once upon a time in shaolin - buy the book now!

Search:

Type: Posts; User: STARKS_WALLABEES

Page 1 of 3 1 2 3

Search: Search took 0.15 seconds.

  1. Replies
    23
    Views
    5,593

    No doubt that DangerDoom is a dope album but imo...

    No doubt that DangerDoom is a dope album but imo MADVILLIANY is one of the best albums of recent years , i can listen to most of the songs with the exclusion of a couple of skits over and over and...
  2. Replies
    52
    Views
    3,563

    Re: The Put Me On Thread

    Yo anyone got some stuff by Four Horsemen or know any news about the group apart from who was in it ?
  3. Re: Talib Kweli ft- mf doom- fly that knot

    never thought you'd see it ? Kweli is on the DangerDoom album....
    Peace.
  4. Re: **Dom Pachino, Killah Priest, Warcloud, (The RZA Agenda)**

    Yo Snapple is there a problem to you with people outside of New York having opinions about RZA , on the internet ????
    Hahaha
    Peace.
  5. Re: Heavy Mental Vs The Last Shall Be First

    Heavy Mental to me is one of my favourite albums of all time.
  6. Re: "The Lost Anthology"/Sandbox Automatic

    I have brought from them heaps of times and i've never had any problems with any of my shit, even shipping only takes around 1 and a half weeks and thats to New Zealand ! It's like DOOBOY said. you...
  7. Replies
    73
    Views
    7,508

    Re: Top 10 musical artists

    In no particular order :

    Non Hip Hop -

    1- Jimi Hendrix
    2- Bob Dylan
    3- Led Zeppelin
    4- John Lennon
    5- Robert Johnson
    6- The Rolling Stones
  8. Replies
    6,562
    Views
    1,052,673

    Re: Hip Hop mp3's exchange thread

    Yo anyone got any MF Grimm ? Just post up what you consider to be one of his dopest songs . I'm gonna look into buying some of his shit so just wanna check it out first .
    Peace and props in...
  9. Replies
    9
    Views
    1,585

    Re: MF Grimm Interview

    yeah props for this interview , interesting read.
  10. Re: okay, ive had enuff! is mf doom wack or not?

    Exactimundo

    Hahaha some of you disapoint me with your blatant dickriding , saying Doom bit ghostfaces style when ya should know full well that doom had his shit out before Wu was even formed !!!...
  11. Re: GhostFace & Doom Mass Appeal Interview

    Yeah looking mad fowards to this album dropping ! Props for typing up this interview man.
    MF DOOM is one of the best non wu artists out there imo.
    Peace.
  12. Replies
    8
    Views
    2,556

    Re: Happy 65th birthday John Lennon

    Yeah peace for remembering this day.
    Best in Peace .
  13. Re: Your Latest Album Purchase (And Rate It)

    Finally got around to getting De La Soul ; 3 Feet High And Rising . Had to buy it to add to my classics collection . I think the album is really dope and came as a nice suprise cause untill now i...
  14. Replies
    37
    Views
    3,386

    Re: ODB - A Son Unique (Dirt McGirt)

    Word , Funny how all this shitty pop rappers? want a piece of the pie as well !!!
    The money should def go to his fam , i think thats one of the delays about the album dropping cause that fag dame...
  15. Re: MF Doom /Ghostface Killah - Dr. Zizmor

    Yeah props for the interview , can't wait for that Doom + Ghost shit , should be dope .
    Peace .
  16. Replies
    54
    Views
    18,570

    Poll: Re: Inspectah Deck - The Movement

    Okay sorry bout dat .
    Peace.
  17. Replies
    18
    Views
    2,459

    Re: anybody like Bob Dylan in here

    Yeah Mr. Tambourine Man is on the album Bringing It All Back Home.
  18. Replies
    18
    Views
    2,459

    Re: anybody like Bob Dylan in here

    I don't have all of his albums but I've got most of his "classic" albums . These albums are considered to be his best and since you can pick them up for dirt cheap now I though I would just give you...
  19. Replies
    54
    Views
    18,570

    Poll: Inspectah Deck - The Movement

    http://www.blackmagazine.it/fnts/bm/immagini/260x260/copinspectah01.jpg

    Inspectah Deck - The Movement . 2003 Koch Records / In The Paint .


    1. Intro
    2. City High
    3. That S*!T
    4. Get...
  20. Anyone got any old blues to reccommend?

    Yo , I was just listening to one of my Robert Johnson albums and I realised that the only other old blues album i got is a Muddy Waters album . Anyone got any cool old blues albums to reccommend ?
    ...
  21. Replies
    18
    Views
    2,459

    Re: anybody like Bob Dylan in here

    Yeah Bob Dylan is imo one of the dopest songwriters of all time !! Since he's got soo many albums you might wanna get like a best of at first then go from there but one album I can definitely...
  22. Re: Welcome. I'll be your guide for the day...

    Yo 7el7 , peace to you , but every time i read one of your posts they seem to be attempting to incite racial tension . Please refrain from constantly making these racist comments .
    Thanks.
    Peace.
  23. Replies
    10,167
    Views
    1,880,117

    Sticky: Re: The OFFICIAL Wu-Tang Clan Audio section

    Yo props man.
    Peace.
  24. Replies
    10,167
    Views
    1,880,117

    Sticky: Re: The OFFICIAL Wu-Tang Clan Audio section

    YO can someone please up Fast Shadow by Wu-Tang , my mp3 of it got deleted.
    Props in advance.
    Peace.
  25. Replies
    138
    Views
    20,323

    Poll: Re: RZA as Bobby Digital in Stereo

    Yo man i agree, this album is classic RZA shit. My favourite RZA album , way better than BOAP imo and was just listening to Kiss Of A Black Widow the other day ... that kinda shit is what makes this...
Results 1 to 25 of 54
Page 1 of 3 1 2 3