once upon a time in shaolin - buy the book now!

Search:

Type: Posts; User: Mumm Ra

Page 1 of 20 1 2 3 4

Search: Search took 0.98 seconds.

  1. Replies
    13
    Views
    430

    HWH 7 is another absolute banger. griselda team...

    HWH 7 is another absolute banger. griselda team can really do no wrong
  2. Replies
    60
    Views
    6,945

    more than a few years, I've probably had it for...

    more than a few years, I've probably had it for close to 10 years now. I'm surprised how well the forum members have kept it from spreading around really
  3. yeah I get that a bit from the GFK actor too. ...

    yeah I get that a bit from the GFK actor too.

    Also - the RZA actor I saw on a radio show before I saw him act, might've ruined it a bit for me too

    overall though, for a streaming hulu show,...
  4. just got HULU and went two episodes in, i'm...

    just got HULU and went two episodes in, i'm actually pleasantly surprised about how well made the series is so far

    I think my only annoyance is the actor that plays RZA. Any other actor I can...
  5. Replies
    12,724
    Views
    936,108

    Sticky: videogame championships have more viewers than...

    videogame championships have more viewers than the NFL superbowl nowadays. not only do sports suck nowadays but people have way more options on what they want to be distracted by
  6. flavored vape is already banned here in Michigan....

    flavored vape is already banned here in Michigan. I'm not gay so it hasn't affected me though


    yeah genetics plays a huge role. Some people can smoke a pack a day and live to 100yrs old. Not...
  7. considering this is on a streaming service that...

    considering this is on a streaming service that I'm sure is less popular than both netflix and amazon prime, and cast with all unknown actors for the most part, I'd say the reviews have been pretty...
  8. lol true. I mean I'm sure late night shows arent...

    lol true. I mean I'm sure late night shows arent lined up to showcase Masta Killa, but they could all do social media campaigns
  9. haha I find that impossible to believe ...

    haha I find that impossible to believe

    surveyor: "so you just watched an episode of your favorite show, do you want to see what happens next right now?"
    - "I think waiting seven days to resolve...
  10. Replies
    49
    Views
    4,012

    I'm convinced Patrice is the funniest person to...

    I'm convinced Patrice is the funniest person to ever life. Obviously people have better 'specials' out there, but as far as naturally funny that dude is GOAT. I think I've watched every possible...
  11. Replies
    12,724
    Views
    936,108

    Sticky: lmao. so that's an ongoing pattern with chefs in...

    lmao. so that's an ongoing pattern with chefs in the area apparently. interesting.
  12. meh, I'll take it Matrix 2 and 3 are mostly...

    meh, I'll take it

    Matrix 2 and 3 are mostly forgettable, and as classic as Matrix 1 is - the special FX hasn't held up terribly well.

    I'd watch a new one
  13. yeah the few clips ive heard werent bad at all,...

    yeah the few clips ive heard werent bad at all, dope intro too
  14. Replies
    18
    Views
    1,488

    valid point lol

    valid point lol
  15. Replies
    18
    Views
    1,488

    I remember a time when Wu-Tang wouldnt work with...

    I remember a time when Wu-Tang wouldnt work with the biggest artists on earth, now they accept money from rich chiggas
  16. Replies
    18
    Views
    1,488

    isnt that the same dude that went by Rich Chigga...

    isnt that the same dude that went by Rich Chigga and because a musician as a joke
  17. Replies
    26
    Views
    1,534

    well your tran radar sure is off. did you watch...

    well your tran radar sure is off. did you watch videos of those titties? only god can manufacture something that magnificent
  18. Replies
    26
    Views
    1,534

    also best titties in the game

    also best titties in the game
  19. Replies
    11
    Views
    1,112

    as the token commercial joint i actually thought...

    as the token commercial joint i actually thought the beat was pretty dope
  20. Replies
    11
    Views
    1,112

    Ghostface Killah - Party Over Here Trailer

    hRe_CCznE94
  21. Thread: Us

    by Mumm Ra
    Replies
    16
    Views
    1,806

    finally saw this ...saying as a lover of his...

    finally saw this

    ...saying as a lover of his first film, I thought this was borderline dumb

    the first 20 minutes seemed pretty good and genuinely creepy, then it just became monotonously silly/...
  22. Replies
    3,159
    Views
    269,899

    lol, not by far very surprised at his win...

    lol, not by far

    very surprised at his win though. Thurman is (was?) no joke and got his first ever L. If I was a betting man I would've took Thurman easily for that fight
  23. i thought the sample sounded familiar i'm just...

    i thought the sample sounded familiar

    i'm just hearing Tanasia now - soo there's people that actually find this wack ?? If this was on a new Wu-Tang album Wu fans would shit their pants.
  24. Replies
    6
    Views
    751

    from that last gym photo/ comments he posted on...

    from that last gym photo/ comments he posted on IG it looks like he wants the role of Bishop in the Marvel universe - that would be dope too
  25. haven't heard the whole album yet, but my first...

    haven't heard the whole album yet, but my first thought on the single was the beat was way too slow for Deck too. nice enough beat, but Deck and slow beats don't mix
Results 1 to 25 of 500
Page 1 of 20 1 2 3 4