0
 

home
news
wu-tang clan
bio's
media
store
blogs
forum
contact

Go Back   Wu-Tang Corp. - Official Site of the Wu-Tang Clan > The Elements > Wu-Tang Chamber

Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 02-28-2009, 01:27 PM   #31
MAYOR QUIMBY
Veteran Member
 
MAYOR QUIMBY's Avatar
 
Join Date: Oct 2005
Location: San Francisco, USA.
Posts: 4,651
Rep Power: 25
MAYOR QUIMBY Iron Lungs (Fists of Legend)MAYOR QUIMBY Iron Lungs (Fists of Legend)MAYOR QUIMBY Iron Lungs (Fists of Legend)MAYOR QUIMBY Iron Lungs (Fists of Legend)MAYOR QUIMBY Iron Lungs (Fists of Legend)MAYOR QUIMBY Iron Lungs (Fists of Legend)MAYOR QUIMBY Iron Lungs (Fists of Legend)MAYOR QUIMBY Iron Lungs (Fists of Legend)MAYOR QUIMBY Iron Lungs (Fists of Legend)MAYOR QUIMBY Iron Lungs (Fists of Legend)MAYOR QUIMBY Iron Lungs (Fists of Legend)
Default

Quote:
Originally Posted by SL33 View Post
[ghost & meth?]
My thoughts exactly.
MAYOR QUIMBY is offline   Reply With Quote
Old 02-28-2009, 03:42 PM   #32
phadde96
BETTE MIDLER
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 339
Rep Power: 0
phadde96 grasshopper
Default

Look at the Protect your neck-video: in the shot with INS on the rooftop... Where the FUCK is [ghost and meth]? Where are those losers in that singleshot of Inspectah Deck on the roof? WHY where [ghost and meth] not present when they shot that scene? This has bugged me since 1993.
phadde96 is offline   Reply With Quote
Old 02-28-2009, 04:11 PM   #33
Tecknowledgist
PUTYOMONEYWHEREYOMOUTHIZ
 
Tecknowledgist's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Location: 705
Age: 26
Posts: 3,873
Rep Power: 25
Tecknowledgist Iron Lungs (Fists of Legend)Tecknowledgist Iron Lungs (Fists of Legend)Tecknowledgist Iron Lungs (Fists of Legend)Tecknowledgist Iron Lungs (Fists of Legend)Tecknowledgist Iron Lungs (Fists of Legend)Tecknowledgist Iron Lungs (Fists of Legend)Tecknowledgist Iron Lungs (Fists of Legend)Tecknowledgist Iron Lungs (Fists of Legend)Tecknowledgist Iron Lungs (Fists of Legend)Tecknowledgist Iron Lungs (Fists of Legend)Tecknowledgist Iron Lungs (Fists of Legend)
Default

Quote:
Originally Posted by phadde96 View Post
Look at the Protect your neck-video: in the shot with INS on the rooftop... Where the FUCK is [ghost and meth]? Where are those losers in that singleshot of Inspectah Deck on the roof? WHY where [ghost and meth] not present when they shot that scene? This has bugged me since 1993.
hahaha exactly
Tecknowledgist is offline   Reply With Quote
Old 02-28-2009, 05:28 PM   #34
wilmington shogun
Ill Blow Ya Lil Balls Off
 
wilmington shogun's Avatar
 
Join Date: Jun 2006
Location: wilmington de
Posts: 200
Rep Power: 0
wilmington shogun Village Idiot
Default

lol if meth and ghost arent in the video then it is a fail of epic proportions

but i do think they will be there....video should be dope though
__________________
wilmington shogun is offline   Reply With Quote
Old 02-28-2009, 05:33 PM   #35
jcsuffer
CHICKEN HEAD
 
Join Date: Jun 2003
Posts: 167
Rep Power: 0
jcsuffer crouching tiger
Send a message via AIM to jcsuffer
Default

