once upon a time in shaolin - buy the book now!

Search:

Type: Posts; User: Hal Incandenza

Page 1 of 20 1 2 3 4

Search: Search took 0.50 seconds.

  1. Replies
    79
    Views
    3,000

    If only he were wearing Wally's lmao

    If only he were wearing Wally's lmao
  2. Replies
    29
    Views
    1,474

    Otara Millionaires Club, apparently. Otara is in...

    Otara Millionaires Club, apparently. Otara is in the poor part of the city of Auckland (NZ)
  3. Replies
    155
    Views
    4,876

    Btw lol @ the Amy Schumer reference

    Btw lol @ the Amy Schumer reference
  4. Replies
    155
    Views
    4,876

    On the other hand tobacco & alcohol are a great...

    On the other hand tobacco & alcohol are a great way for the guhment to pocket some money (I assume smokes n drinks are heavily taxed in the UK as they are in many other countries) so I don't know if...
  5. Replies
    3
    Views
    460

    Oooh sheeet! Gotta listen asap. I was just...

    Oooh sheeet! Gotta listen asap. I was just bumping 'Escape from Monsta Island' 3 times in a row today as I was fixing some plumbing at home.
  6. Replies
    155
    Views
    4,876

    Chinese designer babies ...

    Chinese designer babies

    https://www.google.com/amp/s/www.inverse.com/amp/article/51191-designer-babies-born-in-china-ethics
  7. Replies
    33
    Views
    2,492

    the edit guy with the nood work out pics in the...

    the edit guy with the nood work out pics in the Friends photo thread looks like he's got about a week left
  8. Replies
    29
    Views
    1,474

    qmVn6b7DdpA My buddies were jamming last week...

    qmVn6b7DdpA

    My buddies were jamming last week and suddenly my homez started playing this on the guitar. 1993 song. I remember there was some drama over the bee girl from the vid wanting to join...
  9. Yesss.

    Yesss.
  10. Sticky: Reading yallz poasts after 4 months off got me...

    Reading yallz poasts after 4 months off got me like ...

    https://imgur.com/a/qdZlBM7
  11. Replies
    79
    Views
    3,000

    He was definitely the MVP alien on Star Trek.

    He was definitely the MVP alien on Star Trek.
  12. You poasting in Hustler territory tho ...

    You poasting in Hustler territory tho

    https://blog.francetvinfo.fr/bureau-washington/files/2017/10/larry-flynt-600x400.jpg
  13. eh I'd hit it from the back LEAVE IT TO BEAVER.

    eh I'd hit it from the back

    LEAVE IT TO BEAVER.
  14. Replies
    79
    Views
    3,000

    Mary bloody Poppins remake? No m'am.

    Mary bloody Poppins remake?

    No m'am.
  15. Replies
    30
    Views
    2,989

    Brock has a kid?!

    Brock has a kid?!
  16. Replies
    33
    Views
    2,492

    RIP to the white Slick Rick, Dr Hook singer Ray...

    RIP to the white Slick Rick, Dr Hook singer Ray Sawyer ('Baby makes blue jeans talk')
  17. Replies
    40
    Views
    3,994

    ^^Much respect to MEF. Haven't heard the album...

    ^^Much respect to MEF.

    Haven't heard the album yet though.
  18. Replies
    150
    Views
    9,870

    Congratz ShaDynasty. Good to know you've got the...

    Congratz ShaDynasty. Good to know you've got the Grim Reaper on speed dial.
  19. Just got out of trillogic's torture chamber, my...

    Just got out of trillogic's torture chamber, my ears are still bleeding from being exposed to his Greatest Hits continually
  20. Weirdest shit I saw this year The apron I mean

    Weirdest shit I saw this year

    The apron I mean
  21. Replies
    33
    Views
    2,492

    Hulk Hogan that Coldplay twit Kanye West ...

    Hulk Hogan

    that Coldplay twit

    Kanye West

    Tina Turner

    Knewcheeze
  22. Replies
    12
    Views
    596

    If Method Man dropped a guest verse for a remix...

    If Method Man dropped a guest verse for a remix of 80s classic 'Dancing with tears in my eyes' I'm proud to say it'd start off with the above lines from my esteemed N.I. compadre.
  23. Replies
    3
    Views
    393

    It likes to wield swords in vids but it doesn't...

    It likes to wield swords in vids but it doesn't qualify as Wu Tang.

    Kinda like CilvaRingz, actually.
  24. Replies
    119
    Views
    4,714

    I might start posting from the job, which starts...

    I might start posting from the job, which starts Monday, to get back to regular posting.

    How many one hiphop group / artist forums are still up and running smoothly? WuCorp kinda survived itself....
  25. Replies
    31
    Views
    1,188

    My lawyer insists I have a third party do the...

    My lawyer insists I have a third party do the talking on my behalf when discussing the Jasp Protocol online with officers of the law posing as concerned WuCorp denizens

    rRwhm-B6yNI
Results 1 to 25 of 500
Page 1 of 20 1 2 3 4