0
 

home
news
wu-tang clan
bio's
media
store
blogs
forum
contact

Go Back   Wu-Tang Corp. - Official Site of the Wu-Tang Clan > The Elements > Wu-Tang Chamber

Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 10-15-2005, 01:11 AM   #1
b o c a
 
Join Date: Oct 2005
Age: 30
Posts: 20
Rep Power: 0
b o c a grasshopper
Default 1997 Wu-tang Internet

any of u guys around from this time? The DSC was the shit. Wu-tang.com just opened and they completely cloned The DSC back then. This guy SEAN D (webmaster of THE DSC) was gonna put a lawsuit on wu-tang.com or some shit for stealing his content but instead he got a shotout on it and he had a phone interview with Tony Touch. I was 13 years old man and i look back to those days as some of the greatest in my life. I got a lot of respect for the Wu and love. Hip Hop in its purest form. Wu-Tang Forever just had come out. Bobby Digital came to life. Internet hip-hop and AOL 3.0 was the shit back then. Anyone from this era of Internet Hip Hop? U-WU was sent out every week or month or some shit. The Pick, The Sickel, and The Shovel came out in Europe 3 months before it did in the US. Tape trading was big as hell also. I had some tight ass WU Freestyles. I also got a copy of THE SOURCE with the Burgundy WU Symbol on it. Rage and Wu-tang went on Tour together also had Tickets but RZA got down with Zack De La Rocha or some shit.

It Was pretty tight back then man THE DSC had like 20,000 visitors a day and i actually won a SNIPPET TAPE of the Sunz OF Man Album on some Random drawing out of 20,000. I also got these tight ass AIR Fresheners from TYRONE at RED ANT Entertainment. Definate highlight for a kid who loves music growing up. I'm 21 and am spending the last 2 years rehabiliting off of drugs this WUTANGCORP is nice and i just wanna say much love to all you fuckers on this site. MUCH LOVE

I wish i had that fuckin Source copy still god dam. Any of you guys into Tape Trading? I got some 1997 Wu Stuff on TAPE if u ever wanna check it out.

Mountain Dew Commercial.... Wu live on Keenan Ivory Waynes, Wu at the Apollo. ODBEP in JAPAN...

i still wanna see RZA LIVE in LOS ANGELES. I'm ready for you if you ever read this shit BOBBY. The God RZARECT Been know for rockin Gucci Specs.

dam im sorry just supporting this to the fullest.

Peace

http://groups.google.com/groups?hl=e...za&qt_s=Search
b o c a is offline   Reply With Quote
Old 10-15-2005, 01:21 AM   #2
DoCGiGs
Junior Member
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 5
Rep Power: 0
DoCGiGs grasshopper
Default Re: 1997 Wu-tang Internet

The DSC was a great site, but I remember Morgoth's Wu-Tang page. That had to be the best Wu-Tang site online back in the 1990's. Back then a 30 second quicktime clip, or a really crappy quality VIVO file, was the best you could do...and you had to get videos and MP3s in AOL server rooms. Just thinking about it makes me realize how much not only Wu-Tang has changed and grown, but how much technology has changed in such a short time.
DoCGiGs is offline   Reply With Quote
Old 10-15-2005, 01:23 AM   #3
b o c a
 
Join Date: Oct 2005
Age: 30
Posts: 20
Rep Power: 0
b o c a grasshopper
Default Re: 1997 Wu-tang Internet

LOL MORGOTHS SITE WAS GARBAGE. HOWSER, SEAN D had the tightest sites. You're right but REAL AUDIO streaming was the main thing before MP3s and any good site had nice RA on it. Morgoth's site sucked. I had a site that was short lived it was pretty tight tho. Much better than MORGOTH. It's funny cause my cousin who used to live with me used to crack jokes about MORGOTH LOL. What a coincidence.
b o c a is offline   Reply With Quote
Old 10-15-2005, 01:24 AM   #4
b o c a
 
Join Date: Oct 2005
Age: 30
Posts: 20
Rep Power: 0
b o c a grasshopper
Default Re: 1997 Wu-tang Internet

AOL 3.0 was tight man. PUNTeRS PROGGIES and teh WAREZ system on there. TIIIIGHT I seriously believe that WU MEMBERs would fuck with the WEbmasters and shit. I SERIOUSLY believe that shit. Think about how rich u are and how down to earth you'd be? of course they knew of THE DSC man. They had to. I seriously believe they used to fuck around online tho.
b o c a is offline   Reply With Quote
Old 10-15-2005, 01:30 AM   #5
DoCGiGs
Junior Member
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 5
Rep Power: 0
DoCGiGs grasshopper
Default Re: 1997 Wu-tang Internet

Morgoth's site might have sucked...I don't remember it all too well. I just remember getting all of my video files from Morgoth's site. The thing that amazes me is back then, I thought the internet couldn't get any better. Now I look at websites with freaking videos, audio, and animated pictures all over the goddamn site. Shit is fuckin incredible in comparison to what it used to be like.
DoCGiGs is offline   Reply With Quote
Old 10-15-2005, 01:34 AM   #6
b o c a
 
Join Date: Oct 2005
Age: 30
Posts: 20
Rep Power: 0
b o c a grasshopper
Default Re: 1997 Wu-tang Internet

ya music production SOFTWARE is incredible now. no need for hardware pretty much. I imagine RZA PRODUCING "The World According TO RZA" on his flight to EUROPE on a laptop EASSSSSILY. Much LOVE MAN you seem coo hit me up on MSN jacguz@gmail.com anytime if u want a new iNET buddy man. Keep it real.
b o c a is offline   Reply With Quote
Old 10-15-2005, 02:25 AM   #7
LordReveal
Veteran Member
 