Quote:
Originally Posted by Erquel View Post
shit is maaaad PLO
cosign.. back to the old method man vid days w/ calton fisks and ghostface in the terrorist garb
jcsuffer is offline   Reply With Quote
Old 02-28-2009, 05:37 PM   #36
corky831
Veteran Member
 
corky831's Avatar
 
Join Date: Nov 2008
Location: CT
Posts: 2,971
Rep Power: 18
corky831 fist of furycorky831 fist of furycorky831 fist of furycorky831 fist of furycorky831 fist of furycorky831 fist of furycorky831 fist of furycorky831 fist of furycorky831 fist of furycorky831 fist of furycorky831 fist of fury
Default

lmao idk y they wanna look like iraqi muslims but its cool i guess they rocking towels and fitteds ......hahaha
__________________
I'm the Greatest Scientifically Inclined Mind Since Einstein!!!!
corky831 is offline   Reply With Quote
Old 02-28-2009, 05:39 PM   #37
drippie k
este sitio es una mierda
 
drippie k's Avatar
 
Join Date: Nov 2005
Location: cadiz, spain...portland, oregon
Age: 26
Posts: 4,097
Rep Power: 19
drippie k shaolin masta killadrippie k shaolin masta killadrippie k shaolin masta killadrippie k shaolin masta killadrippie k shaolin masta killadrippie k shaolin masta killadrippie k shaolin masta killa
Default

i really really hope to god that this video will not suck



PLEEZ JEEZUS dont let it suck
__________________
cash rules. still don't nothin move but the money
drippie k is offline   Reply With Quote
Old 02-28-2009, 06:02 PM   #38
Jin10304
Veteran Member
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 6,298
Rep Power: 23
Jin10304 five deadly venomsJin10304 five deadly venomsJin10304 five deadly venomsJin10304 five deadly venomsJin10304 five deadly venomsJin10304 five deadly venomsJin10304 five deadly venomsJin10304 five deadly venoms
Default

"lmao idk y they wanna look like iraqi muslims but its cool i guess they rocking towels and fitteds ......hahaha"

They did back in 93 in the METHOD Man video, aint nothin new
Jin10304 is offline   Reply With Quote
Old 02-28-2009, 06:05 PM   #39
Jin10304
Veteran Member
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 6,298
Rep Power: 23
Jin10304 five deadly venomsJin10304 five deadly venomsJin10304 five deadly venomsJin10304 five deadly venomsJin10304 five deadly venomsJin10304 five deadly venomsJin10304 five deadly venomsJin10304 five deadly venoms
Default

"can you learn to quote properly please????"

naw sorry not happening
Jin10304 is offline   Reply With Quote
Old 02-28-2009, 06:11 PM   #40
corky831
Veteran Member
 
corky831's Avatar
 
Join Date: Nov 2008
Location: CT
Posts: 2,971
Rep Power: 18
corky831 fist of furycorky831 fist of furycorky831 fist of furycorky831 fist of furycorky831 fist of furycorky831 fist of furycorky831 fist of furycorky831 fist of furycorky831 fist of furycorky831 fist of furycorky831 fist of fury
Default

ya but im just sayin right now after 9/11 and shit
__________________
I'm the Greatest Scientifically Inclined Mind Since Einstein!!!!
corky831 is offline   Reply With Quote
Old 02-28-2009, 06:12 PM   #41
Hollow Dartz
Banned
 
Hollow Dartz's Avatar
 
Join Date: Dec 2004
Location: Philly
Age: 24
Posts: 14,102
Rep Power: 0
Hollow Dartz Iron Lungs (Fists of Legend)Hollow Dartz Iron Lungs (Fists of Legend)Hollow Dartz Iron Lungs (Fists of Legend)Hollow Dartz Iron Lungs (Fists of Legend)Hollow Dartz Iron Lungs (Fists of Legend)Hollow Dartz Iron Lungs (Fists of Legend)Hollow Dartz Iron Lungs (Fists of Legend)Hollow Dartz Iron Lungs (Fists of Legend)Hollow Dartz Iron Lungs (Fists of Legend)Hollow Dartz Iron Lungs (Fists of Legend)Hollow Dartz Iron Lungs (Fists of Legend)
Send a message via AIM to Hollow Dartz
Default

