0
 

home
news
wu-tang clan
bio's
media
store
blogs
forum
contact

Go Back   Wu-Tang Corp. - Official Site of the Wu-Tang Clan > The Elements > Wu-Tang Chamber

Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 06-16-2006, 10:11 AM   #16
BigR
Veteran Member
 
BigR's Avatar
 
Join Date: Feb 2004
Location: Canada
Age: 29
Posts: 457
Rep Power: 11
BigR shaolin monk
Default

I got the interview, I'll try to post the excerpt
BigR is offline   Reply With Quote
Old 06-16-2006, 10:25 AM   #17
BigR
Veteran Member
 
BigR's Avatar
 
Join Date: Feb 2004
Location: Canada
Age: 29
Posts: 457
Rep Power: 11
BigR shaolin monk
Default

And here it is! It was in the middle of a 45 minute uncut interview with SWAY of Wake Up Show fame. lol @ fake 2Pac

http://www.megaupload.com/?d=GNQB9J79
BigR is offline   Reply With Quote
Old 06-16-2006, 11:14 AM   #18
GhostfaceThaPharoahe
PRODIGAL SUN
 
Join Date: Feb 2006
Location: 916
Posts: 613
Rep Power: 0
GhostfaceThaPharoahe crouching tiger
Default

its said to be his last interview too.
__________________
GhostfaceThaPharoahe is offline   Reply With Quote
Old 06-16-2006, 11:20 AM   #19
BigR
Veteran Member
 
BigR's Avatar
 
Join Date: Feb 2004
Location: Canada
Age: 29
Posts: 457
Rep Power: 11
BigR shaolin monk
Default

Quote:
Originally Posted by GhostfaceThaPharoahe
its said to be his last interview too.
it was (I'm a 2Pac fan before a Wu fan, I know these things)
BigR is offline   Reply With Quote
Old 06-16-2006, 11:44 AM   #20
venex
aka PROFIT
 
venex's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Location: Belgium
Age: 25
Posts: 5,063
Rep Power: 20
venex drunken mastavenex drunken masta
Send a message via MSN to venex
Default

If there's one rapper where I don't know shit about it has to be 2PAC,

y'all might think i'm crazy but it's true...offcourse I know a few songs, but not much, and I don't know shit about the man himself either...
__________________
Shaolin shadowboxin' and the wu-tang swordstyle...
If what you say is true...
The shaolin and the wu-tang could be dangerous!
En garde, I'll let you try my wu-tang style...
venex is offline   Reply With Quote
Old 06-16-2006, 12:27 PM   #21
BigR
Veteran Member
 
BigR's Avatar
 
Join Date: Feb 2004
Location: Canada
Age: 29
Posts: 457
Rep Power: 11
BigR shaolin monk
Default

Quote:
Originally Posted by venex
If there's one rapper where I don't know shit about it has to be 2PAC,

y'all might think i'm crazy but it's true...offcourse I know a few songs, but not much, and I don't know shit about the man himself either...
It's a shame...everyone from NY is on Biggie's nuts, everyone else says he's over rated
BigR is offline   Reply With Quote
Old 06-16-2006, 12:58 PM   #22
3rdEyeVizion
-Diamond in the Rough-
 
3rdEyeVizion's Avatar
 
Join Date: Nov 2003
Location: In a "state" where something's rotten
Age: 31
Posts: 1,376
Rep Power: 15
3rdEyeVizion iron monkey3rdEyeVizion iron monkey3rdEyeVizion iron monkey3rdEyeVizion iron monkey
Default

I get it. See he must be fake, cus no real 2pac would love Wu right? Fuck that, all the real loves Wu-Tang! Lol
__________________
3rdEyeVizion is offline   Reply With Quote
Old 06-16-2006, 03:09 PM   #23
AK Spray
"Dawnin' On A New Day..."
 
AK Spray's Avatar
 
Join Date: Jun 2005
Age: 26
Posts: 1,981
Rep Power: 13
AK Spray crouching tiger
Default

Lol. Ppl think I'm tryin' to start shit...