LordReveal's Avatar
 
Join Date: Jun 2005
Location: Bronx, New York
Age: 32
Posts: 1,150
Rep Power: 12
LordReveal crouching tigerLordReveal crouching tiger
Default Re: 1997 Wu-tang Internet

1997, the good old days.
__________________
The Holy Temple Is The Mental
LordReveal is offline   Reply With Quote
Old 10-15-2005, 10:02 AM   #8
midGet
6'1
 
midGet's Avatar
 
Join Date: Nov 2003
Location: y'all dunno anyway
Age: 33
Posts: 545
Rep Power: 12
midGet shaolin monk
Default Re: 1997 Wu-tang Internet

lol, DSC was dope, was there with the same nick....
__________________
I'm low-key like seashells. |::GZA/Genius::|
midGet is offline   Reply With Quote
Old 10-15-2005, 10:19 AM   #9
Oztradamus
The Cure-Coming Neveruary
 
Oztradamus's Avatar
 
Join Date: Dec 2004
Location: Earth
Posts: 5,609
Rep Power: 25
Oztradamus five deadly venomsOztradamus five deadly venomsOztradamus five deadly venomsOztradamus five deadly venomsOztradamus five deadly venomsOztradamus five deadly venomsOztradamus five deadly venomsOztradamus five deadly venomsOztradamus five deadly venomsOztradamus five deadly venoms
Default Re: 1997 Wu-tang Internet

*cues Can It Be All So Simple*
__________________



Oztradamus is offline   Reply With Quote
Old 10-15-2005, 11:46 AM   #10
Oneman
Veteran Member
 
Oneman's Avatar
 
Join Date: Feb 2003
Location: Dutchman in Spain
Age: 33
Posts: 940
Rep Power: 13
Oneman crouching tiger
Send a message via MSN to Oneman
Default Re: 1997 Wu-tang Internet

Howser was THE SHIT, i went there every day. I also went to TheDSC from time to time. Still can't forget wutang.com, with the planets and shit


PEACE

Oneman
Oneman is offline   Reply With Quote
Old 10-15-2005, 12:10 PM   #11
num2son
Kung Fu Alter Ego
 
num2son's Avatar
 
Join Date: Dec 2004
Location: U.S.A. New Jersey
Age: 33
Posts: 10,976
Rep Power: 33
num2son five deadly venomsnum2son five deadly venomsnum2son five deadly venomsnum2son five deadly venomsnum2son five deadly venomsnum2son five deadly venomsnum2son five deadly venomsnum2son five deadly venomsnum2son five deadly venoms
Send a message via AIM to num2son Send a message via MSN to num2son Send a message via Yahoo to num2son
Default Re: 1997 Wu-tang Internet

the 5elements
wutangworld
DSC (It was the first time I was on a forum)
__________________

Sig by Born Invincible
Winner of The Sports Zone Award2006
num2son is offline   Reply With Quote
Old 10-15-2005, 01:17 PM   #12
Kamikaze
Still Looking...
 
Kamikaze's Avatar
 
Join Date: Dec 2002
Location: West Virginia
Age: 35
Posts: 453
Rep Power: 13
Kamikaze grasshopper
Send a message via ICQ to Kamikaze
Default Re: 1997 Wu-tang Internet

I still have nearly all of the U-Wu newsletters I received on an old computer. That's really the only Wu info I looked at back then. I never bothered with the forums until just before the 5elements/Wutang Dynasty switch when all the other sites were starting to dry up.
__________________
Kamikaze is offline   Reply With Quote
Old 10-15-2005, 07:57 PM   #13
MefMan36
Big Surge
 
MefMan36's Avatar
 
Join Date: May 2004
Posts: 1,161
Rep Power: 0
MefMan36 sitting duck
Default Re: 1997 Wu-tang Internet

I wish I had a computer or internet in 97
__________________
Be peaceful, be courteous, obey the law, respect everyone; but if someone puts his hand on you, send him to the cemetery.-Malcolm X

Since love and fear can hardly exist together, if we must choose between them, it is far safer to be feared than loved.
Niccolo Machiavelli, The Prince

www.myspace.com/mefman

www.liquidswords.tk
MefMan36 is offline   Reply With Quote
Old 10-15-2005, 09:00 PM   #14
Art-0ffical
Junior Member
 
Join Date: Jul 2005
Age: 41
Posts: 85
Rep Power: 0
Art-0ffical grasshopper
Default Re: 1997 Wu-tang Internet

did't they have the whole wu-tang radio one freestyle there? i think they did. not the cut up version. the whole fuckn' thing

they had good freestyles
Art-0ffical is offline   Reply With Quote
Old 10-16-2005, 04:31 PM   #15
midGet
6'1
 
midGet's Avatar
 
Join Date: Nov 2003
Location: y'all dunno anyway
Age: 33
Posts: 545
Rep Power: 12
midGet shaolin monk
Default Re: 1997 Wu-tang Internet

Quote:
Originally Posted by num2son
the 5elements
wutangworld
DSC (It was the first time I was on a forum)

I still have one page of DJ Premier non-gangstarr tracks thread from wutangworld,.....lol
__________________
I'm low-key like seashells. |::GZA/Genius::|
midGet is offline   Reply With Quote
Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Did It Have To Go In That Path GuardianOne Temple Of Darts 4 03-31-2006 06:29 PM
best sports movie krazi m.i.c. Box Office Hideout 14 09-27-2005 10:49 AM
Republican party has forsaken its grand traditions R3beLuTionAry General Chat 5 07-07-2005 11:43 PM
I Present My Presence KING ARMOUR Temple Of Darts 4 06-25-2005 03:31 AM


All times are GMT -5. The time now is 01:21 PM.


Copyright 2000 - 2013 The Wu-Tang Corp. & shift-one