0
 

home
news
wu-tang clan
bio's
media
store
blogs
forum
contact

Go Back   Wu-Tang Corp. - Official Site of the Wu-Tang Clan > The Elements > Wu-Tang Chamber

Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 10-11-2006, 11:51 PM   #16
senno52
 
Join Date: Sep 2005
Posts: 37
Rep Power: 0
senno52 grasshopper
Default

great stuff ringz,
you can sense more knowledge, effort and motivation in the sampler than most fools got in their cataloge....
come hard....most definately anticipating this release...
ill bumpin it over here in China reppin Wu
peace
senno52 is offline   Reply With Quote
Old 10-11-2006, 11:53 PM   #17
TAURO
El Don of this shit
 
TAURO's Avatar
 
Join Date: Mar 2006
Location: In the minds of women everywhere
Age: 33
Posts: 16,237
Rep Power: 61
TAURO Iron Lungs (Fists of Legend)TAURO Iron Lungs (Fists of Legend)TAURO Iron Lungs (Fists of Legend)TAURO Iron Lungs (Fists of Legend)TAURO Iron Lungs (Fists of Legend)TAURO Iron Lungs (Fists of Legend)TAURO Iron Lungs (Fists of Legend)TAURO Iron Lungs (Fists of Legend)TAURO Iron Lungs (Fists of Legend)TAURO Iron Lungs (Fists of Legend)TAURO Iron Lungs (Fists of Legend)
Default

How come noone has questioned the fact that Cilvaringz rhymes in an american accent when he's from europe?
__________________



"I pledge allegiance to the hip hop"
Method Man
TAURO is offline   Reply With Quote
Old 10-11-2006, 11:53 PM   #18
trinking
MaximumMason
 
trinking's Avatar
 
Join Date: Nov 2003
Location: south jersey/ philly / cmd
Age: 30
Posts: 390
Rep Power: 13
trinking iron monkeytrinking iron monkeytrinking iron monkey
Default

wow ... im guessin its been worth the wait.. much respect to him
__________________

trinking is offline   Reply With Quote
Old 10-11-2006, 11:55 PM   #19
trinking
MaximumMason
 
trinking's Avatar
 
Join Date: Nov 2003
Location: south jersey/ philly / cmd
Age: 30
Posts: 390
Rep Power: 13
trinking iron monkeytrinking iron monkeytrinking iron monkey
Default

Quote:
Originally Posted by TAURO DA GRIM LATIN View Post
How come noone has questioned the fact that Cilvaringz rhymes in an american accent when he's from europe?

thats the only thing you got form that sampler? get the fuck outta here wit that bullshit kid.. i mean damn who gives a fuck.. just enjoy the music he's blessin us wit
__________________

trinking is offline   Reply With Quote
Old 10-12-2006, 02:25 AM   #20
Bloo
Da Main Gatdamit!!!
 
Bloo's Avatar
 
Join Date: Apr 2003
Location: The Slums of the Souf
Age: 33
Posts: 3,398
Rep Power: 18
Bloo drunken mastaBloo drunken mastaBloo drunken masta
Send a message via MSN to Bloo
Default

Come on now. You know damn well if he was comming off with a heavy accent you'd be bitchin about that.

But anyway, that's some tight shit. 10 years in the making and I'm happy it's finally gonna see the light of day. I also thank RZA for speakin the real shit about niggaz in the clan hatin on Ringz cause he makin moves and they not. I've been sayin that shit for the longest time. Nobody's gonna wanna help you if you ain't helpin yourself. But it's all good, Cilva and Bronze are gonna bring Wu back up to the top and I'ma be right there wit em
__________________
Still Ain't Nuttin Ta Fuk Wit
Bloo is offline   Reply With Quote
Old 10-12-2006, 02:25 AM   #21
truth0ne
truth0ne SGC/ Studio Griz
 
truth0ne's Avatar
 
Join Date: Jan 2002
Location: Philly Area.
Age: 35
Posts: 295
Rep Power: 13
truth0ne grasshopper
Send a message via AIM to truth0ne Send a message via Yahoo to truth0ne
Default

Sounds like the Wu-Tang Forever promo joint from 97...

He might wanna lose the hook on that MJ tribute joint, though...
__________________
http://www.studio-griz.com
truth0ne is offline   Reply With Quote
Old 10-12-2006, 02:28 AM   #22
tical2000
Veteran Member
 
tical2000's Avatar
 
Join Date: Jun 2004
Posts: 2,423
Rep Power: 16
tical2000 iron monkeytical2000 iron monkeytical2000 iron monkey
Default

so which one of RZA's testicls does clivaringz actually hold? the left or the right?
__________________
"Rap has gradually degenerated from an art form into a ring tone"

"We got the tape Nigga"- Raekwon live in Toronto
tical2000 is offline   Reply With Quote
Old 10-12-2006, 02:29 AM   #23
Bloo
Da Main Gatdamit!!!
 
Bloo's Avatar
 
Join Date: Apr 2003
Location: The Slums of the Souf
Age: 33
Posts: 3,398
Rep Power: 18
Bloo drunken mastaBloo drunken mastaBloo drunken masta
Send a message via MSN to Bloo
Default

Quote:
Originally Posted by truth0ne
Sounds like the Wu-Tang Forever promo joint from 97...

He might wanna lose the hook on that MJ tribute joint, though...

^^ I agree, I wasn't too much feelin that either.

