Killah Priest - New Album out now!
home
news
wu-tang clan
bio's
media
store
blogs
forum
contact

Go Back   Wu-Tang Corp. - Official Site of the Wu-Tang Clan > The Elements > General Chat

Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 04-10-2006, 05:58 PM   #16
baby jesus
Veteran Member
 
Join Date: Sep 2005
Age: 29
Posts: 1,662
Rep Power: 12
baby jesus crouching tigerbaby jesus crouching tiger
Default

Quote:
Originally Posted by wadeDyNaMiTe
it turned into a "hate on wu" thread.
Wouldnt It In Fact Be The Opposite Because The Negative Things Said Are Unpopular Opinions Meaning Most People Think Positivley About Them.
baby jesus is offline   Reply With Quote
Old 04-10-2006, 06:03 PM   #17
CherChezLaMarauder
rabbit habits..
 
CherChezLaMarauder's Avatar
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 3,554
Rep Power: 0
CherChezLaMarauder crouching tiger
Send a message via AIM to CherChezLaMarauder
Default

Dragon breath is the reason for global warming
__________________
CherChezLaMarauder is offline   Reply With Quote
Old 04-10-2006, 06:22 PM   #18
THE W
ISRAELITE
 
THE W's Avatar
 
Join Date: Aug 2002
Location: in Christ
Posts: 15,567
Rep Power: 45
THE W five deadly venomsTHE W five deadly venomsTHE W five deadly venomsTHE W five deadly venomsTHE W five deadly venomsTHE W five deadly venomsTHE W five deadly venomsTHE W five deadly venomsTHE W five deadly venomsTHE W five deadly venoms
Default

Quote:
Originally Posted by Rollie Fingers
Wouldnt It In Fact Be The Opposite Because The Negative Things Said Are Unpopular Opinions Meaning Most People Think Positivley About Them.
no, more like a chance to get your free licks in on wu.
__________________
The wrath of God is being revealed from heaven against all the godlessness and wickedness of men who suppress the truth by their wickedness, since what may be known about God is plain to them, because God has made it plain to them. For since the creation of the world God’s invisible qualities—his eternal power and divine nature—have been clearly seen, being understood from what has been made, so that men are without excuse. (Romans 1:18-20)
THE W is offline   Reply With Quote
Old 04-10-2006, 06:27 PM   #19
MaShPG
MASTER deBATER
 
MaShPG's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Location: Chicago
Age: 24
Posts: 2,116
Rep Power: 12
MaShPG grasshopper
Default

Goddess is OK.
__________________

WHAT'S GOING ON?
MaShPG is offline   Reply With Quote
Old 04-10-2006, 06:32 PM   #20
baby jesus
Veteran Member
 
Join Date: Sep 2005
Age: 29
Posts: 1,662
Rep Power: 12
baby jesus crouching tigerbaby jesus crouching tiger
Default

Quote:
Originally Posted by wadeDyNaMiTe
no, more like a chance to get your free licks in on wu.
Obviously We See It Two Different Ways But I Can Understand That Point Of View. Fair Enough.
baby jesus is offline   Reply With Quote
Old 04-10-2006, 06:47 PM   #21
TUCO
THE DIFFERENCE
 
TUCO's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Location: D.A.D.E
Posts: 5,127
Rep Power: 22
TUCO shaolin masta killaTUCO shaolin masta killaTUCO shaolin masta killaTUCO shaolin masta killaTUCO shaolin masta killaTUCO shaolin masta killaTUCO shaolin masta killa
Default

i fuckin cant stand Shabazz, Warcloud, and GZA groupies

stop praising groups consisting of the same MC's (Sunz of Man, Black Market, Maccabeez....they just collabs damn!)

stop crying bout the major label wu releases....be happy they makin money
__________________
a.k.a. The Difference saying check out my 1st video

TUCO is offline   Reply With Quote
Old 04-10-2006, 06:52 PM   #22
stak84
black girls think im sexy
 
stak84's Avatar
 
Join Date: Nov 2005
Location: yay area
Age: 30
Posts: 2,748
Rep Power: 13
stak84 grasshopper
Default

fa trill suckas hate cuz they make money,
guess what bitches, "the love of hip hop"
dont put food in tehy mouth
__________________


"Ford, Chev, whateva you got//
don't mean shit if the shit ain't hot"
stak84 is offline   Reply With Quote
Old 04-10-2006, 06:54 PM   #23
King Callabah
Im Ballin' As Fuck Bitch
 
King Callabah's Avatar
 
Join Date: Oct 2003
Location: The Hide Out, somewhere in the South East
Age: 25
Posts: 4,076
Rep Power: 18
King Callabah grasshopper
Default

i dont like Bronze Nazareth, his beats is aight but i dun like him an he lyrically sucks imo.....
__________________

i lack that part of me thats supposed to give a fuck
im so fuckin ballin' i walk around with L1NK's muma on ma dick muh'fucka
King Callabah is offline   Reply With Quote
Old 04-10-2006, 06:54 PM   #24
TUCO
THE DIFFERENCE
 
