0
 

home
news
wu-tang clan
bio's
media
store
blogs
forum
contact

Go Back   Wu-Tang Corp. - Official Site of the Wu-Tang Clan > The Lab > Audio Booth

Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 10-18-2005, 08:29 PM   #1
Jamal Noor
ParaLaLa
 
Jamal Noor's Avatar
 
Join Date: Sep 2005
Location: Londonnatellion
Age: 28
Posts: 505
Rep Power: 10
Jamal Noor crouching tiger
Default Cypha Ft O.M.A

http://www.soundclick.com/bands/song...songID=2986251

word..oma's 1st
Jamal Noor is offline   Reply With Quote
Old 10-18-2005, 10:33 PM   #2
Hz Deep
Deeper Designz
 
Hz Deep's Avatar
 
Join Date: Jun 2005
Age: 35
Posts: 617
Rep Power: 11
Hz Deep grasshopper
Default Re: Cypha Ft O.M.A

yo, this is heavy man!
__________________
Hz Deep is offline   Reply With Quote
Old 10-18-2005, 11:14 PM   #3
Jamal Noor
ParaLaLa
 
Jamal Noor's Avatar
 
Join Date: Sep 2005
Location: Londonnatellion
Age: 28
Posts: 505
Rep Power: 10
Jamal Noor crouching tiger
Default Re: Cypha Ft O.M.A

cool man
Jamal Noor is offline   Reply With Quote
Old 10-18-2005, 11:50 PM   #4
Pharaoh Snefru
4th Dynasty
 
Pharaoh Snefru's Avatar
 
Join Date: Jun 2005
Location: Buffalo NY
Posts: 439
Rep Power: 10
Pharaoh Snefru shaolin monk
Default Re: Cypha Ft O.M.A

Peace. big ups for that. Question, where those drums sampled from the Ironman - After the smoke is clear? if so..shit was flipped nice word up.

http://www.soundclick.com/bands/page...?bandID=351592

Peace
Pharaoh Snefru is offline   Reply With Quote
Old 10-18-2005, 11:54 PM   #5
Jamal Noor
ParaLaLa
 
Jamal Noor's Avatar
 
Join Date: Sep 2005
Location: Londonnatellion
Age: 28
Posts: 505
Rep Power: 10
Jamal Noor crouching tiger
Default Re: Cypha Ft O.M.A

lol..yeah..alot of people say that..

it wasn't sampled but influenced by it..

i gotta ask my producer yo lol...

but yeah thats what i thgt when i heard it.
Jamal Noor is offline   Reply With Quote
Old 10-19-2005, 07:31 PM   #6
4th Day Legend
▓PNL Productionz▓
 
4th Day Legend's Avatar
 
Join Date: Oct 2003
Location: Karhuvuori
Age: 29
Posts: 151
Rep Power: 0
4th Day Legend grasshopper
Default Re: Cypha Ft O.M.A

Dope song, beat is great (and yeah those drums sound like...)good verses and...
...I really your songs, keep 'em coming


Peace
4th Day Legend is offline   Reply With Quote
Old 10-19-2005, 09:38 PM   #7
Jamal Noor
ParaLaLa
 
Jamal Noor's Avatar
 
Join Date: Sep 2005
Location: Londonnatellion
Age: 28
Posts: 505
Rep Power: 10
Jamal Noor crouching tiger
Default Re: Cypha Ft O.M.A

bless

peace
Jamal Noor is offline   Reply With Quote
Old 10-20-2005, 02:27 PM   #8
Golden_Armz
DA TRIBEZMAN
 
Golden_Armz's Avatar
 
Join Date: Feb 2004
Location: London
Posts: 607
Rep Power: 12
Golden_Armz grasshopper
Default Re: Cypha Ft O.M.A

Peace,

real nice cipher beat, yep....

sounds like After Smoke Clears....but still....

all mc's on point sharp

salaam
Golden_Armz is offline   Reply With Quote
Old 10-20-2005, 06:21 PM   #9
Jamal Noor
ParaLaLa
 
Jamal Noor's Avatar
 
Join Date: Sep 2005
Location: Londonnatellion
Age: 28
Posts: 505
Rep Power: 10
Jamal Noor crouching tiger
Default Re: Cypha Ft O.M.A

peace brother.
Jamal Noor is offline   Reply With Quote
Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
yo all BUSTA_SKILLZ Graphics Corner 10 08-13-2005 06:26 PM
YO, "Classic Wu Shit" by M1 and Agallah Rzarawdog Wu-Tang Chamber 3 07-28-2005 03:49 PM


All times are GMT -5. The time now is 11:16 PM.


Copyright 2000 - 2013 The Wu-Tang Corp. & shift-one