0
 

home
news
wu-tang clan
bio's
media
store
blogs
forum
contact

Go Back   Wu-Tang Corp. - Official Site of the Wu-Tang Clan > The Elements > Wu-Tang Chamber

Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 08-16-2006, 01:47 PM   #61
truth0ne
truth0ne SGC/ Studio Griz
 
truth0ne's Avatar
 
Join Date: Jan 2002
Location: Philly Area.
Age: 35
Posts: 295
Rep Power: 13
truth0ne grasshopper
Send a message via AIM to truth0ne Send a message via Yahoo to truth0ne
Default

This album is being set up for failure.

I hope Meth can skip off to another label and get some real support.
__________________
http://www.studio-griz.com
truth0ne is offline   Reply With Quote
Old 08-16-2006, 03:12 PM   #62
adamreed
Senior Member
 
Join Date: Apr 2003
Posts: 142
Rep Power: 0
adamreed crouching tiger
Default

The album is great! RZA & Meth came through!!

Peace
adamreed is offline   Reply With Quote
Old 08-16-2006, 04:53 PM   #63
L~>1<~NKS
Magic Cities Noonsunn
 
L~>1<~NKS's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Location: CHANCLETERLANDIA
Age: 65
Posts: 6,084
Rep Power: 21
L~>1<~NKS iron monkeyL~>1<~NKS iron monkeyL~>1<~NKS iron monkeyL~>1<~NKS iron monkey
Default

Sum Of Yall Talk All This Shit 'bout Support - When Yall Out There Downloadin These Albums For Free On Sum Bootleg Shit. And Understand Mef Is Under Def Jam - Rick Ross Is On Top Right Now W/ Over 190,000 Sold. Ofcourse They're Gonna Push His Album He's New - These Major Labels Are Always Gonna Push The New Faces - That's The Business. But Yall Can Turn That Shit Around As True Fanz And Go But These Muthafuckin Albums! Im From Miami, And I Didn't Cop Rick Ross Cd, Nigga I Copped The Vatican 2!!!

Nigga I Stay Tru To Self And The Real...

Peace.
__________________
\\\ Some [REAL] serious shit is going down... no theories, no debate - With the [Daze] we get through the [Maze], in the spectrum of [Haze] we see the thorugh the [Straynje] ///
L~>1<~NKS is offline   Reply With Quote
Old 08-16-2006, 05:08 PM   #64
THE W
ISRAELITE
 
THE W's Avatar
 
Join Date: Aug 2002
Location: in Christ
Posts: 15,567
Rep Power: 46
THE W five deadly venomsTHE W five deadly venomsTHE W five deadly venomsTHE W five deadly venomsTHE W five deadly venomsTHE W five deadly venomsTHE W five deadly venomsTHE W five deadly venomsTHE W five deadly venomsTHE W five deadly venoms
Default

Quote:
Originally Posted by L1NKS View Post
Sum Of Yall Talk All This Shit 'bout Support - When Yall Out There Downloadin These Albums For Free On Sum Bootleg Shit. And Understand Mef Is Under Def Jam - Rick Ross Is On Top Right Now W/ Over 190,000 Sold. Ofcourse They're Gonna Push His Album He's New - These Major Labels Are Always Gonna Push The New Faces - That's The Business. But Yall Can Turn That Shit Around As True Fanz And Go But These Muthafuckin Albums! Im From Miami, And I Didn't Cop Rick Ross Cd, Nigga I Copped The Vatican 2!!!

Nigga I Stay Tru To Self And The Real...

Peace.
im confident that the people who enjoyed the album will go out and buy it.

and i think we need to stop blaming DLing for peoples poor commercial success.
__________________
The wrath of God is being revealed from heaven against all the godlessness and wickedness of men who suppress the truth by their wickedness, since what may be known about God is plain to them, because God has made it plain to them. For since the creation of the world God’s invisible qualities—his eternal power and divine nature—have been clearly seen, being understood from what has been made, so that men are without excuse. (Romans 1:18-20)
THE W is offline   Reply With Quote
Old 08-16-2006, 05:51 PM   #65
GENERAL WISE
CLANSMAN
 
GENERAL WISE's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Age: 26
Posts: 8,397
Blog Entries: 1
Rep Power: 0
GENERAL WISE iron monkeyGENERAL WISE iron monkeyGENERAL WISE iron monkey
Default

I DLed 421 and its fire so i will buy it
GENERAL WISE is offline   Reply With Quote
Old 08-16-2006, 07:20 PM   #66
rubyspirit
Ridin' in the Wu-mobile
 
rubyspirit's Avatar
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 1,658
Rep Power: 12
rubyspirit grasshopper
Default

Its important to buy it the first week. Numbers out the gate is a big impression to the industry and other artists. Just think what they would say if Meth blows out the box with over 300,000? I hope so. His vocals are my dope.

