0
 

home
news
wu-tang clan
bio's
media
store
blogs
forum
contact

Go Back   Wu-Tang Corp. - Official Site of the Wu-Tang Clan > The Elements > General Chat

Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 10-17-2005, 07:09 AM   #1
MissleR245
Senior Member
 
Join Date: Sep 2005
Age: 32
Posts: 116
Rep Power: 0
MissleR245 grasshopper
Default **Bush Our President Speechless**

http://www.filecabi.net/host/file/bushspeechless/wmv

For all ya who didn't see who you voted for..lol it's real folks!
MissleR245 is offline   Reply With Quote
Old 10-17-2005, 07:55 AM   #2
Alcryt
the wucorp lurker
 
Alcryt's Avatar
 
Join Date: Jul 2005
Location: edinburgh
Age: 25
Posts: 926
Rep Power: 11
Alcryt shaolin monk
Default Re: **Bush Our President Speechless**

lmao wat a dumbass that went on 4 ages, gota b sumfin rong wif him lol
__________________

Alcryt is offline   Reply With Quote
Old 10-17-2005, 08:06 AM   #3
Queen Of Poetry
Veteran Member
 
Join Date: Dec 2004
Location: Queens
Posts: 17,547
Rep Power: 59
Queen Of Poetry Iron Lungs (Fists of Legend)Queen Of Poetry Iron Lungs (Fists of Legend)Queen Of Poetry Iron Lungs (Fists of Legend)Queen Of Poetry Iron Lungs (Fists of Legend)Queen Of Poetry Iron Lungs (Fists of Legend)Queen Of Poetry Iron Lungs (Fists of Legend)Queen Of Poetry Iron Lungs (Fists of Legend)Queen Of Poetry Iron Lungs (Fists of Legend)Queen Of Poetry Iron Lungs (Fists of Legend)Queen Of Poetry Iron Lungs (Fists of Legend)Queen Of Poetry Iron Lungs (Fists of Legend)
Default Re: **Bush Our President Speechless**

LOL.....I always knew he was useless.......well at least he is good for a laugh.......
__________________


Queen Of Poetry is offline   Reply With Quote
Old 10-17-2005, 11:13 AM   #4
Chief 'Broom
Veteran Member
 
Chief 'Broom's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Location: NY
Age: 32
Posts: 1,963
Rep Power: 13
Chief 'Broom shaolin monk
Default Re: **Bush Our President Speechless**

i actually shed a tear laughing
Chief 'Broom is offline   Reply With Quote
Old 10-17-2005, 01:10 PM   #5
num2son
Kung Fu Alter Ego
 
num2son's Avatar
 
Join Date: Dec 2004
Location: U.S.A. New Jersey
Age: 32
Posts: 10,976
Rep Power: 33
num2son five deadly venomsnum2son five deadly venomsnum2son five deadly venomsnum2son five deadly venomsnum2son five deadly venomsnum2son five deadly venomsnum2son five deadly venomsnum2son five deadly venomsnum2son five deadly venoms
Send a message via AIM to num2son Send a message via MSN to num2son Send a message via Yahoo to num2son
Default Re: **Bush Our President Speechless**

ROFL. , Is he ok seriously???????

__________________

Sig by Born Invincible
Winner of The Sports Zone Award2006
num2son is offline   Reply With Quote
Old 10-17-2005, 02:51 PM   #6
crass
Wise to da game
 
crass's Avatar
 
Join Date: Dec 2004
Age: 28
Posts: 7,637
Rep Power: 23
crass crouching tiger
Default Re: **Bush Our President Speechless**

makes me sick.
__________________
crass is offline   Reply With Quote
Old 10-17-2005, 03:02 PM   #7
Big Risk
Big Risk 1 of the Realest
 
