0
 

home
news
wu-tang clan
bio's
media
store
blogs
forum
contact

Go Back   Wu-Tang Corp. - Official Site of the Wu-Tang Clan > The Elements > Digital Underground

Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 02-04-2006, 05:01 AM   #1
A Streetcar Named Desire
Guest
 
Posts: n/a
Cool Trackmania Nations < Show Off Room >

letz start the year of right!
this probably thread of the year award, at least for the DIGITAL category...
rate your 5 stars bumhoe!!
lol

if you not already down with it...
any1 who knows how to drive a REAL sportscar - or wants to learn that - Download -->
TRACKMANIA NATIONS - itīs free - itīs not really a demo.
it is straight fun!

show off your self customized cars here! see you on the road. i am six.
peace


Last edited by A Streetcar Named Desire; 02-04-2006 at 05:19 AM.
  Reply With Quote
Old 02-07-2006, 07:55 AM   #2
A Streetcar Named Desire
Guest
 
Posts: n/a
Default

o. i forgot. americans arenīt good car drivers. BUT YO! IT`S AUTOMATIC TRANSMISSION! HAHA! come on and try it out. get some ad-aware to eleminate the malware and vroooooooom ... be some al unser kinda mofo hahah americans in cars. lmao why they only have BIG cars? cause they scraed of the accident, cuz they know they will have one, cuz they know they whack. demolition derby hahaha thatīs ordinary daily u.s. traffic... you are soooooo whack. ROFL ! a nigger in a sportscar? HAHAHA! YEAH! but only in his crip to show for the cam how much money he owns. haha!! nice faker styles.

and style? word up to the bird up - half of westcoast customs pimped cars look like shit! all the fire and tribal shits. the big plastic bodies... no one really likes such shit-except true posers ok. us rims are cool, no doubt... but canīt noone compare to japanese or german styled cars. mercedes, porsche, bmw even vw and audi ... canīt nobody fuck with germany. thatīs the base of the world wide car universe.KNOW WHAT I SAY?!! japan got honda, toyota and thatīs about it. america: Ford? LMAO! NOBODY LIKES "Ford" ! they refuse to take "FOrds" in the middle east. before they take a ford, they rather walk or get a camel. hahaha fuckt it america. yous are whack and thatīs it.. GENERAL MOTORS IS A GAY ASS MOFO! you donīt see much american cars on german streets, but hell yeah. theres mucho plenty german or japanese cars on usa streets. think about that if you doubt me. stupid gremlin and shit like that. i really lmao at my thread.. thought yo niggas can overcome your dumb false pride, haha better hide and donīt show, cuz your egoīs are too small like your black dicks are too long. thatīs basicially the reason why you worship thick bottomed chicks, cuz the cute and real nice ones donīt like that long cocks. stump that shit into the dirts from behind, all through massive fat on fat ass bitches. hahaha! use are so lame word! i mean ALL NIGGAS! nah, i only talk to the wu ! excpet meth or red canīt noone drive a non automatic geared car, cuz they are too DUMB! I MEAN UN-INTELLIGENT!

lol
  Reply With Quote
Old 02-08-2006, 02:00 PM   #3
A Streetcar Named Desire
Guest
 
Posts: n/a
Thumbs up

ftw

i take it back to the streets 4real 4 real and no1 got my back? thatīs hip hop queers and homos.. thatīs a wrap not to mention french bananas


hahaha dejavue lol FREEZE :eek: hahaha
  Reply With Quote
Old 02-17-2006, 07:29 AM   #4
A Streetcar Named Desire
Guest
 
Posts: n/a
Default

lock up the garage
yours is only good enough to move coke. to dumb to move a car.
yeha. no problem- the world need some lower beings too, for that the higher ones can live fine
  Reply With Quote
Old 02-19-2006, 09:43 AM   #5
A Streetcar Named Desire
Guest
 
Posts: n/a
Default

ok ok your are right, race cars are


iīm going to be a real hero in a rpg schenmueonimushayatzeehhuschhusch
  Reply With Quote
Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT -5. The time now is 05:47 AM.


Copyright Đ2000 - 2013 The Wu-Tang Corp. & shift-one