Tical!
rubyspirit is offline   Reply With Quote
Old 08-16-2006, 07:26 PM   #67
urban_angel
angel of da corp
 
urban_angel's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Age: 30
Posts: 2,220
Rep Power: 14
urban_angel crouching tiger
Default

yess sirr, obviously I've pre-ordered this, gotta support Johnny now! the album is dope, some weak tracks, I'm not feelin Ya'Meen' but there u go, its dope dope doppppppppppppppppppppe!!




p
urban_angel is offline   Reply With Quote
Old 08-16-2006, 07:26 PM   #68
oDoUoSoKo
frieza saga
 
oDoUoSoKo's Avatar
 
Join Date: Dec 2004
Location: CCCGTEHQ
Posts: 18,477
Rep Power: 71
oDoUoSoKo Iron Lungs (Fists of Legend)oDoUoSoKo Iron Lungs (Fists of Legend)oDoUoSoKo Iron Lungs (Fists of Legend)oDoUoSoKo Iron Lungs (Fists of Legend)oDoUoSoKo Iron Lungs (Fists of Legend)oDoUoSoKo Iron Lungs (Fists of Legend)oDoUoSoKo Iron Lungs (Fists of Legend)oDoUoSoKo Iron Lungs (Fists of Legend)oDoUoSoKo Iron Lungs (Fists of Legend)oDoUoSoKo Iron Lungs (Fists of Legend)oDoUoSoKo Iron Lungs (Fists of Legend)
Send a message via AIM to oDoUoSoKo
Default

im getting it upon release, ill post a pic, 1
oDoUoSoKo is offline   Reply With Quote
Old 08-16-2006, 08:57 PM   #69
Meth_421
Junior Member
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 17
Rep Power: 0
Meth_421 grasshopper
Default

Album is fucking sick. Im gonna be bumping this for a while.
Meth_421 is offline   Reply With Quote
Old 08-16-2006, 09:57 PM   #70
Sun Tzu, Tha Soul Controllah
Found My Purpose
 
Sun Tzu, Tha Soul Controllah's Avatar
 
Join Date: May 2004
Posts: 6,461
Rep Power: 22
Sun Tzu, Tha Soul Controllah crouching tigerSun Tzu, Tha Soul Controllah crouching tiger
Default

heard it leaked

i'm tired of the internet
__________________

"Reciting a biblical verse before I make your melon burst like that nigga Jules from Pulp Fiction...my salvation is salivation, and diction crucifixion" - Ras Kass


http://www.myspace.com/theblacksunn1 http://theblacksunn.blogspot.com

Sun Tzu, Tha Soul Controllah is offline   Reply With Quote
Old 08-17-2006, 04:22 AM   #71
vahacris
Shaolin Inc. Abbott
 
vahacris's Avatar
 
Join Date: May 2004
Location: Rugged Landz....
Age: 33
Posts: 974
Rep Power: 0
vahacris Sinister snakevahacris Sinister snakevahacris Sinister snakevahacris Sinister snake
Default

it leaked .....

good album with some good songs on it but nothing special/dope/classic imo...

the first 2 albums by meth was better than this one but this one is way better than tical 0......

the next meth album will be fire imo... hes on the good road to do it.....
__________________

----the what you said iz truth.....wu will survive----
vahacris is offline   Reply With Quote
Old 08-17-2006, 07:03 AM   #72
Ill Jolson
Silent Assasin
 
Ill Jolson's Avatar
 
Join Date: Jun 2005
Location: Førde, Norway
Age: 25
Posts: 308
Rep Power: 10
Ill Jolson grasshopper
Send a message via MSN to Ill Jolson
Default

this album is straight FIRE!

I'll mos def buy it as soon as I can
Ill Jolson is offline   Reply With Quote
Old 08-17-2006, 07:06 AM   #73
dopey666
Junior Member
 
Join Date: Jun 2005
Location: Mtl
Age: 28
Posts: 81
Rep Power: 0
dopey666 grasshopper
Default

it ain't a joke when he says FIRE... fuckin right yo this album makin me blare music agaiiiiiin
dopey666 is offline   Reply With Quote
Old 08-17-2006, 07:11 AM   #74
dopey666
Junior Member
 
Join Date: Jun 2005
Location: Mtl
Age: 28
Posts: 81
Rep Power: 0
dopey666 grasshopper
Default

yo that glide song....... fucking fire....rza's on point lovin the baet
an u-gods in it too iono why it don't say thur
dopey666 is offline   Reply With Quote
Old 08-17-2006, 07:35 AM   #75
Greek Gheynician Anal Tradition
FAGMA LOVES MENS COCK
 
Greek Gheynician Anal Tradition's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 7,388
Rep Power: 0
Greek Gheynician Anal Tradition drunken mastaGreek Gheynician Anal Tradition drunken mastaGreek Gheynician Anal Tradition drunken masta
Send a message via MSN to Greek Gheynician Anal Tradition
Default

Quote:
Originally Posted by L1NKS View Post
Sum Of Yall Talk All This Shit 'bout Support - When Yall Out There Downloadin These Albums For Free On Sum Bootleg Shit. And Understand Mef Is Under Def Jam - Rick Ross Is On Top Right Now W/ Over 190,000 Sold. Ofcourse They're Gonna Push His Album He's New - These Major Labels Are Always Gonna Push The New Faces - That's The Business. But Yall Can Turn That Shit Around As True Fanz And Go But These Muthafuckin Albums! Im From Miami, And I Didn't Cop Rick Ross Cd, Nigga I Copped The Vatican 2!!!

Nigga I Stay Tru To Self And The Real...

Peace.
Peace
__________________

Greek Gheynician Anal Tradition is offline   Reply With Quote
Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT -5. The time now is 12:30 AM.


Copyright ©2000 - 2013 The Wu-Tang Corp. & shift-one