0
 

home
news
wu-tang clan
bio's
media
store
blogs
forum
contact

Go Back   Wu-Tang Corp. - Official Site of the Wu-Tang Clan > Misc > Dear Admins

Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 02-22-2006, 01:33 PM   #1
Redskull
infumus doom
 
Redskull's Avatar
 
Join Date: Oct 2005
Age: 28
Posts: 98
Rep Power: 0
Redskull grasshopper
Default redskull is me!

a while back dusk made a acount 4 me named redskull, he also sent yall a email saying to delete the redskull account and change my name to redskull, cuz its the same person, and i want my rep to stay the same as sinster, jus new name, so if u dont believe me ill post as him now
__________________

I'm Not A Nazi!!!
S.S.C
Dusk & Dawn
Redskull is offline   Reply With Quote
Old 02-22-2006, 01:37 PM   #2
Redskull
Guest
 
Posts: n/a
Default

ok here i go, see im redskull, so pleez delete this one and change sinster to Redskull thx
  Reply With Quote
Old 02-23-2006, 01:38 AM   #3
RZA's Wife aka Goddess
Banned
 
RZA's Wife aka Goddess's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Location: I kill people
Posts: 919
Rep Power: 0
RZA's Wife aka Goddess grasshopper
Default

Never heard of Redskull sorry.
RZA's Wife aka Goddess is offline   Reply With Quote
Old 02-24-2006, 04:24 PM   #4
oDoUoSoKo
frieza saga
 
oDoUoSoKo's Avatar
 
Join Date: Dec 2004
Location: CCCGTEHQ
Posts: 18,468
Rep Power: 70
oDoUoSoKo Iron Lungs (Fists of Legend)oDoUoSoKo Iron Lungs (Fists of Legend)oDoUoSoKo Iron Lungs (Fists of Legend)oDoUoSoKo Iron Lungs (Fists of Legend)oDoUoSoKo Iron Lungs (Fists of Legend)oDoUoSoKo Iron Lungs (Fists of Legend)oDoUoSoKo Iron Lungs (Fists of Legend)oDoUoSoKo Iron Lungs (Fists of Legend)oDoUoSoKo Iron Lungs (Fists of Legend)oDoUoSoKo Iron Lungs (Fists of Legend)oDoUoSoKo Iron Lungs (Fists of Legend)
Send a message via AIM to oDoUoSoKo
Default

still nuthin dawn? damn
oDoUoSoKo is offline   Reply With Quote
Old 02-25-2006, 04:25 PM   #5
Redskull
infumus doom
 
Redskull's Avatar
 
Join Date: Oct 2005
Age: 28
Posts: 98
Rep Power: 0
Redskull grasshopper
Default

wtf? ya aint shuttin me up!!!! change my sht!!...plz
__________________

I'm Not A Nazi!!!
S.S.C
Dusk & Dawn
Redskull is offline   Reply With Quote
Old 02-26-2006, 03:53 AM   #6
mister wooz
Senior Member
 
mister wooz's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Location: maryland
Age: 27
Posts: 296
Rep Power: 0
mister wooz grasshopper
Send a message via MSN to mister wooz
Default

fuck up faggot
mister wooz is offline   Reply With Quote
Old 02-27-2006, 05:21 PM   #7
oDoUoSoKo
frieza saga
 
oDoUoSoKo's Avatar
 
Join Date: Dec 2004
Location: CCCGTEHQ
Posts: 18,468
Rep Power: 70
oDoUoSoKo Iron Lungs (Fists of Legend)oDoUoSoKo Iron Lungs (Fists of Legend)oDoUoSoKo Iron Lungs (Fists of Legend)oDoUoSoKo Iron Lungs (Fists of Legend)oDoUoSoKo Iron Lungs (Fists of Legend)oDoUoSoKo Iron Lungs (Fists of Legend)oDoUoSoKo Iron Lungs (Fists of Legend)oDoUoSoKo Iron Lungs (Fists of Legend)oDoUoSoKo Iron Lungs (Fists of Legend)oDoUoSoKo Iron Lungs (Fists of Legend)oDoUoSoKo Iron Lungs (Fists of Legend)
Send a message via AIM to oDoUoSoKo
Default

^^^ pansy, lol
oDoUoSoKo is offline   Reply With Quote
Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT -5. The time now is 05:03 PM.


Copyright 2000 - 2013 The Wu-Tang Corp. & shift-one