0
 

home
news
wu-tang clan
bio's
media
store
blogs
forum
contact

Go Back   Wu-Tang Corp. - Official Site of the Wu-Tang Clan > The Elements > Hip-Hop Shop

Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 10-02-2008, 02:24 PM   #1
Rame
Wu Vatican
 
Rame's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Location: NL
Posts: 8,409
Rep Power: 36
Rame Iron Lungs (Fists of Legend)Rame Iron Lungs (Fists of Legend)Rame Iron Lungs (Fists of Legend)Rame Iron Lungs (Fists of Legend)Rame Iron Lungs (Fists of Legend)Rame Iron Lungs (Fists of Legend)Rame Iron Lungs (Fists of Legend)Rame Iron Lungs (Fists of Legend)Rame Iron Lungs (Fists of Legend)Rame Iron Lungs (Fists of Legend)Rame Iron Lungs (Fists of Legend)
Default Hahahahahaha! T-Pain!

http://www.funnyordie.com/videos/86a76df842

Lol.
__________________

Rame is offline   Reply With Quote
Old 10-02-2008, 02:48 PM   #2
TGambino
Veteran Member
 
TGambino's Avatar
 
Join Date: Jun 2005
Location: ft myers
Posts: 3,425
Rep Power: 17
TGambino iron monkeyTGambino iron monkeyTGambino iron monkey
Default

lmao
TGambino is offline   Reply With Quote
Old 10-02-2008, 02:55 PM   #3
11th Chamber
Are U Watching Closely?
 
11th Chamber's Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Location: In Hell..
Posts: 11,157
Rep Power: 0
11th Chamber fist of fury11th Chamber fist of fury11th Chamber fist of fury11th Chamber fist of fury11th Chamber fist of fury11th Chamber fist of fury11th Chamber fist of fury11th Chamber fist of fury11th Chamber fist of fury11th Chamber fist of fury11th Chamber fist of fury
Default

lol
11th Chamber is offline   Reply With Quote
Old 10-02-2008, 03:42 PM   #4
Ghost In The 'Lac
crushed out heavenly
 
Ghost In The 'Lac's Avatar
 
Join Date: Sep 2005
Posts: 20,583
Rep Power: 67
Ghost In The 'Lac Iron Lungs (Fists of Legend)Ghost In The 'Lac Iron Lungs (Fists of Legend)Ghost In The 'Lac Iron Lungs (Fists of Legend)Ghost In The 'Lac Iron Lungs (Fists of Legend)Ghost In The 'Lac Iron Lungs (Fists of Legend)Ghost In The 'Lac Iron Lungs (Fists of Legend)Ghost In The 'Lac Iron Lungs (Fists of Legend)Ghost In The 'Lac Iron Lungs (Fists of Legend)Ghost In The 'Lac Iron Lungs (Fists of Legend)Ghost In The 'Lac Iron Lungs (Fists of Legend)Ghost In The 'Lac Iron Lungs (Fists of Legend)
Default

damn his vocoder isnt very nice. he needs to find a new one or whatever or hes gonna be forced to make more of those dedication songs to it and shit. i dont see why T Pain should HAVE to make a song to thank it......thats bullshit. he probably gonna have to find a new engineer now to hahahaha dumbass, that was obviously a set up, "take my fuse out", who would fall for that shit? Its obvious the vocoder is fucked in the head.
__________________
Ghost In The 'Lac is offline   Reply With Quote
Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT -5. The time now is 11:50 PM.


Copyright 2000 - 2013 The Wu-Tang Corp. & shift-one