TUCO's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Location: D.A.D.E
Posts: 5,127
Rep Power: 22
TUCO shaolin masta killaTUCO shaolin masta killaTUCO shaolin masta killaTUCO shaolin masta killaTUCO shaolin masta killaTUCO shaolin masta killaTUCO shaolin masta killa
Default

hahaha the truth evryone
they dun care bout yall cryin....they care bout puttin the music out and makin the money
yall the ones broke and jealous...overzealous....make me wanna shoot like LaPhonso Ellis
hahaha
__________________
a.k.a. The Difference saying check out my 1st video

TUCO is offline   Reply With Quote
Old 04-10-2006, 06:56 PM   #25
The Lost Prophet
Fuck a title
 
Join Date: Aug 2005
Age: 26
Posts: 627
Rep Power: 10
The Lost Prophet shaolin monk
Default

wu forever and benathe the surface are lyrical classics. anyone who doesnt notice that are pure FUCKING IDIOTS. name almost any cd and i'll murder it wit a verse from any one of those cds



p.s. hey jasper1134, can i fuck ur face
__________________
http://profile.myspace.com/index.cfm...endid=70510498

"I dont battle anymore! I uplift mothafuckers!-gza
The Lost Prophet is offline   Reply With Quote
Old 04-10-2006, 07:00 PM   #26
The Lost Prophet
Fuck a title
 
Join Date: Aug 2005
Age: 26
Posts: 627
Rep Power: 10
The Lost Prophet shaolin monk
Default

Quote:
Originally Posted by TUCO
hahaha the truth evryone
they dun care bout yall cryin....they care bout puttin the music out and makin the money
yall the ones broke and jealous...overzealous....make me wanna shoot like LaPhonso Ellis
hahaha
this may not be an unpopular opinion but please dont ever rhyme in my presents again
__________________
http://profile.myspace.com/index.cfm...endid=70510498

"I dont battle anymore! I uplift mothafuckers!-gza
The Lost Prophet is offline   Reply With Quote
Old 04-10-2006, 07:47 PM   #27
stak84
black girls think im sexy
 
stak84's Avatar
 
Join Date: Nov 2005
Location: yay area
Age: 30
Posts: 2,748
Rep Power: 13
stak84 grasshopper
Default

lol @ Laphonso Ellis fuckin goofy ass mufucka
hahhhahaa good obscure ass reference tuco
__________________


"Ford, Chev, whateva you got//
don't mean shit if the shit ain't hot"
stak84 is offline   Reply With Quote
Old 04-10-2006, 07:52 PM   #28
stak84
black girls think im sexy
 
stak84's Avatar
 
Join Date: Nov 2005
Location: yay area
Age: 30
Posts: 2,748
Rep Power: 13
stak84 grasshopper
Default

oh yeah i dont like grandmasters very much
shit gets very boring after a while
__________________


"Ford, Chev, whateva you got//
don't mean shit if the shit ain't hot"
stak84 is offline   Reply With Quote
Old 04-10-2006, 07:59 PM   #29
ilzPotent
Teflon Imperial
 
ilzPotent's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 4,652
Rep Power: 22
ilzPotent five deadly venomsilzPotent five deadly venomsilzPotent five deadly venomsilzPotent five deadly venomsilzPotent five deadly venomsilzPotent five deadly venomsilzPotent five deadly venomsilzPotent five deadly venomsilzPotent five deadly venoms
Send a message via AIM to ilzPotent
Default

wtf?

wu bashing?
__________________

CONservative goverMENt
ilzPotent is offline   Reply With Quote
Old 04-10-2006, 08:01 PM   #30
Ironman Starks
Niggas Against Society
 
Ironman Starks's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Age: 27
Posts: 1,031
Rep Power: 10
Ironman Starks grasshopper
Default

Quote:
Originally Posted by wadeDyNaMiTe
no, more like a chance to get your free licks in on wu.
oh cmon wade youve seen most peoples posts

most of them are album comparisons and feelings about songs

most people arent on some "ODB is shit" or even "WU-TANG IS FOR THe WHITE Kids"

most of the posts are just regular criticism but the results usually make good convos.

except for the 14 year old groupie stans that dont know shit. i made thread again cause basically with even the every so often "U-God hate thread" this shit should be stickeyed because it would eliminate all the bad mouth threads.

its an idea and could limit all that hating and people could just debate it here
__________________
"Ghostface, catch the blast of a hype verse
My glock bursts, leave in a hearse, I did worse"
Ironman Starks is offline   Reply With Quote
Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT -5. The time now is 10:24 AM.


Copyright ©2000 - 2013 The Wu-Tang Corp. & shift-one