I think it's tight that Tupac liked the Wu.. BUt, who wouldn't...

MY thing was asking whether it was FAKE or not.. and if it was, then WHY?

That's all. lol.

PEACE

P.S. Sorry If I CLUTTERED the precious Forum Space.
AK Spray is offline   Reply With Quote
Old 06-16-2006, 03:21 PM   #24
Sun Tzu, Tha Soul Controllah
Found My Purpose
 
Sun Tzu, Tha Soul Controllah's Avatar
 
Join Date: May 2004
Posts: 6,461
Rep Power: 22
Sun Tzu, Tha Soul Controllah crouching tigerSun Tzu, Tha Soul Controllah crouching tiger
Default

if you were paying attention they answered your question and even posted a link to the interview
__________________

"Reciting a biblical verse before I make your melon burst like that nigga Jules from Pulp Fiction...my salvation is salivation, and diction crucifixion" - Ras Kass


http://www.myspace.com/theblacksunn1 http://theblacksunn.blogspot.com

Sun Tzu, Tha Soul Controllah is offline   Reply With Quote
Old 06-16-2006, 03:54 PM   #25
BigR
Veteran Member
 
BigR's Avatar
 
Join Date: Feb 2004
Location: Canada
Age: 29
Posts: 457
Rep Power: 11
BigR shaolin monk
Default

Quote:
Originally Posted by Sun Tzu, Tha Soul Controllah
and even posted a link to the interview
you're welcome
BigR is offline   Reply With Quote
Old 06-16-2006, 06:25 PM   #26
Claustrofobic
Knowing the Ledge
 
Claustrofobic's Avatar
 
Join Date: Jun 2005
Location: Amsterdam
Age: 26
Posts: 1,307
Rep Power: 12
Claustrofobic crouching tiger
Default

if u decide to ask something stupid like this at least make sure its true what youre asking duke

jeez
__________________
Claustrofobic is offline   Reply With Quote
Old 06-16-2006, 09:44 PM   #27
R3beLuTionAry
IP RELAY OPERATOR
 
R3beLuTionAry's Avatar
 
Join Date: Jun 2005
Location: Modesto, CA
Age: 27
Posts: 821
Rep Power: 11
R3beLuTionAry grasshopper
Send a message via AIM to R3beLuTionAry
Default

Quote:
Originally Posted by AK Spray
I mean.. If it is... Then do you not agree that his voice sounds mad different there?


haahahhahahaah yeah he sounds "mad different" there..................
R3beLuTionAry is offline   Reply With Quote
Old 06-17-2006, 12:02 AM   #28
AK Spray
"Dawnin' On A New Day..."
 
AK Spray's Avatar
 
Join Date: Jun 2005
Age: 26
Posts: 1,981
Rep Power: 13
AK Spray crouching tiger
Default

Quote:
Originally Posted by Sun Tzu, Tha Soul Controllah
if you were paying attention they answered your question and even posted a link to the interview

yeah, i know... thanks.
AK Spray is offline   Reply With Quote
Old 06-17-2006, 02:18 AM   #29
deadlymelody
Wu Vatican
 
Join Date: Jun 2004
Age: 25
Posts: 3,813
Rep Power: 17
deadlymelody grasshopper
Default

Come on you're better than that Ak Spray
__________________
deadlymelody is offline   Reply With Quote
Old 06-17-2006, 03:02 AM   #30
AK Spray
"Dawnin' On A New Day..."
 
AK Spray's Avatar
 
Join Date: Jun 2005
Age: 26
Posts: 1,981
Rep Power: 13
AK Spray crouching tiger
Default

Quote:
Originally Posted by deadlymelody
Come on you're better than that Ak Spray

Lol. Nah... I'm Really Not.
AK Spray is offline   Reply With Quote
Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT -5. The time now is 11:48 PM.


Copyright 2000 - 2013 The Wu-Tang Corp. & shift-one