Big Risk's Avatar
 
Join Date: Dec 2004
Age: 26
Posts: 4,217
Rep Power: 19
Big Risk prodigal sonBig Risk prodigal sonBig Risk prodigal sonBig Risk prodigal sonBig Risk prodigal sonBig Risk prodigal son
Send a message via AIM to Big Risk
Default Re: **Bush Our President Speechless**

that was editted! LOL, look how kerry is taking notes and shaking his head. How do you believe this shit lol. And i watched all of the presidential debates, this never happened!
Big Risk is offline   Reply With Quote
Old 10-17-2005, 04:07 PM   #8
oldie
Hull's #1 Hip-Hop Fan!
 
oldie's Avatar
 
Join Date: Feb 2004
Location: Hull, England
Age: 27
Posts: 4,855
Rep Power: 23
oldie five deadly venomsoldie five deadly venomsoldie five deadly venomsoldie five deadly venomsoldie five deadly venomsoldie five deadly venomsoldie five deadly venomsoldie five deadly venomsoldie five deadly venoms
Default Re: **Bush Our President Speechless**

thats gotta of been edited. and yeah, Bush=NUMBNUTT Blair=NUMBNUTT and what the hell Kanye West=NUMBNUTT yeah edited, the other guy's taking notes...on what...what bush was saying...and look at the way bush blinks...a fit of em then nothin...then a fit...then nothin.
but still funny.
__________________
"Read the sign hip-hoppers"

Aka. Living Proof
www.myspace.com/hiphop4infinite
oldie is offline   Reply With Quote
Old 10-17-2005, 04:12 PM   #9
Chief 'Broom
Veteran Member
 
Chief 'Broom's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Location: NY
Age: 32
Posts: 1,963
Rep Power: 13
Chief 'Broom shaolin monk
Default Re: **Bush Our President Speechless**

Quote:
Originally Posted by 7L49
that was editted! LOL, look how kerry is taking notes and shaking his head. How do you believe this shit lol. And i watched all of the presidential debates, this never happened!
yea i watched em too - i think that they just slowed down Bush' side of the screen - that shit looks funny as hell though - there were a few points where Bush went blank but nothing like that, ha ha - good shit nevertheless
Chief 'Broom is offline   Reply With Quote
Old 10-17-2005, 04:13 PM   #10
Bloo
Da Main Gatdamit!!!
 
Bloo's Avatar
 
Join Date: Apr 2003
Location: The Slums of the Souf
Age: 32
Posts: 3,398
Rep Power: 18
Bloo drunken mastaBloo drunken mastaBloo drunken masta
Send a message via MSN to Bloo
Default Re: **Bush Our President Speechless**

Getting Bush speachless can't be too hard now.

I could be like, "Hey, Mr. President, what's the capital of Maryland?"


Bet you I wouldn't get an answer
__________________
Still Ain't Nuttin Ta Fuk Wit
Bloo is offline   Reply With Quote
Old 10-17-2005, 04:18 PM   #11
Ghost In The 'Lac
crushed out heavenly
 
Ghost In The 'Lac's Avatar
 
Join Date: Sep 2005
Posts: 20,583
Rep Power: 67
Ghost In The 'Lac Iron Lungs (Fists of Legend)Ghost In The 'Lac Iron Lungs (Fists of Legend)Ghost In The 'Lac Iron Lungs (Fists of Legend)Ghost In The 'Lac Iron Lungs (Fists of Legend)Ghost In The 'Lac Iron Lungs (Fists of Legend)Ghost In The 'Lac Iron Lungs (Fists of Legend)Ghost In The 'Lac Iron Lungs (Fists of Legend)Ghost In The 'Lac Iron Lungs (Fists of Legend)Ghost In The 'Lac Iron Lungs (Fists of Legend)Ghost In The 'Lac Iron Lungs (Fists of Legend)Ghost In The 'Lac Iron Lungs (Fists of Legend)
Default Re: **Bush Our President Speechless**

its edited but that actually did happen it just wasnt as long as that, its cos he had that earpiece in and he had to wait for them to tell him what to say
__________________
Ghost In The 'Lac is offline   Reply With Quote
Old 10-17-2005, 07:31 PM   #12
blackwisdom
Walk Like a Warrior
 
blackwisdom's Avatar
 
Join Date: May 2003
Location: Norfolk, VA
Age: 33
Posts: 1,269
Rep Power: 14
blackwisdom crouching tigerblackwisdom crouching tiger
Send a message via Yahoo to blackwisdom
Default Re: **Bush Our President Speechless**

