k Infinity" has done pretty well at different spots so I thought I would bring it here but try to keep it low-key. It ain't like I'm postin bullshit so if you don't like it then jus don't hit up my thread. One.
INF is offline   Reply With Quote
Old 08-19-2005, 08:10 PM   #4
36chambers
The People's Champ
 
36chambers's Avatar
 
Join Date: Nov 2002
Location: London
Age: 30
Posts: 4,676
Rep Power: 21
36chambers drunken masta36chambers drunken masta36chambers drunken masta
Default Re: The Doc iz in.

haha "kid", you'll learn

And yes, its the Internet... but you cant do whatever you want, KID. This is my forum Starting a "Ask me" thread is a mistake, seeing as u just got here. Build your rep up 1st then people might ask u stuff. Just a word of advise.
__________________


BIG L Rest In Peace
36chambers is offline   Reply With Quote
Old 08-19-2005, 08:13 PM   #5
Big Bad Man
Mr Wuniverse
 
Join Date: May 2004
Location: Glasgow, Scotland
Age: 31
Posts: 2,705
Rep Power: 15
Big Bad Man grasshopper
Default Re: The Doc iz in.

I got a question.

Does Pinocchio have wooden balls man?
__________________
Peace!


Big Bad Man is offline   Reply With Quote
Old 08-19-2005, 08:12 PM   #6
100pr00f
Deadly Venom
 
100pr00f's Avatar
 
Join Date: Dec 2004
Location: Baltimore
Age: 30
Posts: 12,690
Rep Power: 52
100pr00f Iron Lungs (Fists of Legend)100pr00f Iron Lungs (Fists of Legend)100pr00f Iron Lungs (Fists of Legend)100pr00f Iron Lungs (Fists of Legend)100pr00f Iron Lungs (Fists of Legend)100pr00f Iron Lungs (Fists of Legend)100pr00f Iron Lungs (Fists of Legend)100pr00f Iron Lungs (Fists of Legend)100pr00f Iron Lungs (Fists of Legend)100pr00f Iron Lungs (Fists of Legend)100pr00f Iron Lungs (Fists of Legend)
Default Re: The Doc iz in.

haha....damn shits is going down in herrrr
100pr00f is offline   Reply With Quote
Old 08-19-2005, 08:14 PM   #7
36chambers
The People's Champ
 
36chambers's Avatar
 
Join Date: Nov 2002
Location: London
Age: 30
Posts: 4,676
Rep Power: 21
36chambers drunken masta36chambers drunken masta36chambers drunken masta
Default Re: The Doc iz in.

Quote:
Originally Posted by 100pr00f
haha....damn shits is going down in herrrr
Nah no shits goin down in here, he just has 2 learn the ropes
__________________


BIG L Rest In Peace
36chambers is offline   Reply With Quote
Old 08-19-2005, 08:14 PM   #8
100pr00f
Deadly Venom
 
100pr00f's Avatar
 
Join Date: Dec 2004
Location: Baltimore
Age: 30
Posts: 12,690
Rep Power: 52
100pr00f Iron Lungs (Fists of Legend)100pr00f Iron Lungs (Fists of Legend)100pr00f Iron Lungs (Fists of Legend)100pr00f Iron Lungs (Fists of Legend)100pr00f Iron Lungs (Fists of Legend)100pr00f Iron Lungs (Fists of Legend)100pr00f Iron Lungs (Fists of Legend)100pr00f Iron Lungs (Fists of Legend)100pr00f Iron Lungs (Fists of Legend)100pr00f Iron Lungs (Fists of Legend)100pr00f Iron Lungs (Fists of Legend)
Default Re: The Doc iz in.

lol cheech and chong

\hahahahahahahahahahahah
100pr00f is offline   Reply With Quote
Old 08-19-2005, 08:16 PM   #9
100pr00f
Deadly Venom
 
100pr00f's Avatar
 
Join Date: Dec 2004
Location: Baltimore
Age: 30
Posts: 12,690
Rep Power: 52
100pr00f Iron Lungs (Fists of Legend)100pr00f Iron Lungs (Fists of Legend)100pr00f Iron Lungs (Fists of Legend)100pr00f Iron Lungs (Fists of Legend)100pr00f Iron Lungs (Fists of Legend)100pr00f Iron Lungs (Fists of Legend)100pr00f Iron Lungs (Fists of Legend)100pr00f Iron Lungs (Fists of Legend)100pr00f Iron Lungs (Fists of Legend)100pr00f Iron Lungs (Fists of Legend)100pr00f Iron Lungs (Fists of Legend)
Default Re: The Doc iz in.

of course
100pr00f is offline   Reply With Quote
Old 08-19-2005, 09:30 PM   #10
LHX
healthy merking
 
LHX's Avatar
 
Join Date: Jun 2003
Location: Toronto
Age: 35
Posts: 5,936
Blog Entries: 2
Rep Power: 22
LHX drunken mastaLHX drunken masta
Send a message via MSN to LHX
Default Re: The Doc iz in.

yo man

thats s-corp territory

is there room enough for two problem solving entities?

or do we fight to the death?
__________________
your mother's dick
LHX is offline   Reply With Quote
Old 08-19-2005, 09:35 PM   #11
Fr@z
Who's The Dado?
 
