once upon a time in shaolin - buy the book now!
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 15 of 25

Thread: PCP's The Eviction Notice LP

  1. #1
    BITE YO FUKIN HEAD OFF JIGSAW45's Avatar
    Join Date
    Jun 2008
    Location
    Bloodsport Bridgeport,CT
    Age
    41
    Posts
    3,830
    Rep Power
    87

    Default PCP's The Eviction Notice LP

    the countdown to eviction is finally here! 4 plus years in the making, but it was well worth it! peace to all the producers once again and to Sean at lazy eye Graphic for always coming through with the dope artwork! hope you all enjoy and we're not responsible if y'all go on a robbing spree or start any riots, lol. peace!





    http://www.mediafire.com/?9p3gvt8uwq6l5dd

  2. #2
    big wooly mammoth SKAMPOE's Avatar
    Join Date
    Mar 2007
    Location
    I BE WHERE IM @
    Posts
    45,661
    Rep Power
    232

    Default

    http://darkstarzrecords.info/album/the-eviction-notice

    PCP latest album, The Eviction Notice, raw raps over banging beats is whats delivered on this instant classic, front to back all raw no filler. a must have for any real hip hop heads collection.

    SkamPoe at instagram @kinghippoe
    FOLLOW!!

  3. #3
    French kissing in the USA Hal Incandenza's Avatar
    Join Date
    Apr 2014
    Posts
    17,082
    Rep Power
    80

    Default

    thx, DLing now

    good looks on the production choices & the G Prophe7 feature too

  4. #4

    Default

    It's finally here!!!!

  5. #5
    DSR $inista's Avatar
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    Killa Hill....10304
    Posts
    1,595
    Rep Power
    44

    Default

    DOPE AS FUCK ! u ready know



  6. #6
    BITE YO FUKIN HEAD OFF JIGSAW45's Avatar
    Join Date
    Jun 2008
    Location
    Bloodsport Bridgeport,CT
    Age
    41
    Posts
    3,830
    Rep Power
    87

    Default

    Yessir! Glad y'all feel it. I said got damn the booth is dead! Wake the fuuuuck up people!

  7. #7
    DSR $inista's Avatar
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    Killa Hill....10304
    Posts
    1,595
    Rep Power
    44

    Default

    they must be sleeping! shit is fire bruh raw spoken, strawberry fields, hard goodbye just to name a few



  8. #8
    Fearless Vampire Killer UNCLE RUCKUS's Avatar
    Join Date
    Mar 2004
    Location
    The Smallest State
    Age
    76
    Posts
    4,552
    Rep Power
    50

    Default

    From the artwork to the beats to of course the flows and lyrics sick fucking project fellas!

  9. #9
    REAPER CREW Caper's Avatar
    Join Date
    Aug 2009
    Location
    The Mystic Realmz
    Posts
    2,487
    Rep Power
    62

    Default

    This album is so dope I feel this is a classic joint right here . You can put this right next to "Street Kundoe" . Bars is heavy and beats are dope. Every beat was chosen correctly to keep the feel of the album. One of my favorite joints is "PCP VS ALL" . Artwork is dope. Once I started playing the tracks it was instant enjoyment and boppin my head like damn this is sick.
    Last edited by Caper; 07-14-2015 at 01:28 PM.

  10. #10
    big wooly mammoth SKAMPOE's Avatar
    Join Date
    Mar 2007
    Location
    I BE WHERE IM @
    Posts
    45,661
    Rep Power
    232

    Default

    Good looks brothers

    SkamPoe at instagram @kinghippoe
    FOLLOW!!

  11. #11
    French kissing in the USA Hal Incandenza's Avatar
    Join Date
    Apr 2014
    Posts
    17,082
    Rep Power
    80

    Default

    great album

  12. #12
    BITE YO FUKIN HEAD OFF JIGSAW45's Avatar
    Join Date
    Jun 2008
    Location
    Bloodsport Bridgeport,CT
    Age
    41
    Posts
    3,830
    Rep Power
    87

    Default

    Thanks for showing love brother..peace!

  13. #13
    BITE YO FUKIN HEAD OFF JIGSAW45's Avatar
    Join Date
    Jun 2008
    Location
    Bloodsport Bridgeport,CT
    Age
    41
    Posts
    3,830
    Rep Power
    87

    Default

    Quote Originally Posted by JIGSAW45 View Post
    Yessir! Glad y'all feel it. I said got damn the booth is dead! Wake the fuuuuck up people!
    Waaaaake uuuuuuup!

  14. #14
    Secret Rival MaskedAvenger's Avatar
    Join Date
    Aug 2009
    Location
    The Rugged Lands of Shaolin
    Posts
    4,944
    Rep Power
    45

    Default

    Peepin' now





  15. #15
    aka The Chaotica SHEEPISH LORD OF CHAOS's Avatar
    Join Date
    Feb 2003
    Location
    Cuse Town, Usa
    Posts
    10,818
    Rep Power
    72

    Default

    dope album

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •