0
 

home
news
wu-tang clan
bio's
media
store
blogs
forum
contact

Go Back   Wu-Tang Corp. - Official Site of the Wu-Tang Clan > The Elements > Hip-Hop Shop

Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 07-19-2005, 03:07 AM   #1
R3beLuTionAry
IP RELAY OPERATOR
 
R3beLuTionAry's Avatar
 
Join Date: Jun 2005
Location: Modesto, CA
Age: 27
Posts: 821
Rep Power: 11
R3beLuTionAry grasshopper
Send a message via AIM to R3beLuTionAry
Default LMAO You guys gotta see this "EMCEE"!! i sware this is funny, check it..

this guy is so damn gay. he thinks he's hella good but he's the wackest shit ever. i sware, even b-rad is better than this fucker

http://209.68.15.163/xmas/index.html
R3beLuTionAry is offline   Reply With Quote
Old 07-19-2005, 03:30 AM   #2
Razorsharp
Take It Personal
 
Razorsharp's Avatar
 
Join Date: Aug 2004
Location: Underground Where The Rats At
Age: 27
Posts: 9,813
Rep Power: 31
Razorsharp shaolin masta killaRazorsharp shaolin masta killaRazorsharp shaolin masta killaRazorsharp shaolin masta killaRazorsharp shaolin masta killaRazorsharp shaolin masta killaRazorsharp shaolin masta killa
Send a message via AIM to Razorsharp Send a message via MSN to Razorsharp Send a message via Yahoo to Razorsharp
Default Re: LMAO You guys gotta see this "EMCEE"!! i sware this is funny, check it..

LOL...weak!
__________________


Throw Ya W's Up!
Propz To Sean For Kickin' The God A Siggy





Razorsharp is offline   Reply With Quote
Old 07-19-2005, 04:48 AM   #3
Kriszy Substance
And in the end..?
 
Kriszy Substance's Avatar
 
Join Date: Jul 2005
Location: Relocated
Age: 37
Posts: 3,384
Rep Power: 17
Kriszy Substance iron monkeyKriszy Substance iron monkeyKriszy Substance iron monkeyKriszy Substance iron monkey
Default Re: LMAO You guys gotta see this "EMCEE"!! i sware this is funny, check it..

Is that real? I am going to keep that link so I remember to not ever feel sorry for myself. I could be him....or his girlfriend.
Kriszy Substance is offline   Reply With Quote
Old 07-19-2005, 05:47 AM   #4
Rebel_INS
Veteran Member
 
Rebel_INS's Avatar
 
Join Date: Jun 2005
Location: CA
Age: 26
Posts: 2,623
Rep Power: 14
Rebel_INS shaolin monk
Send a message via AIM to Rebel_INS
Default Re: LMAO You guys gotta see this "EMCEE"!! i sware this is funny, check it..

Hahahahahah
__________________
Rebel_INS is offline   Reply With Quote
Old 07-19-2005, 10:48 AM   #5
faderlaceratah
ott killah
 
faderlaceratah's Avatar
 
Join Date: Mar 2004
Location: Ottawa, Ontario
Age: 33
Posts: 248
Rep Power: 11
faderlaceratah grasshopper
Send a message via MSN to faderlaceratah
Default Re: LMAO You guys gotta see this "EMCEE"!! i sware this is funny, check it..

booooo
__________________
faderlaceratah is offline   Reply With Quote
Old 07-19-2005, 11:04 AM   #6
LadySnowBlood
LSB
 
LadySnowBlood's Avatar
 
Join Date: Jun 2005
Location: Montreal
Age: 35
Posts: 3,061
Rep Power: 15
LadySnowBlood grasshopper
Default Re: LMAO You guys gotta see this "EMCEE"!! i sware this is funny, check it..

so gay...
__________________
Lady Snowblood

S-CORP VETERAN
LadySnowBlood is offline   Reply With Quote
Old 07-19-2005, 03:03 PM   #7
R3beLuTionAry
IP RELAY OPERATOR
 
R3beLuTionAry's Avatar
 
Join Date: Jun 2005
Location: Modesto, CA
Age: 27
Posts: 821
Rep Power: 11
R3beLuTionAry grasshopper
Send a message via AIM to R3beLuTionAry
Default Re: LMAO You guys gotta see this "EMCEE"!! i sware this is funny, check it..

Quote:
Originally Posted by DaRazorsharp1
LOL...weak!
YEs it is REAL. HE went to my high school. He thought he was the shit, and so did everybody else. My town is a bunch of idiots like him. HE "battled" during lunch, and performed dance routines and shit at school rallys, its was rediculous. The other day on his little fan page on myspace i said some shit about him. It wasnt a big deal, all i said was that he's fake, doesnt go to battles cause hes afraid to get served in front of people who dont like him anyway, and that he sucks ass. And all of a sudden all his little fan girls that are ugly as hell!!!.. started talking shit back and calling me a "hater". its rediculous, ill give you the link to his fan page.
R3beLuTionAry is offline   Reply With Quote
Old 07-19-2005, 03:05 PM   #8
R3beLuTionAry
IP RELAY OPERATOR
 
R3beLuTionAry's Avatar
 
Join Date: Jun 2005
Location: Modesto, CA
Age: 27
Posts: 821
Rep Power: 11
R3beLuTionAry grasshopper
Send a message via AIM to R3beLuTionAry
Default Re: LMAO You guys gotta see this "EMCEE"!! i sware this is funny, check it..

www.myspace.com/whiterapper
R3beLuTionAry is offline   Reply With Quote
Old 07-19-2005, 03:25 PM   #9
Kriszy Substance
And in the end..?
 
Kriszy Substance's Avatar
 
Join Date: Jul 2005
Location: Relocated
Age: 37
Posts: 3,384
Rep Power: 17
Kriszy Substance iron monkeyKriszy Substance iron monkeyKriszy Substance iron monkeyKriszy Substance iron monkey
Default Re: LMAO You guys gotta see this "EMCEE"!! i sware this is funny, check it..

Oh, man, glad he doesnt live in my town! That fan page link didnt work for me though.
Kriszy Substance is offline   Reply With Quote
Old 07-19-2005, 03:51 PM   #10
R3beLuTionAry
IP RELAY OPERATOR
 
R3beLuTionAry's Avatar
 
Join Date: Jun 2005
Location: Modesto, CA
Age: 27
Posts: 821
Rep Power: 11
R3beLuTionAry grasshopper
Send a message via AIM to R3beLuTionAry
Default Re: LMAO You guys gotta see this "EMCEE"!! i sware this is funny, check it..

look at his response to me..

we dont battle cuz we're not that kinda of a crew..... where are there battles with choreographed dance routines?? ummm we are NOT breakers... dont see how this works... Is this You Got Served or what? lololol people kill me.... this is the dude who was cool with me in 2nd per this year.... now he talks crap? People have a way of changing their mind now dont they? especialy when someone does something with their passion.....


"Yall just mad, cuz today u suckas got served"

ahahah kills me!

Dan






...and this is his response after i told him that he uses being white as a gimmick...

"when have i ever just said there are one or two?? dude, u are just a hater dog plain and simple"






and after he got mad cause another dude was dissing his wackness...

"aight guys! whatever u say! cuz i hit up ur myspace and talk mess or waht? sweet! well hey its all gravy im not trippin, u can hate all ya want really, im quite use to it... uhhh so yeah im happy that u think im wack, im also happy that by doin what i do it makes me and a sufficient fan base that i have happy... and as far as hiphop goes.... it is my passion and u can think what ya want playa? ok?! alllrighty! see ya at my show aug 6th!



Jiggy"
R3beLuTionAry is offline   Reply With Quote
Old 07-19-2005, 03:56 PM   #11
bringoutthegimp
The Don Bishop
 
bringoutthegimp's Avatar
 
Join Date: Dec 2003
Location: Edinburgh, Scotland
Age: 27
Posts: 866
Rep Power: 13
bringoutthegimp grasshopper
Default Re: LMAO You guys gotta see this "EMCEE"!! i sware this is funny, check it..

i would love to punch this guy in the face
__________________

In the ways of the world today
It's so easy for us to stray away
Trying to keep our mind from all the drugs and crime
Material things keep us blind
bringoutthegimp is offline   Reply With Quote
Old 07-19-2005, 04:00 PM   #12
R3beLuTionAry
IP RELAY OPERATOR
 
R3beLuTionAry's Avatar
 
Join Date: Jun 2005
Location: Modesto, CA
Age: 27
Posts: 821
Rep Power: 11
R3beLuTionAry grasshopper
Send a message via AIM to R3beLuTionAry
Default Re: LMAO You guys gotta see this "EMCEE"!! i sware this is funny, check it..

LMAO he is always bragging that he's gonna be big, but right now he's "taking his time and studying"
R3beLuTionAry is offline   Reply With Quote
Old 07-19-2005, 06:32 PM   #13
GhostfaceKillah199
Sun God
 
GhostfaceKillah199's Avatar
 
Join Date: Mar 2004
Age: 28
Posts: 478
Rep Power: 11
GhostfaceKillah199 grasshopper
Default Re: LMAO You guys gotta see this "EMCEE"!! i sware this is funny, check it..

i'm a strong believer in nonviolence but this fool really needs to get jumped, it would be doing him a favor. peace
__________________


"Even if I bleed to death I can't die
Not even if I fell from ten stories high
Yo, I'ma rule the underground or get shot trying
No matter how many times I get hit with the hot iron
I'm not dyin'!" - Sticky Fingaz
GhostfaceKillah199 is offline   Reply With Quote
Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
This site is awesome! Mayoya Wu-Tang Chamber 9 03-31-2009 09:44 PM
any 1 got the song problem by rza billo Wu-Tang Chamber 4 06-23-2005 08:20 PM


All times are GMT -5. The time now is 02:03 AM.


Copyright 2000 - 2013 The Wu-Tang Corp. & shift-one