once upon a time in shaolin - buy the book now!

Search:

Type: Posts; User: Hal Incandenza

Page 1 of 19 1 2 3 4

Search: Search took 0.39 seconds; generated 3 minute(s) ago.

  1. Replies
    11
    Views
    107

    Rate 2019 + your plans for 2020

    Has it been a good year in your personal life?

    Anything you're looking forward to in 2020?


    me, I'm pretty happy with how things have developed this year, especially since the summer. work and...
  2. Replies
    4,576
    Views
    502,607

    Sticky: 3nw8EK-vpNg

    3nw8EK-vpNg
  3. I thought the Tyler, The Creator mashup worked...

    I thought the Tyler, The Creator mashup worked really well (the beat switches fit the verses well), the Clams Casino / Meth & Busta mashup you posted earlier on didn't do much for me but I see what...
  4. Replies
    16
    Views
    1,111

    pure heat

    pure heat
  5. off the new album (out Dec 12) rfKt82soLmI ...

    off the new album (out Dec 12)

    rfKt82soLmI

    that dope dope.
  6. Replies
    12
    Views
    291

    yeah I fucks with this

    yeah I fucks with this
  7. Replies
    4
    Views
    156

    'the Frank Sinatra of Spanish mobsters' lol ...

    'the Frank Sinatra of Spanish mobsters' lol

    Fat Joe needs to read up on Sinatra's life. Sinatra was Giancana's bitch boi, used as a front for legitimacy (the Cuba mobster meeting) without Sinatra...
  8. Replies
    6
    Views
    320

    sounds like a vintage Dipset track to my ears....

    sounds like a vintage Dipset track to my ears. produced by some guy called Skitzo apparently. Looks like he's been int the game a long time, I don't remember coming across his name before
    ...
  9. Replies
    3
    Views
    108

    ^^ props!!

    ^^ props!!
  10. it's a real mystery to me how this 'dude' hasn't...

    it's a real mystery to me how this 'dude' hasn't caught aids in the ass yet

    smh at the disrespect

    @ wescraven : thanks for the interview though, not your fault this solar cunt is delusional
  11. Replies
    102
    Views
    14,472

    Sticky: How come there's still no posthumous album or...

    How come there's still no posthumous album or even mixtape?

    anybody know how far P was into the recording of parts 2 and 3 of his final set of solo albums?

    still no mobb album out yet either
    ...
  12. ^^ +1

    ^^ +1
  13. Replies
    3
    Views
    122

    good line up of baddies

    good line up of baddies
  14. yeah about that. I'm about to have this...

    yeah about that. I'm about to have this terminally unfunny secondary's secondary account banned
  15. I thought the last few star wars movies were...

    I thought the last few star wars movies were entertaining. the solo one that had a slight indy jones flavor to it and the one with ol' man skywalker stuck on a rock he's too vertigoed out of his mind...
  16. Replies
    47
    Views
    4,179

    Imma have to add Kenny Rogers for 2020, dude's...

    Imma have to add Kenny Rogers for 2020, dude's practically a goner

    with my luck he'll probably drop dead December 31 just to spite me

    DON'T FAIL ME NOW KENNY, YOU KNOW I BEEN COUNTRY MY DUDE
  17. 'member these old bangers? 8wt1bob32yg ...

    'member these old bangers?

    8wt1bob32yg

    sf_Rkf1CQ6Y

    6d35LRqjI4s

    yih_bMc5B7o
  18. ^^ yeah I need an Em verse like I need a hole in...

    ^^ yeah I need an Em verse like I need a hole in my head. dude should quit already
  19. I fucks with the track

    I fucks with the track
  20. ^^that whole LP was on some classy ish

    ^^that whole LP was on some classy ish
  21. Replies
    11
    Views
    575

    yeah Yung Kleen came correct on this one, no...

    yeah Yung Kleen came correct on this one, no doubt. dope track! it's about time after the truck loads of shit he released over the years.
  22. Replies
    4
    Views
    433

    dope shit, plain & simple

    dope shit, plain & simple
  23. cover art is on point as usual, from the hood rat...

    cover art is on point as usual, from the hood rat dino wearing a ghetto wig to lil' czar pooch lookin' überthreatening
  24. ^^the ho's head ain't right but maybe the HED was...

    ^^the ho's head ain't right but maybe the HED was right

    cuhmLg5bcx8
  25. Replies
    1
    Views
    107

    Twitter's been beyond saving for a while now.

    Twitter's been beyond saving for a while now.
Results 1 to 25 of 473
Page 1 of 19 1 2 3 4