Ya'll niggaz are clowns. Ghost n Meth are supposed to be in every scene? Clown ass niggaz...
Hollow Dartz is offline   Reply With Quote
Old 02-28-2009, 06:24 PM   #42
corky831
Veteran Member
 
corky831's Avatar
 
Join Date: Nov 2008
Location: CT
Posts: 2,971
Rep Power: 18
corky831 fist of furycorky831 fist of furycorky831 fist of furycorky831 fist of furycorky831 fist of furycorky831 fist of furycorky831 fist of furycorky831 fist of furycorky831 fist of furycorky831 fist of furycorky831 fist of fury
Default

i just wanna hear a new leak ...icewater said we were supposed 2 get one this week but idk
__________________
I'm the Greatest Scientifically Inclined Mind Since Einstein!!!!
corky831 is offline   Reply With Quote
Old 02-28-2009, 06:37 PM   #43
Tonystarks420
Cold Bottles of Becks
 
Tonystarks420's Avatar
 
Join Date: Dec 2006
Posts: 1,387
Rep Power: 10
Tonystarks420 crouching tiger
Default

lmao at people clownin me before cuz i said this shit would be gay

now the whole forum sayen the same thing
__________________
Tonystarks420 is offline   Reply With Quote
Old 02-28-2009, 07:05 PM   #44
Twiztid-Wutang
Veteran Member
 
Twiztid-Wutang's Avatar
 
Join Date: Apr 2008
Location: Buffalo,NY
Age: 31
Posts: 947
Rep Power: 13
Twiztid-Wutang five deadly venomsTwiztid-Wutang five deadly venomsTwiztid-Wutang five deadly venomsTwiztid-Wutang five deadly venomsTwiztid-Wutang five deadly venomsTwiztid-Wutang five deadly venomsTwiztid-Wutang five deadly venomsTwiztid-Wutang five deadly venomsTwiztid-Wutang five deadly venomsTwiztid-Wutang five deadly venoms
Default

Quote:
Originally Posted by corky831 View Post
lmao this video is.........

where the fuck is ghost and meth......u need 2 have em in the vid 4 real......if they aint in it they shoulda just made a video for state of grace cuz thats a rae solo
More than likely, This is just one angle or shot, and Meths part may be edited and shot at a different location, ya know
__________________
Twiztid-Wutang is offline   Reply With Quote
Old 02-28-2009, 07:07 PM   #45
food for thought
Black Star Line'r
 
food for thought's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Location: Inna Foreign
Posts: 17,024
Rep Power: 99
food for thought Iron Lungs (Fists of Legend)food for thought Iron Lungs (Fists of Legend)food for thought Iron Lungs (Fists of Legend)food for thought Iron Lungs (Fists of Legend)food for thought Iron Lungs (Fists of Legend)food for thought Iron Lungs (Fists of Legend)food for thought Iron Lungs (Fists of Legend)food for thought Iron Lungs (Fists of Legend)food for thought Iron Lungs (Fists of Legend)food for thought Iron Lungs (Fists of Legend)food for thought Iron Lungs (Fists of Legend)
Default

Quote:
Originally Posted by Hollow Dartz View Post
Ya'll niggaz are clowns. Ghost n Meth are supposed to be in every scene? Clown ass niggaz...

lol my thoughts exactly

u ppl are stupid as hell LMAO

and the video looks real simple. real simple.
__________________
We do it for the people.

food for thought is offline   Reply With Quote
Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT -5. The time now is 01:58 PM.


Copyright 2000 - 2013 The Wu-Tang Corp. & shift-one