Fr@z's Avatar
 
Join Date: May 2004
Location: Glasgow,Scotland
Age: 27
Posts: 1,911
Rep Power: 14
Fr@z shaolin monk
Send a message via Yahoo to Fr@z
Default Re: The Doc iz in.

I can take many forms. Does this one suit you? or how about this one?
__________________
Fr@z is offline   Reply With Quote
Old 08-19-2005, 09:48 PM   #12
Fragmented
Tian Xia
 
Join Date: Jul 2005
Location: london
Age: 30
Posts: 442
Rep Power: 10
Fragmented grasshopper
Default Re: The Doc iz in.

how many times did tony blair deepthrout a orange before he collapsed
Fragmented is offline   Reply With Quote
Old 08-20-2005, 03:55 PM   #13
INF
Digital @fterLife
 
INF's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Location: a better place
Age: 34
Posts: 20,694
Rep Power: 113
INF Iron Lungs (Fists of Legend)INF Iron Lungs (Fists of Legend)INF Iron Lungs (Fists of Legend)INF Iron Lungs (Fists of Legend)INF Iron Lungs (Fists of Legend)INF Iron Lungs (Fists of Legend)INF Iron Lungs (Fists of Legend)INF Iron Lungs (Fists of Legend)INF Iron Lungs (Fists of Legend)INF Iron Lungs (Fists of Legend)INF Iron Lungs (Fists of Legend)
Send a message via AIM to INF
Default Re: The Doc iz in.

Quote:
Originally Posted by Fragmented
how many times did tony blair deepthrout a orange before he collapsed
Haha. Blair is a fag. I take it that maybe you from the UK? The only good thing about this bitch that I can speak on about is that he ain't down with capital punishment. As for the orange, I can't really say cuz it seem like dude might not ever get enough. Ya know? One.
INF is offline   Reply With Quote
Old 08-19-2005, 11:37 PM   #14
Sicka than aidZ
JOKER FAM
 
Sicka than aidZ's Avatar
 
Join Date: Dec 2004
Location: Westside connected (westcoast)
Age: 34
Posts: 15,263
Rep Power: 42
Sicka than aidZ five deadly venomsSicka than aidZ five deadly venomsSicka than aidZ five deadly venomsSicka than aidZ five deadly venomsSicka than aidZ five deadly venomsSicka than aidZ five deadly venomsSicka than aidZ five deadly venomsSicka than aidZ five deadly venomsSicka than aidZ five deadly venomsSicka than aidZ five deadly venoms
Default Re: The Doc iz in.

how many forums you signed up on?
__________________
"BACK TO FUKIN WERK 1 OF YOUR THREADZ JUST GOT DUSTED"
Sicka than aidZ is offline   Reply With Quote
Old 08-20-2005, 03:48 PM   #15
INF
Digital @fterLife
 
INF's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Location: a better place
Age: 34
Posts: 20,694
Rep Power: 113
INF Iron Lungs (Fists of Legend)INF Iron Lungs (Fists of Legend)INF Iron Lungs (Fists of Legend)INF Iron Lungs (Fists of Legend)INF Iron Lungs (Fists of Legend)INF Iron Lungs (Fists of Legend)INF Iron Lungs (Fists of Legend)INF Iron Lungs (Fists of Legend)INF Iron Lungs (Fists of Legend)INF Iron Lungs (Fists of Legend)INF Iron Lungs (Fists of Legend)
Send a message via AIM to INF
Default Re: The Doc iz in.

Quote:
Originally Posted by Sicka
how many forums you signed up on?
I'm in a couple. I'm over at www.kanyewest.com but we ain't back up till the 30th. I'm at D. Banner's spot. Missy's spot. I ain't really post at the Banner or Missy's though cuz I'm jus peepin them out to see exactly what they need. I cut a few off after I joined here at tha Corp though. This place got everything I need as far as networking go. I wouldn't attempt to Mod here though cuz Kanye keep me busy enough. One.
INF is offline   Reply With Quote
Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT -5. The time now is 05:33 PM.


Copyright 2000 - 2013 The Wu-Tang Corp. & shift-one