I wonder if MJ has heard that song though. Cilva and Jacko united?
__________________
Still Ain't Nuttin Ta Fuk Wit
Bloo is offline   Reply With Quote
Old 10-12-2006, 02:30 AM   #24
crass
Wise to da game
 
crass's Avatar
 
Join Date: Dec 2004
Age: 28
Posts: 7,637
Rep Power: 23
crass crouching tiger
Default

yooooooooooooooo this is sick!
__________________
crass is offline   Reply With Quote
Old 10-12-2006, 02:56 AM   #25
WU-KILLAH
Commando Ultra
 
WU-KILLAH's Avatar
 
Join Date: Nov 2003
Location: Flint, MI
Age: 33
Posts: 1,373
Rep Power: 14
WU-KILLAH grasshopper
Default

one thing:

R.E.S.P.E.C.T
__________________
F.L.I.N.T.
WU-KILLAH is offline   Reply With Quote
Old 10-12-2006, 03:09 AM   #26
Lil' Ruger
Fukkin Vet!!!!
 
Lil' Ruger's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Location: New London CT Crystal Ave niggas
Age: 22
Posts: 7,571
Rep Power: 0
Lil' Ruger crouching tiger
Send a message via Yahoo to Lil' Ruger
Default

the shit is fuckin crazy.
__________________

Killbot Beats 2008 NIGGGAAAAAAAAA
http://www.soundclick.com/bands/defa...?bandID=842145
Lawrlz Ya Sniffs???

"we laptop nigga, thugs on a computer." -TheShaolinAssassin
Lil' Ruger is offline   Reply With Quote
Old 10-12-2006, 04:00 AM   #27
the silencer
king disguised as beggar.
 
the silencer's Avatar
 
Join Date: Jul 2005
Location: i roam the earth's surface
Age: 29
Posts: 6,700
Rep Power: 34
the silencer Iron Lungs (Fists of Legend)the silencer Iron Lungs (Fists of Legend)the silencer Iron Lungs (Fists of Legend)the silencer Iron Lungs (Fists of Legend)the silencer Iron Lungs (Fists of Legend)the silencer Iron Lungs (Fists of Legend)the silencer Iron Lungs (Fists of Legend)the silencer Iron Lungs (Fists of Legend)the silencer Iron Lungs (Fists of Legend)the silencer Iron Lungs (Fists of Legend)the silencer Iron Lungs (Fists of Legend)
Default

wow..

im totally feelin this shit.....

that beat playin in the beginnin when Rza is speakin is illllll...thats my kinda beat right there..

im gettin psyched UP for this shitt...
__________________
the silencer is offline   Reply With Quote
Old 10-12-2006, 04:06 AM   #28
the silencer
king disguised as beggar.
 
the silencer's Avatar
 
Join Date: Jul 2005
Location: i roam the earth's surface
Age: 29
Posts: 6,700
Rep Power: 34
the silencer Iron Lungs (Fists of Legend)the silencer Iron Lungs (Fists of Legend)the silencer Iron Lungs (Fists of Legend)the silencer Iron Lungs (Fists of Legend)the silencer Iron Lungs (Fists of Legend)the silencer Iron Lungs (Fists of Legend)the silencer Iron Lungs (Fists of Legend)the silencer Iron Lungs (Fists of Legend)the silencer Iron Lungs (Fists of Legend)the silencer Iron Lungs (Fists of Legend)the silencer Iron Lungs (Fists of Legend)
Default

now that ive heard it..that MJ song is kinda doody and then the chorus is atrocious....

im still lovin this tho
__________________
the silencer is offline   Reply With Quote
Old 10-12-2006, 04:14 AM   #29
Lil' Ruger
Fukkin Vet!!!!
 
Lil' Ruger's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Location: New London CT Crystal Ave niggas
Age: 22
Posts: 7,571
Rep Power: 0
Lil' Ruger crouching tiger
Send a message via Yahoo to Lil' Ruger
Default

^^^hmmm u mean the CD? wtf u tlking bout?
__________________

Killbot Beats 2008 NIGGGAAAAAAAAA
http://www.soundclick.com/bands/defa...?bandID=842145
Lawrlz Ya Sniffs???

"we laptop nigga, thugs on a computer." -TheShaolinAssassin
Lil' Ruger is offline   Reply With Quote
Old 10-12-2006, 04:53 AM   #30
Blaque_Ravage
Constant Elevation
 
Blaque_Ravage's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Location: New York City,Manhattan
Posts: 339
Rep Power: 0
Blaque_Ravage shaolin monk
Send a message via Yahoo to Blaque_Ravage
Cool

Quote:
Originally Posted by the silencer View Post
now that ive heard it..that MJ song is kinda doody and then the chorus is atrocious....

im still lovin this tho

I think hearing the full version you will get a better feel of the song.....and it might sound better,but still though shit is strange hearing a Michael Jackson dedication track.

I gotta say and I might be jumping the gun or might get shot for saying this.....but hearing Ringz sampler the production seems way better than the albums that drop this year from the rest of the Wu (except Bronze LP).

This album could make a big impact,with the good amount of promotion!
__________________


"Those who havent learnt get returned you freaky ass niggas get burned some walk around like they aint concerned with the hell goin on inside the world. Why do grown men molest little girls it is because the girls breast has swelled to the size of a women,although shes 12.The whole world is sick,sick,sick trapped up in six,six,six "Sunshower~The Rza
Blaque_Ravage is offline   Reply With Quote
Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT -5. The time now is 07:55 AM.


Copyright 2000 - 2013 The Wu-Tang Corp. & shift-one