Why do people always have to defend this man!!!! It wasn't edited, I saw it on TV when it happened. Kerry was taking notes on what he wanted to say about the question. When you're in a debate that's what you do. Bush is just slow. It's not edited. The only thing that was edited was the ballets and the weak minds of people who voted for him. For those of you who would rather stick with a crook that you know or want the so called benefits that he claimed, or the lies about stem cell research, or gay marriages; what about human life. That dude done done us over. Don't defend him. It's all real. I live with the mess he caused everyday. I see the destruction first hand; and I ain't talking about the Gulf of Mexico, I'm talking about another Gulf.

Take it easy folks
Peace
__________________

"Read everything, listen to everybody, don't trust anything unless you can prove it with your research." - William "Bill" Cooper
Myspace Libradio Prison Radio/Mumia Fourty-Two/Seven
blackwisdom is offline   Reply With Quote
Old 10-17-2005, 07:53 PM   #13
Escobar_Incorporated
Politics As Usual
 
Escobar_Incorporated's Avatar
 
Join Date: Nov 2003
Location: The Boardroom
Age: 32
Posts: 646
Rep Power: 12
Escobar_Incorporated grasshopper
Default Re: **Bush Our President Speechless**

yea Bush is something else...funny guy
__________________


Esco & Deini: The Corp's Tubbs & Crockett. We do it Miami Vice style 2006.
Escobar_Incorporated is offline   Reply With Quote
Old 10-17-2005, 07:55 PM   #14
num2son
Kung Fu Alter Ego
 
num2son's Avatar
 
Join Date: Dec 2004
Location: U.S.A. New Jersey
Age: 32
Posts: 10,976
Rep Power: 33
num2son five deadly venomsnum2son five deadly venomsnum2son five deadly venomsnum2son five deadly venomsnum2son five deadly venomsnum2son five deadly venomsnum2son five deadly venomsnum2son five deadly venomsnum2son five deadly venoms
Send a message via AIM to num2son Send a message via MSN to num2son Send a message via Yahoo to num2son
Default Re: **Bush Our President Speechless**

Quote:
Originally Posted by 7L49
that was editted! LOL, look how kerry is taking notes and shaking his head. How do you believe this shit lol. And i watched all of the presidential debates, this never happened!
Thanks for killing it 7L49
__________________

Sig by Born Invincible
Winner of The Sports Zone Award2006
num2son is offline   Reply With Quote
Old 10-17-2005, 07:56 PM   #15
num2son
Kung Fu Alter Ego
 
num2son's Avatar
 
Join Date: Dec 2004
Location: U.S.A. New Jersey
Age: 32
Posts: 10,976
Rep Power: 33
num2son five deadly venomsnum2son five deadly venomsnum2son five deadly venomsnum2son five deadly venomsnum2son five deadly venomsnum2son five deadly venomsnum2son five deadly venomsnum2son five deadly venomsnum2son five deadly venoms
Send a message via AIM to num2son Send a message via MSN to num2son Send a message via Yahoo to num2son
Default Re: **Bush Our President Speechless**

Quote:
Originally Posted by BlooHook
Getting Bush speachless can't be too hard now.

I could be like, "Hey, Mr. President, what's the capital of Maryland?"


Bet you I wouldn't get an answer
LOL, BALTIMORE!!!!!!!!!!!!!!
__________________

Sig by Born Invincible
Winner of The Sports Zone Award2006
num2son is offline   Reply With Quote
Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Nas-dont body ya self T.H.O.M.A.S. Man Hip-Hop Shop 27 08-04-2005 04:24 PM
Where are they now? Definitive X General Chat 16 07-01-2005 04:23 AM
Young MC Prolifical ENG Hip-Hop Shop 0 06-29-2005 12:40 PM


All times are GMT -5. The time now is 07:25 AM.


Copyright 2000 - 2013 The Wu-Tang Corp. & shift-one